رئال مادرید مقابل موناکو مسابقه بسکتبال بین تیم های TOP-4 یورولیگ

رئال مادرید در تاریخ 16 نوامبر 2023 به مصاف موناکو خواهد رفت که در زیر طاق های ورزشگاه ویزنیک سنتر برگزار خواهد شد. این دیدار مرکزی نهمین دوره بسکتبال یورولیگ 2023/24 است.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد رئال مادرید مقابل موناکو

رئال مادرید

این تیم در یورولیگ دوره قبل جام را به دست آورد و در این فصل قصد جدی برای دفاع از عنوان قهرمانی دارد. مادرید تاکنون هفت بازی در اینجا انجام داده است. هیچ شکستی در آنها وجود ندارد. این تیم در جدول رده بندی مسابقات پیشتاز است و نمی توان گفت که اینجا مشکلی وجود دارد.

رئال از نظر امتیاز در هر مسابقه (بیش از 86)، به علاوه از نظر شاخص عملکرد (104.5) و امتیازهای کسب شده از خط پرتاب آزاد (16.7) رهبر یورولیگ است. علاوه بر این، تیم واقعاً دوست دارد از راه دور شوت کند و در اینجا اجرای خوبی دارد. رئال به طور میانگین در هر بازی در یورولیگ بیش از ده شوت از آن سوی قوس می زند. مادریدی ها در ریباند نیز بسیار سازنده هستند (37.3). در اینجا آنها در بین سه تیم برتر مسابقات هستند و اگر در مورد توپ های جمع آوری شده روی تخته آنها صحبت کنیم (27.2) ، در اینجا آنها شماره یک رقابت هستند. علاوه بر همه موارد فوق، باشگاه با ضربات بلاک شده (3) و پاس گل (22.2) در نظم است. در این رده ها رئال به ترتیب سوم و اول است. این زمانی است که تیم کاملاً همه چیز را عالی دارد. فاکوندو کامپازو رهبر یورولیگ در فصل 2023/24 در بخش پاس گل است (میانگین 8 پاس در هر مسابقه).

این باشگاه کاملاً می تواند در بازی با موناکو پیروز شود. جیمز حریف فوق العاده باحال است. اگر بتوان او را متوقف کرد، همه چیز بسیار مثبت خواهد شد. آیا سلاحی علیه او وجود دارد؟ شاید این یک دفاع سخت باشد، به علاوه آن مرد شخصیت پیچیده ای دارد. می توانید سعی کنید او را عصبانی کنید. عمل خیلی خوبی نیست، اما همانطور که می گویند اینجا همه وسایل خوب هستند.

موناکو

این باشگاه فصل یورو لیگ را با دو بازی نادرست آغاز کرد. سپس به خود آمد و در پنج نبرد متوالی پیروز شد. متأسفانه آخرین مسابقه به افسوس باخت که کمی تصویر زیبا را خراب می کند. در هر صورت باشگاه مسابقات را خیلی خوب شروع کرد. اکنون مونگاسک ها با تعادل 5/3 در رده چهارم جدول رده بندی کلی قرار دارند.

مایک جیمز قهرمان تیم است. این مرد تیم را رهبری می کند. او اغلب مسئولیت بازی را بر عهده می گیرد و به عنوان یک قاعده، شما را ناامید نمی کند. شاخص بهره وری او در زمین حدود 21 امتیاز (TOP-4) است. او به طور متوسط تقریباً 19 امتیاز در هر مسابقه کسب می کند (TOP-2) و از شلیک از راه دور با درصد شوت بسیار مناسب خجالت نمی کشد. به علاوه، او بیش از پنج پاس را به طور موازی بین شرکای خود توزیع می کند. توجه داشته باشیم که آمار آمریکایی ها با معیارهای او درخشان ترین نیست. واقعیت این است که حریفان تا حد امکان از جیمز محافظت می کنند و گاهی اوقات چندین مدافع را روی او جمع می کنند. این مانع مایک می شود، اما به هم تیمی هایش فضا می دهد.

در بازی با رئال تاکتیک کلاسیک خواهد بود. جیمز توپ را در اختیار خواهد داشت. در مرحله بعد، او سعی می کند خودش لحظه را درک کند. در موارد شدید، آن مرد با پاس به دنبال شریک می گردد. نسخه کلاسیک زمانی است که فرد با همه مخالفت می کند. توجه داشته باشید که در مورد رئال مادرید، این طرح ممکن است جواب ندهد، زیرا حریف در تمام پست ها بسیار مجهز است.

رئال مادرید مقابل موناکو

تاریخچه رویارویی

در سال 2021، این تیم ها به هم رسیدند. تا به امروز، آنها چهار مسابقه مشترک دارند. همه آنها در چارچوب مسابقات قهرمانی یورولیگ عادی برگزار شد. لوس بلانکوس در این نبردها سه نتیجه مثبت به دست آورد (یکی از آنها در وقت اضافه). بر این اساس، مونگاسک ها یک پیروزی در اینجا (در وقت اضافه) دارند.

شانس دانلود 1xbet

کتابسازان به اعداد اعتقاد دارند. برای آنها رئال محبوبیت مسابقه است. آنها برای پیروزی آن فقط 1.32 می دهند. شانس موفقیت Monegasques در 1xbet 3.4 است. شرط‌ها روی کل زیر (164.5) در 1.9 ضرب می‌شوند. شکستن این سقف عملکرد نیز 1.9 ارزش دارد. اگر از معلولیت 1 (-8.5) استفاده می کنید، می توانید پول خود را 1.96 برابر کنید. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

یکی علیه همه این همان گونه هست. جیمز تلاش خواهد کرد، اما نمی تواند. او در مقابل یک دفاع فشرده قرار خواهد گرفت. به علاوه، بازیکنان تهاجمی رئال مادرید باید به سهم خود عمل کنند. تیم میزبان در این دیدار بدون دسیسه پیروز خواهد شد اما نباید انتظار شکست را داشت. ما باید هندیکپ 1 (-8.5) را برای 1.96 بگیریم.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0