پیش بینی مبارزه اسلام ماخاچف و الکساندر ولکانوفسکی

فصل جدید مبارزه در سال 2023 فقط در حال افزایش است، اما این مانع از افزایش درجه حرارت به بالاترین در حال حاضر تیم UFC نمی شود. آخرین هفته تبلیغاتی استرالیایی که برای 12 فوریه برنامه ریزی شده است، یکی از شدیدترین تقابل ها را در سال های اخیر به بینندگان تضمین می کند: الکساندر ولکانوفسکی قهرمان وزن پر تلاش می کند کمربند را از اسلام ماخاچف، پادشاه سبک وزن تازه وارد شده است. گرفتن.

دوئل این بچه ها به عنوان سرفصل رویداد UFC 284 تبدیل می شوند و زمانی که یک ورزشکار سعی می کند به جمع قهرمانان لیگ دو نفوذ کند، عنوان آن رویداد تاریخی را هدف قرار دهد. تاریخ درست در مقابل چشمان ما اتفاق خواهد افتاد و علیرغم این است که سهم شیر ابزار شانسی برای پیروزی به الکس نمی دهد، کوچکترین شکی وجود ندارد که او به یکی از سخت ترین آزمون ها برای یک بومی تیم نورماگومدوف تبدیل شود.

اسلام ماخاچف مقابل الکساندر ولکانوفسکی

اسلام ماخاچف

مبارز ما نه تنها دارنده عنوان UFC 70، بلکه فردی است که در رتبه دوم P4P نشسته است. او در گذشته قهرمان جهان در سامبوی رزمی در بین آماتورها، قهرمان جهان در BS در حرفه ای (فدراسیون جهانی)، قهرمان روسیه و سطح تمام روسیه است. همچنین اسلام عنوان قهرمان ناحیه قفقاز شمالی در گراپلینگ (UWW) و MSMK در سامبو را دارد.

پس از اولین حضور خود در هنرهای رزمی ترکیبی حرفه ای، ماخاچف با اجرا در ProFC خود را متمایز کرد، جایی که او جام حذفی M-1 را بر عهده گرفت و از سال 2015 در UFC اجرا می کند و با رکورد قانع کننده 12- 1 گام برداشت. . اسلام یکی از بهترین طرفداران کشتی در MMA و همچنین جانشین شایسته تاج و تخت پس از کناره گیری خبیب نورماگومدوف به شماره می رود.

نقاط قوت

آنچه که روند تمرین ماخاچف را تماشا می کنند می کنند که سبک مبارزه او در زمین به اندازه «عقاب» تهاجمی نیست، بلکه بسیار متراکم تر از جزئیات کوچک، ثبات و کنترل است. عجله، توجه به تغییر موقعیت ها و زرادخانه غنی از ارسال ها، مبارزه با روس ها را به یک کابوس واقعی حتی برای گراپلرها و جیتسرهای برتر تبدیل می کند.

با تحسین شریک اسلام، خیلی وقتها متوجه نشدند که چقدر در تکنیک بوکس پیشرفت کرده است. آماده سازی، زمان بندی، قلاب ها و ضربه های محکم، دقت کار - این مرد به یک تبدیل واقعی می شود.

ماخاچف بزرگ ترین سبک وزن لیگ نیست، اما حتی سبک وزن هایی که با او مسابقه داده اند به قدرت بدنی او احترام می گذارند. کلینچ با او و مخالفت در زمین، قدرت و اعتماد به نفس را از مخالفان سلب می کند.

نقاط ضعف

اگر روس را با برتری مقایسه کنیم، اما باید در تصمیم گیری خود خلأ داشته باشد. ترکیبات، حرکات - همه اینها نیاز به بهبود دارند، اما نزدیک به سطح حفاظت ایده آل این کاستی ها را می سازند.

شکل فعلی و آماده جنگنده

اسلام فقط 31 سال دارد، او در اوج است، با این حال این حد بدنی او نیست. مجموعه ای از 11 پیروزی، 5 مورد آخر - زودهنگام، علاوه بر این، بر رقبایانی مانند: دن هوکر، چارلز اولیویرا، تیاگو مویزس، بابی گرین و دیگران، نیازی به اظهار نظر ندارند. ماخاچف به جدید کمربند را برده است و مطمئناً یک «مبارزه رویایی» از دیدگاه رسانه دریافت کرده است. به همین دلیل است که در انگیزه و آمادگی او برای فتح قله های جدید کوچکترین مشکلی وجود ندارد.

اسلام ماخاچف مقابل الکساندر ولکانوفسکی

الکساندر ولکانوفسکی

الکساندر "ولیکی" رهبر وزن UFC و شماره 1 P4P قبل از اینکه اولین بازی خود را در مسابقات برتر انجام دهد قهرمان 5 لیگ MMA بود. او به طور همزمان در دو وزن سازمان روشامبو کمربند شد، وزن 66 وزن در جنگ های AFC، PXC و Wollongong صاحب کمربند شد. در فتح قفس، ولکانوفسکی به طور کلی عنوان قهرمانی وزن متوسط را به دست آورد.

الکس از جمله با انجام کشتی یونانی-روم قهرمان کشوری در سطح آماتور شد. او بالای سر افراد بالقوه و سپس نخبگان بخش رفت و 2 قهرمان را از مسیر خود حذف کرد - خوزه آلدو و مکس هالووی و از کنار ستاره های اصلی ترفیع عبور کرد و برخی از آنها رک و پوست کنده شدند.

نقاط قوت

Volkanovski تنها جنگنده ای است که دستگاه کاردیو را بازیافت کند - هالووی. در مبارزات فشرده با تعویض و کشتی، او به طرز وحشتناکی فعالانه کار می کند و در 3 سال گذشته 4 مبارزه 25 دقیقه ای داشته است.

الکس در دستان بسیار خوب است، اما این تکنیک کیک است که به او فرصت های بی پایانی می دهد تا برنامه هایی را برای از بین بردن رقبا ایجاد کند. تقریباً 30 درصد از ضربات Veliky در انواع مختلف لوکیک هستند و در اینجا ما یک حس ظریف را با زمان بندی نزدیک به ایده آل اضافه می کنیم.

پذیرش، تحرک، استعدادهای شناسایی و سرسختی شخصیت ولکانوفسکی به کمک کرد تا از سخت ترین شرایط خارج شود. مهم این است که او برنامه بازی را در طول انجام دهد، فکر کند، شرایط را ارزیابی کند و تا تسلیم نشود.

نقاط ضعف

در بخش وزن، استرالیایی ها تقریباً همیشه حریفان کمتری داشته اند، اگر بگوییم تا وزن 70 وزن حرکت نمی کند. این هم یک مزیت (برتری در سرعت) و هم منفی است، زیرا همیشه رقابت با بچه های بزرگ است. علاوه بر این، الکس هرگز با یک کشتی در سطح بالا مبارزه نکرده است. با گرپلرها و جت ها - بله، اما به یک سطح جدید قطعا کاستی های زیادی را در این جنبه خواهد کرد.

شکل فعلی و آماده جنگنده

قهرمان 34 سال سن دارد و در حال حاضر در مرحله‌ای از دوران حرفه‌ای خود است که باید دنبال شکست باشید. مجموعه ای از 22 پیروزی، یک سری نبردهای دیوانه کننده با هالووی فوق، برایان اورتگا، زامبی کره ای و آلدو مشخص کرد که Volkanovski خاص است. در حال حاضر، او در موقعیت شغلی قرار دارد که در آن سهم شیر ورزشکاران شروع به کاهش می کند، که حرکت به سمت رویارویی خطرناک با ماخاچف را می دهد. به هر حال، شرایط الکس قابل توجه است، اگر در تابستان سال گذشته در حال زندگی باشد، چالش های جدید کاملاً به پیروزی خود اطمینان دارد.

تحلیل طبیقی

اولین چیزی که خیلی ها عجله دارند در زمینه این نبرد درباره آن صحبت می کنند، آنتروپومتری است. بله، اسلام در هر صورت بزرگتر خواهد بود، هر چند ولکانوفسکی مقابله با وزن 77-78 وزن را می دهد. علاوه بر این ورزشکار ما 10 سانتی متر بلندتر است اما بازو 2 سانتی متر برای جذب بزرگتر است که در وضعیت نسبت به روسی و خطر محسوسی بیشتر دارد. و ما از آن لحظه شروع می‌کنیم که در الکس سودآورتر از ماخاچف به نظر می‌رسد: سرعت، حرکات، ضربات و بوکس، استقامت، عدم نیاز به سازگاری، کنترل فاصله و فاصله آن. علاوه بر این، در دفاع از عقب، این "بچه" جالب تر از بسیار بود که اسلام با آنها در دعواهای شدید برخورد کرد.

نمی توان با این استدلال کرد که شکاف در مهارت های جنگی بین آنها بیشتر از وضعیت ایستاده است - البته همه چیزهایی که به نبرد نزدیک می شود به قلک ماخاچف می رود و در لحظه شوک او نیز چیزی دارد. برای پاسخ به استرالیایی. به همین دلیل برای ولیکی مهم است که روی حرکات و ضربات پایین تکیه کند تا حریف را کم کند و فرصتی برای نزدیک شدن به او باشد. در واقع، ولکانوفسکی به دلیل سرعت و عدم نیاز به رانندگی با وزن زیاد، شانس برای جلوگیری از موفقیت لحظه ای اسلام در تهاجمی دارد.

برای همین، به نوبه خود، پایان دادن به دیدار در زمین تا دور سوم سود بیشتر دارد، زیرا بعید است اسلام الکس را بکشد و دوباره کار کند. حتی در مبارزه با اولیویرا، او پس از حذف چسبناک در دقیقه سوم، سرعت خود را کاهش داد. خطر با Volkanovski یک کار خطرناک است. و با این حال، قدرت ورزشکار ما، غنی ترین زرادخانه فنی او در طبقه همکف و درصد بالای برداشتن موفقیت آمیز از موقعیت های مختلف باید یک مزیت کلیدی در این نبرد باشد. تنها نکته مهم این است که برنامه بازی روسیه در مسافت طولانی امتداد نمی تواند، در غیر این صورت ممکن است یکی از بزرگترین ناراحتی ها در چند سال گذشته باشد.

پیش بینی اسلام ماخاچف در مقابل الکساندر ولکانوفسکی

برای MMA، به عنوان یک ورزش، پیروزی الکساندر در چنین مبارزه ای پرمخاطب، ابزار قدرتمندی برای انتقام و چرخش 180 درجه در توانایی قدرت در دو بخش خواهد بود. با وجود نقل قول ها، مجموعه مهارت های ولکانوفسکی، به طور واقعی بینانه، بدون تلاش برای جلب نظر کسی، می توان برای ماخاچف مشکل ساز باشد. با این حال، مدرسه کشتی افسانه‌ای عبدالماناپ نورماگومدوف، و تمام آن زرادخانه فنی پشت سر اسلام، به ما می‌گویند که شرطبندی بر روی یک مرد ضعیف در این مورد بسیار خطرناک است.

این احتمال وجود دارد که نقاط قوت و دیوارهای بومی Veliky به کمک کند تا مبارزه را به سگمنت 3 بکشد و در این مورد، موقعیت را انتخاب کنید مجموع بیش از 2.5 تقریبا ایده آل به نظر می رسد. در غیر این صورت، پیروزی مورد علاقه، به طور خاص، می تواند به عنوان یک پشتیبان مورد استفاده قرار گیرد. با تراز 70 بر 30، ماخاچف را می دهم، اما شک ندارم که الکس می تواند ما را با عملکرد خود شگفت زده کند. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد شرط بندی کنید!

پیش بینی: مجموع بیش از 2.5 راند/پیروزی اولیه اسلام ماخاچف

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0