اچ سی سوچی مقابل اسپارتاک حمله سرخ سفید این بار چه چیزی را نشان خواهد داد؟

باشگاه هاکی سوچی چهارشنبه هفته آینده 18 اکتبر به مصاف اسپارتاک پایتخت خواهد رفت. محل برگزاری این بازی کاخ ورزش بولشوی است.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد HC سوچی در مقابل اسپارتاک

HC Sochi

تیم سوچی تا حدودی سرعت پیروزی خود را کاهش داد که این تیم در نیمه دوم سپتامبر به دست آورد. تا حدودی، این به خاطر سیاست نقل و انتقالات باشگاه است که به آنها اجازه نداد بهترین گلزن خود، مهاجم کروات، بورنا رندولیچ را حفظ کنند. به عنوان یک برادر بزرگتر، او توسط SKA سن پترزبورگ پذیرفته شد، که پس از رفتن یاشکین به کازان، به شدت به بازیکنان هاکی از این نوع نیاز داشت. Marat Khusnutdinov در جهت مخالف دنبال شد، رک و پوست کنده در سنت پترزبورگ حوصله. یکی دیگر از بازیکنان تازه وارد در روزهای اخیر جرمی براکو مهاجم کانادایی است که فصل گذشته عملکرد درخشانی برای باریس داشت و در جام حذفی از آستانه از تیم اصلی این باشگاه کنار رفت.

دیمیتری کوکارف، مربی تیم سوچی، به زمان نیاز دارد تا بازیکنان تازه وارد را در برنامه های بازی باشگاه ادغام کند. خسنوت الدینوف قبلاً در بازی باخته مقابل زسکا یک گل به ثمر رسانده است، براکو هنوز روی یخ ظاهر نشده است، اما به احتمال زیاد اولین بازی خود را برای باشگاه جدید در بازی مقابل اسپارتاک انجام خواهد داد. مشکل دیگر مصدومیت ماتوی میچکوف، سومین بازیکن پربازده سوچی در این فصل بود. حضور او روی یخ در مسابقات آتی جای سوال دارد که پتانسیل هجومی جنوبی ها را به شدت تضعیف می کند. حالا اچ سی سوچی با 24 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و جایگاه چهارم غرب را به خود اختصاص داده است.

اسپارتاک

قرمز و سفیدها همچنان هواداران خود را به وجد می آورند و بردهای خود را به پنج مسابقه رساندند. یک جزئیات مهم این است که پیروزی های اسپارتاک اجباری نیست، این تیم همچنان به نشان دادن هاکی فوق العاده موثر ادامه می دهد و همچنان رهبر مسابقات در تعداد گل های زده شده باقی می ماند. اکنون این تیم به طور متوسط حدود چهار گل در هر بازی به ثمر می رساند، اگرچه در فصل گذشته این رقم به سختی از دو گل فراتر رفت. و در اینجا شایان ذکر است بازی سه بازی اول حمله که کاملاً از تازه واردان تیم تشکیل شده است. موروزوف، گلدوبین و پوریادین که در تابستان به این تیم پیوستند، به سادگی لیگ را پاره می کنند و قبلاً 29 گل به ثمر رسانده اند. گلدوبین با کسب 30 امتیاز (14+16) در مسابقه امتیازدهی قهرمانی پیشتاز است.

چیزی که معمول است این است که اسپارتاک، قهرمان فعلی، هم در خانه و هم در خارج از خانه به یک اندازه خوب بازی می کند و به ترتیب 14 و 12 امتیاز کسب می کند. همه اینها به قرمز و سفید اجازه می دهد تا با اطمینان در بین بهترین تیم های کنفرانس غرب قرار بگیرند. با 26 امتیاز، اسپارتاک اکنون در رده دوم قرار دارد و سه امتیاز را به یاروسلاول لوکوموتیو پیشتاز از دست داده است.

اچ سی سوچی مقابل اسپارتاک

آمار

در طول پنج بازی گذشته، اسپارتاک به طور مداوم حداقل 4 گل در هر بازی به ثمر رسانده است. مجموع 2 بر (3.5) 2.09. در عین حال خط دفاعی سوچی در بازی های خانگی نیز خوش درخشیده و میانگین 4 گل در هر بازی دریافت کرده است. اسپارتاک فصل گذشته موفق شد دو امتیاز از سوچی بگیرد و میزبان را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد. در ماه سپتامبر ماجرا 180 درجه چرخید و تیم سوچی در مسکو با همان نتیجه 3-2 پیروز شد. در مجموع ، رقبا 29 بار در KHL ملاقات کردند ، 14 پیروزی برای بازیکنان هاکی سوچی ، 15 بار اسپارتاک قوی تر بود. تفاضل پوک 72-65 به سود تیم پایتخت است.

شانس دانلود 1xbet

علیرغم این واقعیت که اسپارتاک باید خارج از خانه بازی کند، به گفته این کتابساز، این باشگاه پایتخت است که شانس موفقیت زیادی دارد - شانس پیروزی اسپارتاک در وقت معمولی 2.11 است، در حالی که می توان پیروزی اچ سی سوچی را گرفت. برای 3.05. این رقابت خیلی وقت ها به وقت اضافه نمی رود، بنابراین شانس های زیر برای تساوی در وقت معمولی ارائه می شود - 4.4. در مورد عملکرد، شرط‌بندی شکی ندارد که این مسابقه از نظر گل غنی خواهد بود: مجموع بیش از (4.5) – 1.36، کل زیر (4.5) – 2.98. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

اسپارتاک در حال حرکت است و در شرایط فعلی کاملاً قادر است هر تیمی را در لیگ شکست دهد. اخیراً هم تیم ارتش پایتخت و هم اژدر نیژنی نووگورود در این مورد متقاعد شده بودند. از نظر سبک، تیم سوچی یک مسابقه عالی برای قرمز و سفید است. جنوبی ها دفاعی بازی نمی کنند و ترجیح می دهند به عنوان شماره یک عمل کنند که به اسپارتاک فرصت عالی برای حمله در حرکت می دهد. در این مولفه، باشگاه پایتخت به طور محسوسی قدرتمندتر از میزبان به نظر می رسد، بنابراین اسپارتاک کاملاً قادر به گرفتن دو امتیاز از سوچی است. پیش بینی ما پیروزی اسپارتاک در وقت قانونی با ضریب 2.11 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0