پیش بینی مبارزه دریک لوئیس و مارکوس روجریو دی لیما

مبارزی که هرگز عنوان قهرمانی را ندارد ، اما کاملاً شایسته محبوبیت مردم است - دریک لوئیس ، به طور سیستماتیک از سالن نخبگان به اتاقی که نمایندگان TOP-15 بخش نشسته اند فرود آمد. مارکوس روجریو دی لیما سعی خواهد کرد از موقعیت خود استفاده کند و با او در تاریخ 30 جولای در کارت رویداد شماره 291 UFC وارد هشت ضلعی خواهند شد. "جانور سیاه" از پایان سال 2021 طعم پیروزی ها را حس نکرده است و او دوباره توسط یک مهاجم مهیب که "جلسات رویایی" جدیدی را در مشت خود حمل می کرد، انتخاب کرد. چه کسی "توپ" اول در این مبارزه شلیک می کند؟

دریک لوئیس vs مارکوس روجریو دی لیما

دریک لوئیس

شماره یازدهم ریتینگ در سنگین وزن به عنوان بوکسور پایه شناخته می شد. با وجود این ، او در Legacy FC "قهرمان" شد ، به کمربند رهبر موقت UFC و همچنین غیرقابل انکار نزدیک شد - فقط در هر دو مورد او شکست خورد. او با داشتن بند در BJJ (دارای یک کمربند آبی) اغلب از سلاح اصلی خود - مشت ها استفاده می کند که با آن بسیاری از تاپ ها را خرد می کند. پشت سر او یک رکورد از نظر تعداد ناک اوت هایی است که جانور سیاه به کشتی گیران و مهاجمان داد.

نقاط قوت

لوئیس دو نقطه قوت دارد: یک ضربه سخت و حملات دوره ای التهاب حیله گری - او به سادگی دوست دارد مخالفان را فریب دهد. فریب دادن آنها به سمت خود و سپس محروم کردن آنها از هوشیاری، کار مورد علاقه آمریکایی ها است، اما هیچ چیز در پشت این غافلگیری و قدرت فیزیکی ارزشی ندارد، و اکنون می توان با خیال راحت دریک را تک کاره نامید، بدون اشاره به تمایل به تغییر نقشه برای نبرد.

نقاط ضعف

کاردیو برای 5-7 دقیقه مبارزه، اگر شدت آن زیاد نباشد، فک به تدریج ظاهر کریستال را به دست می آورد، عدم مبارزه، تعداد کمی مشت پرتاب شده - این تنها بخشی از مشکلات لوئیس است. او از تکنیک استاندارد بوکسور شمشیربازی با ضربات ضربه ای استفاده نمی کند، اما همیشه برای یک ضربه هزینه می زند، که در نهایت هیچ ثمری ندارد. و من واقعاً نمی خواهم در مورد درماندگی در غرفه ها صحبت کنم ، زیرا عدم تلاش برای بلند شدن ساده از زیر همتای خود گویای این است.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

دریک نیز 38 سال سن دارد، اما ما در مورد ورزشکاری با 3 شکست صحبت می کنیم. سرگئی اسپیواک او را تسلیم کرد، سرگئی پاولوویچ یک ناک اوت فنی به ثمر رساند و تای تویواس او را رو به پایین فرستاد. قبل از آن، لوئیس کریس دوکاس را به پایان رساند و در درگیری با سیریل گان، عنوان موقت را از دست داد. "جانور سیاه" دیگر با آماده سازی های خانگی شگفت زده نمی شود و اغلب به سمت برش های مستقیم می رود، اما از دست دادن سرعت، و همچنین فکی که در حال از دست دادن زمین است، به او اجازه نمی دهد به آنچه می خواهد برسد. غم انگیزترین چیز این است که در غیر این صورت او به سادگی نمی داند چگونه بجنگد ، بنابراین انتظار برای نتیجه گیری و کار روی اشتباهات بی معنی است.

دریک لوئیس مقابل مارکوس روجریو دی لیما

مارکوس روجریو دی لیما

برزیلی، یکی از معدود دارندگان کمربند مشکی در جیو جیتسو که بیش از نیمی از شکست های خود را با سابمیشن انجام داده است. هر طور که باشد، مارکوس یک تمام کننده جدی است، با مشت های سنگین و تجربه در سه دسته: از 84 کیلوگرم تا 120. او یک رقیب سابق برای عنوان شووتو برزیل، عضو TUF، و مبارز سابق سازمان فراموش شده Strikeforce است.

نقاط قوت

دی لیما یک تایلندی محکم است، با ضربات پایین ویرانگر، یک کلینچ خوب و یک مبارزه کاملاً مطمئن. بله، بعید است که او کاری خلاقانه‌تر از یک چوک برهنه پشتی انجام دهد، اما زمین و پوند آن مرد، همراه با کارهای انفجاری در جایگاه، قطعاً شایسته توجه است. بعلاوه، او خودش به طرز فوق العاده ای ضربه می زند و اغلب بدون ترس وارد مبادلات می شود.

نقاط ضعف

اما با دفاع تسلیم، مارکوس مشکلات آشکاری دارد - 5 بار از 8، او به این ترتیب شکست خورد. ابعاد، اشتباهات احمقانه در ساخت تاکتیک ها، نه همیشه آماده سازی حملات مناسب - همه اینها او را از شکست دادن، در واقع، رقبایی که در بسیاری از لحظات پایین بودند، باز داشت. و کارکرد بازیکن برزیلی نیز سوالاتی را به وجود می آورد - او قوی ضربه می زند، اما به ندرت، به حریف اجازه می دهد تا موفقیت تهاجمی خود را توسعه دهد.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

روجریو 38 ساله است و سابقه او بسیار خوب به نظر می رسد: یک شکست در 5 مبارزه که مقصر آن بلاگوی ایوانوف بود. ویکتوریا بیش از آندری اورلوفسکی، والدو کورتز آکوستا، موریس گرین و بن راثول نشان می دهد که پسائو به دور از ناامیدی است. به عنوان بخشی از نبرد پیش رو ، می توان او را با صدای بلند "جهانی" نامید و وضعیت عمومی برزیلی هنوز بد نیست ، بنابراین او 3 راند را با وقار انجام می دهد ، البته با کاهش سرعت بعد از استوا. با توجه به شانس نزدیک شدن به TOP-10، ما بالاترین انگیزه را از مارکوس انتظار داریم.

تحلیل تطبیقی

ابعاد: در این جزء، لوئیس جالب تر به نظر می رسد، زیرا 10 سانتی متر بازو، 5 سانتی متر قد و 7-10 کیلوگرم وزن خوب به قلک او می رود. اما بیشتر، حتی با در نظر گرفتن تجربه گسترده مبارزه با نخبگان، دریک فقط بازنده خواهد شد. تعداد مشت های برجسته، ترکیب ها، انتقال ضربات از بدن به سر و ضربات - در این مارکوس سودآورتر به نظر می رسد، به علاوه سرعت و حداقل مقداری کاردیو پشت سر او. در غرفه ها، "جانور سیاه" حتی رقیب چنین جیتسر بدبختی نیست. به دلیل تحرک و ابعاد کوچکتر، دی لیما می تواند دور اول را صرف خسته کردن دشمن، پاهایش کند و تنها پس از آن به اقدامات تهاجمی بپردازد.

همان تک شوت لوئیس همیشه می تواند جریان مبارزه را تغییر دهد، اما به دلایلی در سه مبارزه آخر کارساز نبود. بله، و برزیلی می داند که چگونه ضربات سنگین را نگه دارد، ناگفته نماند که این لحظه به طور کلی می تواند با کشتی به تساوی برسد. به زبان ساده، مارکوس گزینه های بسیار بیشتری دارد و اگر در ابتدا حملات همکارش را نخواباند، دریک روز به روز درمانده تر به نظر می رسد. بنابراین شانس بردن پیروزی، صرف نظر از وضعیت بچه ها، برای پسائو بسیار بیشتر است. اما اشتباهات مکرر، پیش پا افتاده و فاحش او همچنان امید به پیروزی این جانباز را می دهد.

پیش بینی دریک لوئیس در مقابل مارکوس روجریو دی لیما

در واقع، اضافه کردن چیز دیگری در این مورد دشوار است. مبارزان هم سن و سال هستند و تعداد مبارزات حرفه ای تقریباً یکسان هستند، اما مارکوس شرایط تازه تری دارد و واضح است که او به یک ضربه خاص تکیه نخواهد کرد، بلکه می تواند از کل زرادخانه خود استفاده کند. دریک، ساعتش گذشته است، او با ناک اوت شکست می‌خورد، اصلاً به عنوان یک ورزشکار رشد نمی‌کند و به سرعت از نظر بدنی پایین می‌آید. به همین دلیل، به عنوان یک برنده، با شانس های فلان، دی لیما را معقول تر است و اگر پتک لوئیس بالاخره شلیک شود، قبل از شروع دور سوم این کار را انجام می دهد. 1xbet را در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی: کمتر از (1.5-2.5) بر اساس راند / برد توسط مارکوس روجریو دی لیما

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0