آوانگارد مقابل صلوات یولایف چه کسی در رویارویی همسایگان در جدول رده بندی قوی تر خواهد بود؟

رقبای مستقیم در کنفرانس شرق، آوانگارد و صلوات یولایف، یک مسابقه رودررو در اومسک در 26 اکتبر برگزار خواهند کرد. این دیدار روی یخ ورزشگاه محلی G-DRIVE Arena برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد آوانگارد در مقابل صلوات یولایف

آوانگارد

اومسک توانست تا حدودی برداشت های سری ناموفق خارج از خانه را هموار کند و به طور کاملاً هیجان انگیزی رهبر کنفرانس شرق متالورگ مگنیتوگورسک را در جاده شکست داد. آوانگارد که این سری را با دو شکست مشابه از ویتاز 2-5 و لادا 3-5 آغاز کرد، شخصیت خود را نشان داد و موفق شد با اراده قوی مقابل متالورگ به پیروزی برسد. گل تعیین کننده، گل رید بوچر در دقیقه دوم وقت اضافه بود. برای مهاجم کانادایی، این گل دوازدهمین گل او در این فصل بود. با توجه به این شاخص، او با اختلاف قابل توجهی با پنج گل جلوتر از ولادیمیر تکاچف نفر دوم، بهترین تیم تیم است.

موفقیت در Magnitogorsk بیشتر یک ماهیت محلی است. تصور کلی از بازی آوانگارد در این فصل نسبتاً منفی است. خروج گسترده رهبران نمی تواند بدون ردی بگذرد و در حال حاضر ساکنان اومسک در جستجوی بازی خود هستند. این تیم در 20 بازی انجام شده 11 برد کسب کرده است که با رتبه ششم جدول رده بندی کنفرانس شرق مطابقت دارد. در همان زمان، آوانگارد ممکن است یک گام جدی به سمت بالا بردارد - فاصله از رده سوم تنها سه امتیاز است، یا از جام هشت خارج شود و تیم تنها با دو امتیاز از رده نهم فاصله داشته باشد.

Salavat Yulaev

تیم اوفا در ماه اکتبر دوره قهرمانی ایده آلی را پشت سر گذاشت و توانست پنج پیروزی متوالی کسب کند. صلوات یولایف علاوه بر ده امتیاز کسب شده با عملکرد فوق العاده خود با زدن 26 گل در این دیدارها همه را شگفت زده کرد. بردهای پیاپی تیم یوفا به طور غیرمنتظره ای در مینسک به پایان رسید، جایی که در بازی با دینامو صلوات محلی با نتیجه 2-0 پیش افتاد، اما به میزبان اجازه داد تا ابتدا بازی را به وقت اضافه بفرستند و سپس گل نهایی را در بازی دوم کاملاً از دست دادند. دقیقه از پنج دقیقه اضافی

سورپرایز ناخوشایند برای باشگاه یوفا مصدومیت جاش لیوو مهاجم کانادایی تازه وارد این تیم بود. این مهاجم اولین بازی درخشانی را در KHL انجام داد و در دو بازی اول دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد اما در بازی پیروزمندانه مقابل ویتاز مصدوم شد. طبق پیش بینی های اولیه، لیوو سه هفته از میادین دور خواهد بود و یولایف در ماه اکتبر برای صلوات بازی نخواهد کرد. با این حال، به لطف یک سری مسابقات موفق، تیم یوفا به رتبه پنجم جدول رده بندی کنفرانس شرق صعود کرد. صلوات یولایف با 25 امتیاز، هفت امتیاز از متالورگ پیشتاز فاصله دارد، در حالی که تیم اوفا سه بازی کمتر انجام داده است.

آوانگارد مقابل صلوات یولایف

آمار

تیم یوفا اخیرا نه تنها در بازی های خانگی، بلکه در بازی های خارج از خانه نیز به میزان قابل توجهی به خط حمله خود افزوده است. بنابراین، در پنج بازی اخیر خارج از خانه، تیم یوفا 19 گل به ثمر رسانده است که میانگین 4 گل در هر بازی مجموع 2 بر (3.5) 3.65 است. فصل گذشته تیم ها شش بازی رو در رو انجام دادند و هر تیم سه بار پیروز شد. تاریخچه آوانگارد و صلوات یولایف در KHL در مجموع 79 دیدار، 43 پیروزی برای باشگاه اومسک، در حالی که باشگاه اوفا 36 بازی را برد. تفاضل پوک 214-213 به سود آوانگارد است.

شانس دانلود 1xbet

با توجه به برابری نسبی کلاس تیم‌ها، بنک‌ساز برتری جزئی به باشگاه امسک می‌دهد و ضریب 2.31 را برای پیروزی آوانگارد در وقت معمولی ارائه می‌کند. شانس موفقیت نهایی صلوات 2.75 برآورد شده است. گزینه با تساوی در زمان اصلی مسابقه را می توان در 4.2 گرفت. آخرین بازی‌هایی که هر دو تیم انجام دادند مفید بودند، بنابراین نباید از قیمت‌های پیشنهادی برای مجموع گل‌های زده شده تعجب کنید: مجموع بیش از (4.5) – 1.63، مجموع زیر (4.5) – 2.24. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

ویژگی بارز هر دو تیم در این فصل عدم ثبات در نتایج است. هم آوانگارد و هم صلوات یولایف می توانند یک دوره زمانی باکیفیت تولید کنند، اما تیم ها نمی توانند چنین سرعتی را در مسافت حفظ کنند. در عین حال اخیراً تعصب محسوسی در بازی دو تیم به نفع حمله دیده می شود. میانگین عملکرد آوانگارد در ماه اکتبر در سطح سه گل در هر بازی است، در حالی که برای صلوات این رقم حتی بیشتر است - حدود چهار گل در هر بازی. همه پیش نیازها برای پربار بودن مسابقه رودررو وجود دارد. پیش بینی ما مجموع بیش از 5.5 با شانس 2.22 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0