Pari NN در مقابل MBA. نبرد برای ورود به ده تیم برتر لیگ VTB United

Pari NN و MBA در 17 نوامبر 2023 در یکی از مسابقات فصل عادی لیگ یونایتد VTB 2023/24 قوی ترین ها را مشخص خواهند کرد. این بازی به میزبانی زمین بسکتبال ورزشگاه ناگورنی آرنا در نیژنی نووگورود برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های متخصص ما در مورد Pari NN در مقابل MBA

Pari NN

فصل لیگ VTB بسیار مثبت برای تیم آغاز شد. او در ابتدا سه بازی را انجام داد و همه چیز عالی بود، اما پس از آن دوران تاریکی فرا رسید. بازیکنان بسکتبال پاریس NN اکنون با شش شکست متوالی در مسابقات قهرمانی هستند و هیچ تضمینی وجود ندارد که به زودی تغییرات مثبتی رخ دهد.

این باشگاه در حال حاضر در رده یازدهم جدول مسابقات قرار دارد. داستان غم انگیز. تیم نیژنی نووگورود باید در منطقه Winners Stage باشد، اما تاکنون هیچ چیز برای آنها درست نشده است. این تیم اختلاف امتیاز منفی دارد. مشکل Pari NN کجاست؟ در دفاع یا حمله؟ فکر می کنم در خط حمله است. ما باید تهاجم ورزشی بیشتری نشان دهیم.

این تیم تاکنون به طور میانگین کمی بیش از 75 امتیاز در هر مسابقه کسب کرده است. این یکی از بدترین نتایج لیگ است. پیاده سازی با شکست مواجه می شود. از این نظر، بچه های پاریس NN نفر دوم در رقابت هستند. به علاوه، تیم نیژنی نووگورود در ریباند نسبتا ضعیف است (32 در هر بازی). اصولاً اینها دلایل مشکلات تیم است. شما همچنین می توانید بازی خشن را در دفاع اضافه کنید که منجر به خطا و تمایل به از دست دادن توپ شود.

MBA

این تیم در تلاش است تا سرپا بماند. اکنون او در پروتکل نهایی لیگ VTB United رتبه دهم را دارد. او در ده مسابقه چهار برد کسب کرده است. او اخیراً بین پیروزی و شکست متناوب بوده است. مسکووی ها تلاش می کنند و قطعاً موفق می شوند.

بسکتبالیست های MBA در هر مسابقه حدود 80 امتیاز کسب می کنند. اعداد متوسط این به دلیل اجراست. از این نظر فقط Pari NN و Minsk در رقابت بدتر هستند. این تیم در ریباند بسیار خوب است (36 در هر بازی). ویژگی MBA دفاع سخت آن است که منجر به خطاهای غیر ضروری می شود. از این نظر، مسکووی ها رهبران ضد تاپ در مسابقات هستند.

سفر به نیژنی نووگورود فرصتی برای گرفتن یک پیروزی مهم است. حریف وضعیت بدی دارد و در پشت تخته نامطمئن است و از این نظر بچه های MBA ظاهر بهتری دارند. به نظر می رسد که مهمانان اینجا می توانند تسلط داشته باشند و شانس های دوم را بدست آورند که حتی با در نظر گرفتن بهترین اجرای آنها به امتیاز تبدیل می شود. این زمانی است که کمیت می تواند جایگزین کیفیت شود.

Pari NN در مقابل MBA

تاریخچه رویارویی

در سال 2021، باشگاه ها ملاقات کردند. آنها اکنون شش مسابقه مشترک دارند. در این نبردها نتیجه 4 بر 2 به سود مسکوئی ها بود. بسکتبالیست های MBA در یک رشته ناتمام از دو پیروزی متوالی زوج هستند.

شانس دانلود 1xbet

کتابسازان در این نبرد یک مورد علاقه نمی بینند. برای پیروزی 1 آنها 1.95 پرداخت می کنند. شانس پیروزی 2 1.85 است. شرط‌ها روی کل زیر (156.5) در 1.9 ضرب می‌شوند. اگر غلبه بر این نوار امتیاز را بگیرید، می توانید پول خود را 1.9 برابر افزایش دهید. هندیکپ 2 (-2.5) در 1xbet برابر با 2 تخمین زده می شود. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

رقبای مستقیم در جدول بازی می کنند، اما همه چیز به این سادگی نیست. بازیکنان بسکتبال Pari NN در یک بحران عمیق هستند، در حالی که بچه های MBA در حال حاضر بسیار خوب هستند. پیش بینی اینکه بازی از نظر عملکرد یا حاشیه پیروزی چگونه خواهد بود دشوار است، اما مسکووی ها باید حداقل با یک حمله پیروز شوند. ارزش آن را دارد که به نقص 2 (-2.5) برای 2 نگاه دقیق تری بیندازید.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0