پاناتینایکوس مقابل زالگیریس مسابقه رقبای مستقیم در یورولیگ

پاناتینایکوس و زالگیریس در روز 15 نوامبر در هشتمین دوره از فصل عادی یورولیگ فصل 2023/24 به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در زمین بسکتبال سالن سرپوشیده المپیک آتن برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد پاناتینایکوس مقابل زالگیریس

پاناتینایکوس

هفت بازی فصل یورولیگ پشت سر ماست. در اینجا یونانی ها موفق شدند بایرن (78:71)، باسکونیا (95:81) و آلبا (99:85) را شکست دهند. شکست های این باشگاه از نبرد با: فنرباغچه (69:83)، بارسلونا (72:80)، المپیاکوس (78:88 در وقت اضافه) و ماکابی (81:86 در وقت اضافه) حاصل شد. روی کاغذ وضعیت خیلی خوب به نظر نمی رسد، اما در واقعیت تیم بسیار خوب است.

در حال حاضر پائو در رده هشتم جدول رقابت ها قرار دارد. وضعیت عادی است. "فنر" (خط سوم در پروتکل نهایی) تنها چند برد جلوتر از یونانی ها است. ما باید در ده تیم برتر بمانیم. جدول متراکم است. به عنوان مثال، بایرن (رده سوم از پایین) تنها یک نتیجه مثبت عقب است.

در آخرین دور، کندریک نون اولین بازی خود را برای پاناتینایکوس در یورولیگ انجام داد. به یاد بیاوریم که در اوایل دوران حرفه ای خود این بسکتبالیست در NBA بازی می کرد. در این نبرد او حدود هشت دقیقه را روی زمین سپری کرد. او در این مدت توانست شش امتیاز به همراه یک پاس گل به دست آورد. این بازیکن از اولین بازی خود راضی بود. دوست دارم باور کنم که نون تیم را تقویت می کند. همچنین نمی توان به مصدومیت اخیر مهاجم اسپانیایی هرنانگومز اشاره ای نکرد. او به دلیل شکستگی انگشت تا اوایل سال 2024 از میادین دور است. آن غم انگیز است.

زالگیریس

در حال حاضر، لیتوانیایی ها در رده یازدهم جدول رده بندی کلی یورولیگ قرار دارند. آنها سه برد با چهار گل اشتباه دارند. توجه داشته باشید که در جدول مسابقات در حال حاضر 6 تیم با همان تراز نتایج مثبت و شکست (3/4) حضور دارند. آنها 8-13 مکان را اشغال می کنند. از نظر تئوری همه چیز خوب است، اما یک تفاوت ظریف وجود دارد که در این واقعیت نهفته است که زالگیریس در حال حاضر در برجسته ترین فرم نیست. این تیم نمی تواند در سه نبرد متوالی در یورولیگ پیروز شود. دفاع ما را ناامید می کند.

لیتوانیایی ها موفقیت خود را در این مسابقات در نبرد مقابل ستاره سرخ (79:74)، ویرتوس (82:79) و باسکونیا (99:82) به دست آوردند. در رقابت با رئال (79:93)، افسوس (82:86 در وقت اضافه)، والنسیا (72:87) و ASVEL (88:91) اشتباهات رخ داد.

در برخی جاها باشگاه بسکتبال بسیار خوبی بازی می کند، اما در حال حاضر چیزی اشتباه می شود. به نظر می رسد تیم انرژی ندارد. رفتن به سمت یک رقیب مستقیم در جدول که با انگیزه و خوش فرم باشد، نوید سختی را می دهد.

پاناتینایکوس مقابل زالگیریس

تاریخچه رویارویی

در ده نبرد آخر این زوج – 6:4 با نتایج مثبت به نفع لیتوانیایی ها. دو نبرد اخیر تیمی (فصل منظم 2022/23 یورولیگ) توسط یونانی ها (81:67 خارج از خانه و 89:65 در خانه) به پیروزی رسید.

شانس دانلود 1xbet

بوک‌سازها 1.3 را برای پیروزی 1 ارائه می‌کنند. آنها آماده هستند شرط‌های پیروزی 2 را در 3.6 ضرب کنند. برای کل زیر (162.5) آنها 1.91 می پردازند. قیمت غلبه بر این علامت عملکرد به طور یکسان در 1.91 برآورد شده است. شانس هندیکپ 1 (-7.5) 1.91 است. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

یونانی‌ها اخیراً احیا شده‌اند، در حالی که بالتیک در رکود به سر می‌برد. تفاوت در توانایی تیم ها نتیجه نبرد را مشخص می کند. به سختی می توان گفت که بازی چگونه خواهد شد، اما تیم میزبان باید برنده شود. ما روی پیروزی 1 در 1.3 شرط می بندیم.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0