دینامو مینسک - بلشینا آیا مهمانان حس و حال ایجاد می کنند؟

اول تیرماه در چارچوب چهاردهمین دوره لیگ برتر بلاروس، تیم های دینامو مینسک و بلشینا به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار به میزبانی دینامو آرنا (مینسک) برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد دینامو مینسک مقابل بلشینا

دینامو مینسک

دینامو مینسک از ابتدای ماه مه تاکنون در مسابقات قهرمانی شکست نخورده است و در این مدت پنج بازی متوالی را با موفقیت پشت سر گذاشته است. فقط در آخرین دیدار لیگ برتر، بچه های وادیم اسکریپچنکو شکست خوردند و در جاده اسمورگانی با نتیجه 1 بر 3 شکست خوردند. تک گل سفید آبی ها را خواشینسکی به ثمر رساند. دینامو مینسک با 28 امتیاز با تفاضل گل 27 بر 9 در رده دوم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد. دینامو در قلمرو خود، با کسب یک سری از 6 پیروزی متوالی، عملکرد خوبی دارد.

در اواسط هفته دینامو در جام حذفی با نتیجه 2-0 ژودینو یوژنویه را در زمین بازی آغاز کرد.

بلشینا

بلشینا در شرایط فوق العاده سختی قرار دارد، نه تنها این تیم در کل فصل تنها یک پیروزی کسب کرد، بلکه باشگاه همچنان در حال بررسی امتیازات پنالتی است. در حال حاضر، "لاستیک" با یک سری ناموفق از 5 مسابقه. شاگردان ویتالی پاولوف در دور آخر در خانه با نتیجه 1 بر 2 مغلوب مینسک شدند. تنها گل سرخپوشان را لئونارد به ثمر رساند.

بلشینا در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد، این باشگاه با تفاضل گل 7 بر 22 با 5 امتیاز قرمز است.

دینامو مینسک - بلشینا

حقایق دینامو مینسک مقابل بلشینا

  • دینامو مینسک در 7 بازی قبلی خانگی خود پیروز شده است.
  • دینامو اصلی ترین مورد علاقه فصل در بلاروس است، حتی آخرین ناکامی واقعاً روی موقعیت باشگاه تأثیری نداشت.

پیش بینی کل بازی

دینامو اصلی ترین مورد علاقه فصل در بلاروس است، حتی آخرین ناکامی واقعاً روی موقعیت باشگاه تأثیری نداشت. بلشینا در زمین فوتبال نمی درخشد، به علاوه او یک جریمه از فدراسیون دارد، بنابراین خطر سقوط در کلاس را دارد، چشم انداز باشگاه بسیار مبهم است. در دیدار خانگی محبوب قهرمانی مقابل مدعی سقوط، انتظار کشمکش و دسیسه ندارم. بچه های اسکریپچنکو بدون هیچ مشکلی سه امتیاز را خواهند گرفت: پیروزی دینامو مینسک با هندیکپ - هندیکپ 1 (-1.5). برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0