نفتخیمیک مقابل اتوموبیلیست. خارجی قهرمانی مقابل میهمانان اورال

هفته آینده بازی در KHL با یک مسابقه در نیژنکامسک به پایان می رسد. در 8 اکتبر ، Neftekhimik محلی ، روی یخ میدانی به همین نام ، از مهمانان یکاترینبورگ - باشگاه هاکی Avtomobilist استقبال می کند.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد Neftekhimik در مقابل Avtomobilist

نفتخیمیک

تیم دوم باشکریا دوباره شروع فصل را شکست داد و بلافاصله در انتهای جدول رده بندی قرار گرفت. اگرچه، اگر به دنبال هر چیز مثبتی باشیم، در مقایسه با فصل گذشته روند مثبت خاصی وجود دارد. نفتخیمیک یک سال پیش با ده شکست متوالی شروع کرد اما به تدریج شرایط را اصلاح کرد و توانست فصل عادی را در جمع هشت تیم برتر جام به پایان برساند. اکنون تیم اولگ لئونتیف در حال حاضر سه پیروزی را به دست آورده است، اما آنها سه برابر بیشتر - ده شکست - انباشته شده اند.

آخرین پیروزی نفتخیمیک در 27 سپتامبر بود که خاباروفسک آمور را در خانه با نتیجه 2-1 شکست داد. به دنبال آن سفری به مگنیتوگورسک برای دو بازی مقابل متالورگ انجام شد که منجر به دو شکست شد. همه چیز با شکست 3-8 شروع شد، بازی دوم مساوی تر شد اما در نهایت نفتخیمیک باز هم 1-3 شکست خورد. حالا این تیم 8 امتیازی شده و در رده آخر کنفرانس شرق قرار دارد.

اتوموبیلیست

باشگاه اورال در بازی روز یکشنبه به طور قابل توجهی بهتر از حریف خود شروع کرد و در ابتدای قهرمانی بیشتر از باخت به پیروزی رسید. کاملا غیر منتظره، Avtomobilist بهترین در KHL در بازی دفاعی است و تنها 24 گل در 14 بازی دریافت کرده است. این در درجه اول به دلیل ورود اوگنی آلیکین دروازه بان به تیم است که بلافاصله دروازه بان اصلی Avtomobilist شد. پس از جدایی ژاکوب کووار از این تیم، اورال ها دو فصل بدون شماره یک رنج کشیدند اما حالا در آلیکین جانشین شایسته ای برای چک پیدا کرده اند.

اتوموبیلیست شتاب بسیار خوبی به دست آورد و در پنج مسابقه اخیر فقط یک بار سکندری خورد و در یاروسلاول به لوکوموتیو رهبر قهرمانی 1-3 شکست خورد. یک واقعیت نگران کننده برای هواداران Avtomobilist این واقعیت است که در حال حاضر شش بازیکن هاکی در تیم آسیب دیده اند، از جمله Barantsev، Blaker، Volk، Ebert، یعنی بازیکنانی که تا حد زیادی الگوی بازی باشگاه اورال را تعیین می کنند. در حال حاضر، اتوموبیلیست در حومه سه تیم برتر شرق قرار دارد و با 18 امتیاز در رده چهارم فعلی قرار دارد.

نفتخیمیک مقابل اتوموبیلیست

آمار

در این فصل، رقبا دو بار با یکدیگر بازی کرده اند. تا اینجای کار فقط تیم میزبان پیروز شده است که نفتخیمیک در نیژنکامسک 1-0 پیروز شد و اتوموبیلیست با پیروزی 4-2 خانگی پاسخ داد. صفر گل های Avtomobilist در ماه سپتامبر بیشتر از این قاعده مستثنی است، زیرا اورالیایی ها معمولاً در نیژنکامسک با میانگین چهار گل در هر بازی در پنج فصل گذشته به طور موثر بازی می کنند. مجموع انفرادی 2 بر (2.5) 1.69. بازی آینده پنجاهمین بازی سالگرد بازی در KHL خواهد بود. برتری تقریباً دو برابری در پیروزی ها در طرف اورالیایی ها، اتوموبیلیست 32 بازی برنده شده است، در حالی که نفتخیمیک 17 بار پیروز شده است. اختلاف پوک 144 بر 120 نیز به نفع تیم اکاترینبورگ است.

شانس دانلود 1xbet

یخ خانگی نفتخیمیک را از نظر بنگاه‌دار محبوب نمی‌کند، شانس برد در زمان قانونی برای Avtomobilist 2.01 تخمین زده می‌شود، در حالی که شانس پیروزی برای نفتخیمیک 3.35 است. تساوی با وقت اضافه بیشتر می تواند برای 4.3 گرفته شود. با قضاوت بر اساس نقل قول های 1xbet، کارشناسان به نتیجه سازنده مسابقه معتقدند: مجموع بیشتر (4.5) - 1.58، مجموع کمتر (4.5) - 2.33. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

نفتخیمیک بار دیگر به سختی وارد فصل می شود و این تیم هم در خط حمله و هم در دفاع مشکل دارد. Avtomobilist به طور قابل توجهی در مفهوم بازی تجدید نظر کرده است، بازی هاکی محتاطانه در شروع فصل، با تاکید بر اقدامات دفاعی. با توجه به تعداد زیاد بازیکنان هاکی مصدوم، بعید است اورالیایی ها در بازی پیش رو ریسک کنند. ما انتظار داریم که تیم ها هاکی عملی را با نگاه به دفاع بازی کنند. پیش بینی ما Total Under 5.5 با ضریب 1.71 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0