اسپارتاک مقابل سیبری بهترین حمله لیگ در برابر دفاع سیبری

اسپارتاک سری خانگی خود را با بازی مقابل نووسیبیرسک سیبری تکمیل می کند. دیدار مقابل سیبری ها روز 13 مهر و روی یخ مگاسپورت آرنا پایتخت برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد اسپارتاک مقابل سیبری

اسپارتاک

الکسی ژامنوف که در فصل تابستان هدایت اسپارتاک را برعهده گرفت، یک هدف نسبتاً واضح از مدیریت باشگاه دریافت کرد - حداقل، ورود به پلی آف، و حداکثر، مبارزه برای عنوان. برای حل چنین مشکلاتی، قرمز و سفید به طور فعال در بازار نقل و انتقالات کار کردند و موفق شدند تعدادی از بازیکنان هاکی نمادین را برای KHL به خدمت بگیرند. اینگونه بود که نیکلای گلدوبین، پاول پوریادین، ایوان موروزوف در این تیم به پایان رسیدند که اکنون نیروی اصلی حمله تیم هستند. نیکولای گلدوبین در شروع فصل خود را به ویژه درخشان نشان داد، او موفق شد در یکی از بازی ها سه گل به ثمر برساند و در بازی مقابل باریس پنج پاس گل به ثبت رساند. این گلدوبین است که در حال حاضر با کسب 17 امتیاز (9+8) در ماه آغازین قهرمانی، پربازده ترین بازیکن هاکی اسپارتاک است.

در مورد بازی تیمی به طور خاص، اسپارتاک هنوز با ثبات لازم فاصله دارد. سرخپوشان نمی توانند بیش از دو مسابقه متوالی پیروز شوند و به طور دوره ای امتیازات را از دست می دهند. این اتفاق در آخرین بازی خارج از خانه مقابل چلیابینسک تراکتورسازی بود که اسپارتاک تا اواسط وقت سوم پیش افتاد اما در نهایت نتوانست برتری حداقلی را حفظ کند و گل تعیین کننده را در وقت اضافه از دست داد. این شکست اسپارتاک را با فاصله سه امتیازی از اژدر پیشرو به رده پنجم کنفرانس غرب رساند.

سیبری

مانند اسپارتاک، سیبری ها در فصل خارج از فصل تغییر مربی دادند و از دیوید نمیروفسکی که پس از یک سال غیبت به لیگ بازگشته بود، به جای آندری مارتمیانوف دعوت کردند. قبل از این، نمیروفسکی به مدت چهار فصل هدایت اژدر نیژنی نووگورود را بر عهده داشت که در آن زمان هاکی عاشقانه بازی می کرد، با تاکید قابل توجهی بر اقدامات تهاجمی. برعکس، سیبری در چند فصول گذشته صراحتاً هاکی عمل گرایانه را با تعصب نسبت به اقدامات دفاعی بازی می کند.

Nemirovski قادر به تغییر اساسی در مفهوم بازی بازیکنان جدید خود بلافاصله. سیبری هنوز در میان بهترین های شرق در بازی دفاعی قرار دارد، اما در عین حال گل های کمی را به ثمر می رساند - به طور متوسط، کمی بیشتر از دو گل در هر مسابقه. سیبری ها نیز با مصدومیت بهترین بازیکن دفاعی، مدافع کانادایی ترور مورفی، فلج شدند. با این حال، حتی در غیاب مورفی، سیبری ها اخیراً به طور جدی پیشرفت کرده اند و تنها یکی از شش بازی اخیر خود را - در خانه به SKA سنت پترزبورگ - باخته اند. سیبری نیز مانند اسپارتاک با 15 امتیاز در رده پنجم کنفرانس خود قرار دارد.

اسپارتاک مقابل سیبری

آمار

در ده بازی اخیر رودرروی این رقبا، پنج بار یکی از تیم ها دروازه خود را دست نخورده نگه داشته است (هر دو گل خواهند زد (خیر) – 5). در فصل گذشته تیم میزبان در هر دو بازی پیروز شد. به پیروزی 1-0 اسپارتاک در مسکو، سیبری ها با پیروزی 4-3 در نووسیبیرسک پاسخ دادند. در مجموع، رقابت اسپارتاک و سیبری در KHL در مجموع 28 مسابقه است و در حالی که رقبا از نظر پیروزی برابر هستند، هر تیم 14 بازی برده است. در عین حال تفاضل گل به سود باشگاه پایتخت 68 بر 60 است.

شانس دانلود 1xbet

به گفته متخصصان 1xbet، پیروزی اسپارتاک در این مسابقه بیشتر از سیبری هاست: برد اسپارتاک 1.93، برد سیبری 3.55 است. گزینه ای با تساوی در زمان اصلی مسابقه توسط بنگاهدار با ضریب 4.3 ارائه می شود. در مورد عملکرد مورد انتظار تیم ها در این مسابقه، بنک میکر قیمت های زیر را تعیین کرد: مجموع بیش از (4.5) – 1.74، مجموع زیر (4.5) – 2.08. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

هر دو تیم اکنون در حال حرکت هستند و در بازی‌های اخیر بیشتر برد می‌کنند تا باخت. اما ما همچنان به بازیکنان هاکی اسپارتاک که در این فصل به ندرت امتیازات را در خانه از دست می دهند ترجیح می دهیم. برنامه آخرین بازی ها به نفع سیبری ها صحبت نمی کند. این تیم پس از سخت ترین پرواز از نظر لجستیکی نووسیبیرسک - آستانه - چلیابینسک - مسکو وارد مسکو می شود. همه این عوامل باعث می شود که اسپارتاک به محبوبیت مسابقه تبدیل شود که باید دو امتیاز آن را بگیرد. پیش بینی ما پیروزی اسپارتاک در وقت قانونی با ضریب 1.93 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0