لوکوموتیو در مقابل اتوموبیلیست تیم ها روی یخ یاروسلاول چه چیزی را نشان خواهند داد؟

لوکوموتیو آرنا-2000 یاروسلاول چهارشنبه هفته آینده میزبان بازی بعدی مسابقات قهرمانی عادی KHL خواهد بود. در 27 سپتامبر، لوکوموتیو محلی از مهمانان یکاترینبورگ، باشگاه هاکی Avtomobilist، روی یخ خانه خود پذیرایی می کند.

پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های تخصصی ما در مورد Lokomotiv در مقابل Avtomobilist

لوکوموتیو

مشکل اصلی کارگران راه آهن در شروع مسابقات قهرمانی فعلی، عدم ثبات پیش پا افتاده است که باید پیش فرض تیمی باشد که بالاترین اهداف را برای خود تعیین می کند. در بازی افتتاحیه قهرمانی، لوکوموتیو در خانه با نتیجه 2 بر 5 مغلوب نیژنی نووگورود شد، اما در دو دیدار بعدی با نتیجه سه بر دو پیروز شد و به ترتیب در خانه تراکتور و اسکا را شکست داد. حریف بعدی اچ سی سوچی بدترین تیم فصل گذشته بود و در اینجا شاگردان ایگور نیکیتین با علامت منفی همه را غافلگیر کردند و توانستند در خانه با نتیجه 0-5 شکست بخورند. به دنبال آن چهار پیروزی متوالی به دست آمد که سه تای آنها خارج از خانه بود. روند پیروزی دوباره روی یخ خانگی قطع شد. در بازی مقابل زسکا، اسکوربورد مدت ها نتیجه مساوی 1-1 را نشان می داد، اما در پایان وقت دوم کارگران راه آهن گل دوم را از دست دادند.

این شکست باشگاه یاروسلاول را از جمع سه تیم برتر خارج کرد. لوکوموتیو اکنون 12 امتیاز از 18 امتیاز ممکن را دارد که با رتبه پنجم فعلی غرب مطابقت دارد. راه آهن در حال حاضر به طور سنتی در بین بهترین تیم های لیگ از نظر بازی دفاعی است، اما در عین حال حمله به طرز محسوسی لنگ است. با تنها 21 گل زده - طبق این شاخص ، لوکوموتیو تقریباً از همه تیم های کنفرانس غرب پایین تر است و فقط از بیرونی ناامید ویتاز جلوتر است.

اتوموبیلیست

اگر لوکوموتیو در این فصل هنوز بیش از یک بازی متوالی را از دست نداده است ، پس Avtomobilist قبلاً توانسته است وارد نوعی بحران کوچک شود و سه بازی متوالی را از دست داده است. سفر خارج از خانه در مسیر چلیابینسک - مگنیتوگورسک ناموفق بود که طی آن اورال ها ابتدا 1-2 به تراکتور و سپس دو بار به متالورگ 2-4 و 1-2 باختند. در دوئل مقابل صلوات یولایف محلی، می توان نوار سیاه در حال ظهور را در اوفا شکست. پیروزی برای Avtomobilist با بازی مطمئن دروازه بان Evgeniy Alikin به ارمغان آمد که 29 شوت را دفع کرد و دروازه خود را دست نخورده نگه داشت و همچنین گل اول در سطح بزرگسالان ولادیسلاو رازیاکونوف که تنها گل در آن مسابقه شد.

پیروزی خارج از خانه در اوفا به Avtomobilist اجازه داد تا به پنج تیم برتر شرق برسد. اورال ها با 12 امتیاز در رده پنجم قرار دارند و چهار امتیاز کمتر از متالورگ پیشرو دارند. تعداد زیاد مجروحان به هواداران Avtomobilist خوش‌بینی نمی‌کند. بنابراین، تیم بدون سه مدافع اصلی (بارانتسف، ایبرت، بلیکر) و همچنین بدون مهاجم جوان سمیون کیزیموف به یاروسلاول رفت.

لوکوموتیو در مقابل اتوموبیلیست

آمار

یک واقعیت جالب: در پنج بازی اخیر خانگی لوکوموتیو مقابل اتوموبیلیست، کارگران راه آهن تنها دو گل به میهمان زدند و سه بار بدون گل از یخ خانه خارج شدند. هر دو تیم گل خواهند زد - شماره 4.7. به طور کلی، با توجه به آمار فصل های اخیر، اتوموبیلیست یکی از نامناسب ترین حریفان لوکوموتیو در لیگ است. آخرین باری که لوکوموتیو اورال را شکست داد در فصل 2017/18 بود، از آن زمان تمام 9 بازی بعدی همیشه به نفع Avtomobilist تمام شده است.

شانس دانلود 1xbet

علیرغم بی‌نظیرترین آمار دیدارهای شخصی، این شرط‌بندی همچنان در بازی پیش رو در کنار لوکوموتیو قرار دارد و در وقت معمولی با ضریب 2.1 پیروزی را برای میزبان به ارمغان می‌آورد. برای مقایسه، موفقیت احتمالی Avtomobilist را می توان 3.2 در نظر گرفت، یک تساوی به دنبال وقت اضافه با ضریب 4.1 تعیین می شود. و به طور سنتی، در یک بازی شامل لوکوموتیو، شرط‌بندی با نقل قول‌های کل گل‌های زده شده ریسک نمی‌کند و شانس‌های تقریباً قابل مقایسه را در هر دو جهت تعیین می‌کند: مجموع بیش از (4.5) – 1.91، مجموع کمتر از (4.5) – 1.89. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

لوکوموتیو پس از شکست ناامیدکننده مقابل زسکا، با حال و هوای انتقام جویانه پر شده است و در بازی پیش رو کارگران راه آهن فرصت بسیار خوبی دارند تا حتی در Avtomobilist به خاطر آن اشتباه ناگوار حضور پیدا کنند. Avtomobilist به طور قابل توجهی از نظر بدنی افت کرد و این تیم همچنین سه مدافع اصلی خود را یکباره از دست داد که به سادگی جایگزینی معادل برای آنها وجود ندارد. پیش بینی ما پیروزی لوکوموتیو در وقت قانونی با ضریب 2.1 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0