ویتاز در مقابل دریاسالار سری بازی های خانگی باشگاه منطقه مسکو چگونه به پایان می رسد؟

ویتاز در نزدیکی مسکو با دیدار با نماینده خاور دور - دریاسالار یک سری بازی های خانگی سه مسابقه ای را تکمیل می کند. این بازی 15 شهریور در بالاشیخا برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد Vityaz در مقابل دریاسالار

ویتاز

فصل گذشته بهترین فصل تاریخ ویتاز بود، تصمیم مدیران باشگاه برای تمدید نکردن قرارداد با ویاچسلاو بوتسایف، خالق اصلی موفقیت سال گذشته، غیرمنتظره تر به نظر می رسد. شگفتی دیگر انتصاب الکساندر زاویالوف به عنوان سرمربی بود که در سن 53 سالگی از یک دستیار بالاتر نرفت. مشکل دیگر باشگاه منطقه مسکو ممکن است تغییرات کاملاً جدی در خط حمله باشد. این تیم استارکوف، زینچنکو، گراواچ، راسکازوف را ترک کرد که یک سوم کل گل های فصل گذشته باشگاه را به ثمر رساند.

مشکلات در حمله به وضوح در جریان مسابقات آزمایشی آگوست آشکار شد. عملکرد این تیم به میانگین 1.5 گل در هر مسابقه کاهش یافت، البته حتی در فصل گذشته این رقم در سطح سه گل بود. اولین بازی رسمی فصل فقط این ترس ها را تایید کرد. ویتاز دو گل زد، گالوزین و یارمچوک گلزنی کردند اما تیم منطقه مسکو 4 گل دریافت کرد. همچنین در اواسط وقت دوم ویتاز 2-0 پیش افتاد اما در ادامه آمور فعالتر شد و 4 گل بی پاسخ را وارد دروازه میزبان کرد.

دریاسالار

مارینرز در فصل گذشته با بودجه نسبتاً کم، چالش‌های جغرافیایی سنتی، موفقیت بزرگی را کسب کردند، در فصل عادی در شرق به مقام هفتم رسیدند و برای اولین بار در تاریخ خود به دور دوم پلی‌آف راه یافتند. صلوات یولایف، تیم قهرمانی ما که بسیار عنوان شده بود، در جام حذفی شکست خورد. اکنون انتظار می رود دریاسالار گام بعدی را به جلو بردارد، اما انجام این کار بسیار دشوار خواهد بود. در خارج از فصل، باشگاه رهبر خود، مدافع چک لیبور زولاک را از دست داد، که به سادگی یک جایگزین کامل در تیم ندارد.

دریاسالار اردوی تابستانی خود را با پیروزی در جام معتبر سوچی آغاز کرد که طی آن ملوانان SKA را 3-2، تیم جوانان روسیه را 2-1 و میزبان HC سوچی را 5-0 شکست دادند. از نظر سبک، تیم تغییری نکرده است. لئونید تامبیف از اصول بازی خود منحرف نمی شود و بر روی بازی هاکی دفاعی تمرکز می کند. فصل گذشته دریاسالار از نظر تعداد گل های از دست رفته در لیگ دوم شد. در مسابقات سوچی، خاور دور دوباره بهترین بازی دفاعی شد.

ویتاز در مقابل دریاسالار

آمار

در سه دیدار اخیر این حریفان تیم ها 60 دقیقه برای تعیین برنده فرصت کافی نداشتند و بازی به وقت اضافه بله 3.6 به وقت اضافه کشیده شد. همچنین شایان ذکر است که دریاسالار در بالاشیخا بسیار خوب بازی می کند و توانسته است از 9 بازی خارج از خانه 4 برد را کسب کند. فصل گذشته هر دو بازی با نتیجه یکسان 3-2 به پایان رسید، ویتاز با چنین نتیجه ای در بالاشیخا پیروز شد که دریاسالار نیز دقیقا با همان پیروزی در ولادی وستوک پاسخ داد. آمار کلی دیدارهای KHL بین Vityaz و Admiral به شرح زیر است - 18 بازی انجام شده ، 7 پیروزی برای ویتاز ، 11 پیروزی برای دریاسالار ، تفاضل گل 52-41 به نفع خاور دور است.

شانس دانلود 1xbet

این یک مورد نادر است که شرط‌بندی شانس برنده شدن در زمان معمول را برای هر یک از تیم‌ها با ضریب دقیقاً یکسان - 2.55 ارزیابی کند. با توجه به برابری نسبی تیم ها، احتمال تساوی بسیار زیاد است، 1xbet سناریوی مشابهی با ضریب 3.85 ارائه می دهد. مجموع گل های مرزی KHL 4.5 این بار با نقل قول های زیر ارائه می شود: مجموع بیش از (4.5) - 2.06، کل زیر (4.5) - 1.75. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

دو تیم وجود دارد که الگوی بازی آنها تا حد زیادی مشابه است. هم ویتاز و هم به خصوص آدمیرال ترجیح می دهند به عنوان شماره دوم بازی کنند و روی بازی روی خط دفاعی تمرکز کنند. فصل گذشته، هر دو تیم در میان تیم‌های "پایه" لیگ بودند و به ندرت هواداران را با تعداد زیادی گل رها شده خوشحال می کردند. در فصل جاری تاکنون هیچ تغییر عمده ای مشاهده نشده است. پیش بینی ما Total Under 4.5 با ضریب 1.75 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0