صلوات یولایف مقابل آک بارس "دربی سبز" افسانه ای روی یخ اوفا.

ششمین دیدار رو در رو میان صلوات یولایف و آک بارس امسال در پایتخت باشقیر برگزار می شود. در روز شنبه، 10 فوریه، رقبای اصلی در اوفا آرنا به روی یخ خواهند رفت.

پیش بینی ها و تحلیل های متخصص ما در مورد صلوات یولایف در مقابل آک بارز

Salavat Yulaev

برای دومین فصل متوالی، باشگاه یوفا با اطمینان کامل فاصله مسابقات قهرمانی عادی را پشت سر می گذارد و شانس بسیار خوبی برای به پایان رساندن قهرمانی در سه تیم برتر کنفرانس شرق دارد. یک سال پیش، این کمک خاصی به تیم نکرد. در حال حاضر در دور اول پلی آف ، باشگاه باشکر به طرز هیجان انگیزی به دریاسالار شکست خورد و موفق شد فقط دو پیروزی بر نماینده خاور دور به دست آورد. حالا صلوات یولایف به احتمال زیاد در رده سوم قرار خواهد گرفت که دوباره به او اجازه می دهد تا در پلی آف از مسابقات خانگی شروع کند.

در شرایط خاص، باشگاه اوفا می تواند برای مکان های بالاتر هدف قرار دهد، فاصله از اومسک دوم 3 امتیاز، از متالورگ پیشرو - 5 است. در عین حال، ما نباید مشکلات پرسنلی تیم را فراموش کنیم. لیست مصدومان در حال حاضر شامل کوزمین، واسیلوسکی، کولمین است و دو نفر آخر بازیکنان کلیدی هاکی در ترکیب های بازی ویکتور کوزلوف هستند. در مورد فرم بازی فعلی تیم، اینجا همه چیز بسیار خوب است. در پنج بازی گذشته، تیم یوفا هفت امتیاز از ده امتیاز ممکن را به دست آورد و در وقت قانونی تنها به سن پترزبورگ SKA شکست خورد.

Ak Bars

علیرغم عملکرد نسبتاً متوسط در طول فصل معمولی، Ak Bars همچنان یکی از محبوب‌های اصلی در مبارزه برای جام گاگارین باقی می‌ماند. Zinetula Bilyaletdinov باتجربه می‌توانست عمداً قهرمانی را قربانی کند و بازیکنانش را برای شروع نبردهای جام به اوج برساند. خوشبختانه تیم بارس با مربی خود مطابقت دارد. وینوف، کاگارلیتسکی، شیپاچف و رادولوف تجربه زیادی در جام دارند. دیمیتری یاشکین، مهاجم چک، دیگر بازیکن کلیدی هاکی تیم فعلی آک بارز، پس از عمل جراحی شانه به بهبودی خود ادامه می دهد و طبق آخرین اطلاعات، باید تا دور اول پلی آف به میادین بازگردد.

نتایج آخرین دیدارهای باشگاه کازان مشابه نتایج صلوات یولایف است. بارها همچنین در پنج بازی اخیر خود سه برد با دو شکست داشته اند. اشتباه در بازی خانگی مقابل نووسیبیرسک سیبر به ویژه توهین آمیز به نظر می رسد، زمانی که آک بارس به طور غیرمنتظره ای با نتیجه 1-4 شکست خورد. در حال حاضر، بارس پنجمین جدول رده بندی کنفرانس شرق است و تنها یک امتیاز به آخرین کوارتت قوی ترین Avtomobilist از دست داده است. تراکتور و لادا از پشت نفس می کشند، بنابراین آک بارس می تواند در آینده نزدیک یا به رتبه چهارم صعود کند یا به هفتم سقوط کند.

صلوات یولایف مقابل آک بارس

آمار

در فصل جاری، تیم‌ها دو بار روی یخ یوفا بازی کرده‌اند و در هر دو بازی میزبان، بازیکنان هاکی سالاوات یولایف، هر کدام سه گل به ثمر رساندند. مجموع انفرادی 1 بر (2.5) 2.15. برای پیروزی کافی بود، در سپتامبر بازی 3-2 به پایان رسید، در نوامبر 3-1. اوفا در یک بازی خارج از خانه موفق شد آک بارس را در کازان با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. بارها در دربی سبز این فصل دو برد دارند - 4-2 و 3-2 که آک بارز هر دو را در خانه برد. سابقه رویارویی این دو باشگاه در مجموع 96 بازی است، بازیکنان اوفا در 45 بازی قوی‌تر بودند و بارز در 51 بازی پیروز شد.

شانس دانلود 1xbet

این شرط‌بندی امتیاز واضحی به هیچ یک از تیم‌ها نمی‌دهد و شانس‌های مشابهی را برای پیروزی در وقت قانونی تعیین می‌کند: پیروزی صلوات یولایف – 2.38، پیروزی آک بارس – 2.6. شما می توانید گزینه تساوی را در زمان قانونی در نظر بگیرید. 1xbet توسعه مشابهی از رویدادها را با ضریب 3.75 ارائه می دهد. در مورد عملکرد کل مورد انتظار تیم‌ها، بنک‌ساز قیمت‌های زیر را ارائه می‌کند: کل بیش از (4.5) – 1.89، کل زیر (4.5) – 1.85. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

به طور سنتی، رویارویی بین تیم های هاکی اوفا و کازان در KHL به یک رویداد واقعی برای هواداران تبدیل می شود. هر تیمی برگ برنده های مخصوص به خود را دارد که در دیدار پیش رو سعی در اجرای آن ها خواهد داشت. پیشنهاد می کنیم به خط حمله صلواتی که در مسابقات اخیر کاملا موثر بوده است توجه کنید. پس از سال جدید، میانگین عملکرد تیم یوفا در سطح سه گل در هر بازی است و در یخ های خانگی این رقم حتی بیشتر است. پیش بینی ما این است که مجموع صلوات یولایف بیش از 2.5 با ضریب 2.15 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0