والنسیا - رئال مادرید دربی اسپانیا در یورولیگ

والنسیا در 14 نوامبر 2023 با رئال مادرید بازی خواهد کرد. این اولین بازی دور اول فصل 2023/24 یورولیگ است. این نبرد در زیر گنبد میدان فونت د سنت لوئیس برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد والنسیا و رئال مادرید

والنسیا

باشگاه تمام تلاش خود را می کند. او در حال حاضر با پنج برد پس از هفت بازی در رده ششم جدول رده بندی کلی یورولیگ قرار دارد. آخرین بازی به المپیا باخت که در پایین‌تر جدول قرار دارد. در اواسط اکتبر، خفاش ها به افس نیز شکست خوردند که خارج از ده تیم برتر بود.

به نظر می رسد که قدرت والنسیا نامحدود نیست. اگر اینطور باشد، تیم به زودی در جدول رده بندی کلی سقوط می کند. مسابقه با رهبر مسابقات در چنین شرایطی نوید می دهد که بسیار دشوار باشد.

والنسیا پیش از این موفق شده است در یورولیگ 2023/24 شکست بخورد: مکابی (75:66)، زالگیریس (87:72)، آلبا (79:71)، موناکو (70:65) و فنرباغچه (77:74). اسپانیایی ها در تورنمنت جاری با نتیجه ۷۷ بر ۷۳ برابر افسوس و المپیا با نتیجه ۸۳ بر ۵۲ مغلوب شدند. لازم به ذکر است که این تیم همچنان در مسابقات خانگی شکست ناپذیر است.

رئال مادرید

این تیم یک سازوکار بسکتبال خوب است. هسته اصلی باشگاه مدت هاست تشکیل شده است. تیم هیچ نقطه ضعف و نظم کاملی از نظر مهارت های اجرایی ندارد. رئال با در نظر گرفتن همه موارد فوق، کاملاً طبیعی است که پس از شش بازی با صفر باخت در جدول یورولیگ پیشتاز است. مادریدی ها در حمله خوب هستند و در دفاع فوق العاده قابل اعتماد هستند.

آنها قبلاً موفق به شکست در مسابقات شده اند: المپیا (88:71)، زالگیریس (93:79)، افسوس (103:80)، باسکونیا (79:77)، بارسلونا (65:64) و ویرتوس (100:74). ). توجه داشته باشید که بزرگترین مشکلات رئال را هموطنانشان به وجود آوردند. این را می توان با این واقعیت توضیح داد که آنها کرم محصول را به خوبی می شناسند. به طور کلی، تیم مادریدی در حال حاضر عالی کار می کند.

چه چیزی می تواند رئال مادرید را در این شرایط متوقف کند؟ شاید فقط خودش دیر یا زود، لحظه ای فرا می رسد که "کرم" بیش از حد خود را باور خواهد کرد و قطعاً در جایی که اصلاً لازم نیست زمین می خورد. حالا هواداران باشگاه می خواهند باور کنند که این لحظه هنوز جایی دورتر است.

والنسیا - رئال مادرید

تاریخچه رویارویی

مادرید در یک سری ناتمام از پنج برد متوالی زوج است. والنسیا آخرین بار در فوریه سال گذشته در مسابقات قهرمانی کشور از رئال قدرتمندتر بود. اگر ده نبرد اخیر بین تیم ها را در نظر بگیریم، از نظر نتایج مثبت 8 بر 2 به نفع "خامه ای" خواهد بود.

شانس دانلود 1xbet

کتابسازان به یک رئال باثبات اعتقاد دارند. برای موفقیت میهمانان حاضرند 1.35 بدهند. آنها برای برد تیم میزبان 3.3 می پردازند. شانس کل زیر (158.5) 1.91 است. شکستن این نوار امتیاز نیز 1.91 ارزش دارد. شانس هندیکپ 2 (-5.5) دقیقاً روی همان علامت 1.91 تنظیم شده است. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

رئال مادرید می تواند در یک بازی پرگل به مصاف حریفان خود برود یا می تواند از یک دفاع سخت بازی کند. مادریدی ها می توانند هر کاری انجام دهند و آماده پذیرش هر چالش حریف هستند. در هر صورت، "خامه ای" با احتمال نزدیک به 100٪ یک برنده مطمئن از این نبرد بیرون خواهد آمد. در اینجا در نهایت هیچ دسیسه ای وجود ندارد. در اینجا باید نگاه دقیق‌تری به هندیکیپ 2 (-5.5) برای 1.91 بیندازیم.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0