زسکا مقابل اچ سی سوچی برنده جام گاگارین مقابل بدترین تیم فصل گذشته

تیم اردوی پایتخت در ادامه سلسله دیدارهای خانگی خود به مصاف تیم هاکی سوچی می رود. این دیدار در تاریخ 28 سپتامبر روی یخ زسکا آرنا پایتخت برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد CSKA vs HC Sochi

زسکا

تیم ارتش هنوز هواداران خود را با نتایج پایدار خشنود نکرده است، حتی شباهت زیادی به سال گذشته ندارد، زمانی که تیم سرگئی فدوروف جام اصلی فصل - جام گاگارین - را برای دومین بار متوالی از آن خود کرد. دلایل عینی برای این وجود دارد; تیم ارتش دیرتر از سایر تیم ها از تعطیلات تابستانی بازگشت، بنابراین تیم در جریان مسابقات رسمی شکل بازی به خود می گیرد.

در حال حاضر تیم ارتش بیشتر از پیروزی در چمدان خود شکست دارد. در 10 مسابقه ابتدایی قهرمانی، بازیکنان هاکی زسکا تاکنون 6 بار شکست خورده اند و کونلون و لادا از متخلفان باشگاه پایتخت بودند. در حالی که خط حمله تیم ارتش کاملا بی ثمر است، میانگین عملکرد این تیم 2.3 گل در هر بازی است که به طور محسوسی نسبت به آمار سال گذشته کمتر است. برای ایوان فدوتوف سخت است که پس از یک سال استراحت به هاکی بزرگ بازگردد. دروازه بان سابق تیم ملی روسیه اکنون در رده بندی KHL از نظر درصد ضربه های مهار شده تنها در رده شانزدهم قرار دارد. همه این مشکلات در موقعیت تیم ارتش در مسابقات منعکس شده است، اکنون زسکا در غرب با هفت امتیاز کمتر از رهبر هشتم است.

اچ سی سوچی

در کمال تعجب، تیم سوچی همچنان نه تنها از نظر تعداد امتیاز، بلکه از نظر تعداد گل های زده نیز از تیم ارتشی که عنوان قهرمانی بیشتری دارد، جلوتر است. پس از ناکامی سال گذشته (مقام آخر، تنها 11 برد در 68 مسابقه، سه مربی مختلف در طول فصل)، تیم سوچی و قهرمانی فعلی با دو شکست متوالی آغاز شد و بلافاصله خود را به عنوان بازنده احتمالی معرفی کردند. اما پس از آن دو پیروزی خارج از خانه مقابل آک بارس 3-1 و لوکوموتیو 5-0 به دست آمد که باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکنان هاکی سوچی شد. در حال حاضر، باشگاه سوچی به یک کشش بی سابقه تورنمنت پنج برد متوالی دست یافته است.

عملکرد تیم شگفت انگیز است. در هر یک از پنج بازی پیروز، تیم سوچی حداقل چهار گل در هر بازی به ثمر رساند، از جمله در برابر تیم های دفاعی مانند یاروسلاول لوکوموتیو و نووسیبیرسک سیبیر. مجموعه ای از پیروزی ها به جنوبی ها اجازه داد تا پیشرفت جدی در مسابقات داشته باشند و اکنون اچ سی سوچی با 12 امتیاز کسب شده در حال حاضر در رده پنجم غرب قرار دارد و بالاتر از هر دو تیم ارتش سن پترزبورگ و مسکو است.

زسکا مقابل اچ سی سوچی

آمار

در تمام مدت حضور HC سوچی در KHL، این تیم تنها یک بار موفق شده است مردان ارتش را در مسکو شکست دهد. این اتفاق در سال 2016 رخ داد، 14 بازی دیگر همیشه متعلق به زسکا بود. نکته قابل توجه عملکرد نسبتا پایین سوچی روی یخ پایتخت است، در بازی های خارج از خانه مقابل زسکا میانگین عملکرد بازیکنان هاکی HC سوچی برابر است با یک پوک مجموع گل زده 2 زیر (1.5) 1.97. سوچی یکی از راحت ترین باشگاه ها در KHL برای مردان ارتش است. در 31 بازی انجام شده، زسکا 30 برد کسب کرده است که 27 مورد آن در وقت قانونی و تنها یک برد برای سوچی بوده است. بر این اساس تفاضل پوک نیز 121 بر 36 به سود تیم پایتخت است.

شانس دانلود 1xbet

علیرغم اینکه تیم سوچی بالاتر از تیم ارتش در جدول رده بندی قرار دارد، محبوبیت واضح برای بازی آینده تیم پایتخت است: برد زسکا در زمان معمول - 1.35، تساوی - 5.4، برد HC سوچی - 6.4. همچنین، با قضاوت بر اساس نقل قول های 1xbet، احتمال زیادی برای مشاهده هاکی موثر توسط تیم های بازی وجود دارد: مجموع بیش از (4.5) - 1.51، کل زیر (4.5) - 2.49. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

تیم سوچی قبلاً با شکست دادن غول های لیگ مانند Ak Bars و Lokomotiv در جاده ها جامعه هاکی را به طور جدی غافلگیر کرده است. اکنون به دیدار برنده فعلی جام گاگارین می رویم که با قضاوت از نتایج دیدارهای اخیر، شروع به شکل گیری کرده است. امتیاز گرفتن در مسکو برای تیم سوچی دشوار خواهد بود، اما با چند گل زده، حمله میهمان در وضعیت فعلی کاملاً قادر به پیروزی است. پیش بینی ما HC Sochi Individual Total بیش از 1.5 با ضریب 1.84 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0