پیش بینی مبارزه تونی فرگوسن در مقابل بابی گرین

مدت هاست که طرفداران به یاد خواهند آورد که چگونه مرد منحصر به فرد Ultimate Fighter وارد فهرست UFC شد و تبدیل به یک کابوس برای مبارزان در بخش سبک وزن شد. 12 سال از آن زمان می گذرد و اکنون ال کوکوی یک میلی متر با اخراج فاصله دارد و در یک شکست دیوانه وار ادامه می دهد. مسابقات UFC 291 که در 30 جولای در سالت لیک سیتی برگزار می شود، مانند حریفش، بابی گرین، شانس این را دارد که آخرین تورنمنت تونی فرگوسن در دوران حرفه ای خود باشد. پس آیا پادشاه موفق خواهد شد تونی پیر را بازنشسته کند؟

تونی فرگوسن vs بابی گرین

تونی فرگوسن

جنگنده ای که سبک وزن TOP-15 را ترک کرد، فهرستی چشمگیر از دستاوردها در هنرهای رزمی دارد. تونی علاوه بر علاقه اش به هنرهای رزمی، یک کمربند مشکی در BJJ نیز دارد و در سال های دانشجویی موفق به کسب عنوان قهرمانی کشتی NCWA شد. سپس، با حذف قهرمانی لیگ پیور کامبت، به UFC راه یافت. در اینجا او سیزدهمین فصل TUF را برد، یک قهرمان موقت بود و به حق یکی از خطرناک ترین پایان دهندگانی بود که ظلم را در قفس ترویج می کرد.

نقاط قوت

مزیت فرگوسن همیشه سرعت، فک قوی و غیرقابل پیش بینی بودن بوده است. آمادگی های شخصی، ترکیبی از سبک ها، آرنج های تیز، ضربات محکم و تطبیق پذیری به او این امکان را داد که در تمام سطوح مبارزات برجسته شود. و کاردیوی بی پایان، همراه با پرسینگ، یک فضای پر هرج و مرج در قفس ایجاد کرد که برای مخالفان او قابل خواندن نبود.

نقاط ضعف

با افزایش سن، همه موارد فوق شروع به از دست دادن ارتباط خود کردند. چندلر نیش تونی را تصحیح کرد، استقامت و در واقع سرعت بالا رفت و گاتجه اولین کسی بود که روح او را گرفت. بله، و با محافظت از "ال کوکوی" در تمام راه مشکلاتی داشت - ناک دان در مورد او به یک الگو تبدیل شد. اکنون همه اینها بدتر شده است و تنها سایه ای محو از هیتمن سابق باقی مانده است.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

فرگوسن 39 ساله است و این دقیقاً زمانی است که این ورزشکار سلامت خود را حفظ نکرده و تجربه عملکرد فوق العاده ای را پشت سر خود دارد. او تمام 5 مبارزه آخر - چندلر و گاتجه فوق الذکر، داریوش، اولیویرا و در نهایت نیت دیاز - را شکست داد - همه این پنج مبارزه بزرگ به سادگی کار تونی را خراب کردند. مجموعه ای از مهارت ها و همچنین یک ضربه سنگین با او باقی ماند، اما آمریکایی فراموش کرد که چگونه این را اجرا کند - مغز به همان روش قبلی سیگنال هایی را به عضلات ارسال نمی کند. بنابراین، ساده لوحانه است که از کوکوی نشانه هایی از ثبات داشته باشیم.

تونی فرگوسن vs بابی گرین

بابی گرین

یکی دیگر از کهنه سربازان، اگرچه چندان قابل تشخیص نیست، فهرستی به همان اندازه چشمگیر از دستاوردها دارد. سابقه کشتی (قهرمان ملی کشتی در سال 2003 و 2004)، تعدادی کمربند از تبلیغات MMA (TFA، WFC و KOTC)، و همچنین رکورد بیشترین ضربه در بخش، با تعداد قابل توجهی از پاداش - همه اینها در مورد بابی است. علاوه بر این، او یک کمربند بنفش در BJJ دارد که باعث می شود "شاه" خطرناک ترین همتای همان مبارزانی باشد که زندگی را دیده اند.

نقاط قوت

تراشه های گرین کار دستی سریع، دقیق و سخت مانند چکش، ضربه زدن و همچنین حرکت پا هستند، به همین دلیل او در یک فاصله کاری راحت برای خود باقی می ماند. بابی نیز خوب مبارزه می کند، اما دیدن یک تسلیم یا یک زمین و پوند موثر در عملکرد او یک استثنا از قاعده است. تغییر طبقه حملات، سبک غیر استاندارد و تحریکات مداوم علیه حریف به او کمک می کند تا سرعت مبارزه را بشکند و حریف را زیر ضربات خود بکشد.

نقاط ضعف

تلاش برای دیدنی کردن مبارزات، به دلیل پایین دست های پایین، اخیراً منجر به افزایش تعداد ضربات از دست رفته برای "شاه" شده است. فک او به تدریج مستعد ضربه ها می شود و برنامه های بازی او با تاکید بر بازی در مقابل تماشاگران یک طرفه می شود.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

بابی 36 سال سن دارد و اگر 5 بازی افراطی او را در نظر بگیریم، آنها با شکست ماخاچف و دوبر به پایان رسید، علاوه بر این، زودتر از موعد، مسابقه لغو شده با جرد گوردون به دلیل درگیری با سر و همچنین پیروزی بر آل یاکوینتا و نصرت خاکپرست به پایان رسید. به زبان ساده، کسب و کار گرین رو به افول است، اگرچه او به اندازه همتای آینده خود حیاتی نیست. این آمریکایی همچنان سرعت های مناسبی را حفظ کرده است و اگر دیدارها به طبقه همکف نرود، جایی که او باید از پشت کار کند، در مجموع می توان فرم این کهنه کار را راضی کننده نامید. او قطعاً آماده درگیری با همتایان قدیمی است.

تحلیل تطبیقی

تونی، در مقایسه با بابی، بازوهای بلندتری دارد - ما در مورد 14 سانتی متر صحبت می کنیم، و کمی رشد بیشتر. در واقع، در این مقطع از دوران حرفه ای هر دوی آنها، ما باید در مورد مخالفان مهاجم صحبت کنیم، زیرا گرین به وضوح از آن دسته افرادی نیست که فرگوسن را در زمین بفرستد. بله، و "El Cucuy" به سرعت در زمین خسته می شود، بنابراین بعید است که این جلسه به یک صفحه افقی برود، و اگر چنین است، تنها به شرطی که برنامه کسی برای مبارزه در موضع به نتیجه نرسد.

با بازگشت به مهارت های بچه ها ، خاطرنشان می کنیم که تونی به طور قابل توجهی مبتکرتر است ، بیشتر ضربه می زند ، در کلینچ ها مهارت بیشتری دارد ، اما بابی به دلیل حرکاتش می تواند او را شکست دهد. خوب، تغذیه چنین حریفی با ضربه زدن به هیچ وجه مشکلی نیست - دفاع فرگوسن در حال فروپاشی است و کاری برای انجام آن وجود ندارد. به عنوان بخشی از تیراندازی روی دستان، گرین سودآورتر به نظر می رسد، اما کل بازی او می تواند شکسته شود اگر ال کوکوی یک کار ساده انجام دهد - مرکز قفس را بگیرد و فشار دهد.

این فشار نه تنها کار را برای پادشاه برای آماده سازی و توسعه حملات دشوارتر می کند، بلکه تونی را به این واقعیت سوق می دهد که می تواند با آرنج های امضا کننده خود در نزدیکی ها و در کلینچ آسیب بیشتری وارد کند، و اینها از قبل نکات بسیار مورد نیاز در قلک هستند. بنابراین، ضربات پایین، فشار و کار ترکیبی راه نجات فرگوسن است، اما امید به اینکه او با توجه به اشتباهات مداوم خود در هر 3 راند به چنین استراتژی پایبند باشد، بی پروا است.

تونی فرگوسن در مقابل بابی گرین پیش بینی

در واقع، تونی و بابی ورزشکارانی با کالیبرهای مختلف هستند و برای قهرمان سابق، چنین مخالفتی چند سال قبل یک مشکل جهانی نبود. اکنون صحبت از مبارزی کندتر، راکدتر و بی انگیزه است که در رگبار 5 باخت می رود و این امر ایمان به پیروزی او را بسیار کاهش می دهد. با این حال، چیزی که ال کوکوی همیشه در پیش گرفته است، تلاش برای پیروزی است و سخت است باور کنیم که گرین با 3 پیروزی توقف در دهه گذشته بتواند تونی قدیمی را به پایان برساند. و این به ما این حق را می دهد که از چنین گزینه ای به عنوان total over (2.5) استفاده کنیم ، زیرا نمی توان این واقعیت را رد کرد که فرگوسن هنوز هم می تواند مبارزه با چنین حریفی را به تصمیم داور کاهش دهد و زودتر از موعد بازنده نشود. در اینجا تعیین برنده خطرناک تر است، زیرا هر دو با ایده آل ثبات فاصله دارند. برنامه 1xbet را  نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی: مجموع بیش از (2.5) توسط راند / مبارزه با تصمیم داوران به پایان می رسد

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0