آتیراو مقابل ژتیسو آیا میزبان بدون کسب عنوان قهرمانی این خط را خواهد شکست؟

30 تیرماه در دیدار هفدهمین دوره لیگ برتر قزاقستان، تیم های آتیراو و ژتیسو به مصاف هم خواهند رفت. این مسابقه در ورزشگاه مونیشی آرنا (آتیرائو) برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد آتیراو در مقابل ژتیسو

آتیراو

آتیراو اکنون در شرایط سختی قرار دارد، این تیم نمی تواند برای سه دیدار متوالی در مسابقات قهرمانی کشور پیروز شود. در آخرین بازی لیگ برتر، بچه های ویتالی ژوکوفسکی باز هم امتیاز از دست دادند، تیم در جاده با آستانه صفر بر صفر رفت. نفتی ها کل مسابقه را به عنوان شماره دو سپری کردند، بنابراین تساوی در این شرایط همچنان می تواند مثبت تلقی شود. آتیراو با 23 امتیاز با تفاضل گل 18 بر 19 در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

در خانه "سبز-سفیدها" عملکرد بهتری دارند، این تیم 5 دیدار در مسابقات قهرمانی شکست نخورده است.

ژتیسو

ژتیسو کمی بازی کرد، در پنج مبارزه آخر تیم سه برد و یک تساوی در QPR کسب کرد. در آخرین دیدار قهرمانی، بچه های آلماس کولشین بایف امتیاز از دست دادند و در خانه مقابل اکسو به تساوی یک بر یک دست یافتند. Semirechentsy بازی را خوب شروع کرد، در حال حاضر در دقیقه 3 سیلوا آنها را جلو انداخت. اندکی پس از آن، میزبان به عقب برگشت، اما در آینده بازی در حال حاضر در مسیر برخورد پیش رفته است.

ژتیسو با کسب 20 امتیاز با تفاضل گل 16 بر 24 در رده نهم جدول رده بندی مسابقات قهرمانی قزاقستان قرار دارد.

آتیراو مقابل ژتیسو

حقایق آتیراو در مقابل ژتیسو

  • آتیراو نمی تواند در 5 بازی آخر فصل پیروز شود.
  • مجموع زیر 2.5 بازی در 5 دیدار آخر آتیراو در فصل؛
  • ژتیسو در 4 بازی از 5 بازی اخیر لیگ قزاقستان شکست نخورده است.

پیش بینی کل بازی

آتیراو باید هر چه زودتر بهبود یابد تا اجازه ندهد رقبا پیشتاز شوند. ژتیسو، برعکس، در دورهای آخر مرتباً امتیاز می گیرد، تیم در وضعیت خوبی قرار دارد. در مورد بازی پیش رو هم فکر می کنم که میزبان حداقل بتواند شکست نخورد. بچه های ژوکوفسکی مرتباً در خانه امتیاز می گیرند: آتیراو نمی بازد - هندیکپ 1(0). 1xbet را در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0