آوانگارد مقابل سیبری چه کسی در اولین بازی پلی آف قوی تر خواهد بود؟

Omsk "Arena G-Drive" در 2 مارس محل برگزاری اولین بازی مرحله 1/8 نهایی جام گاگارین بین آوانگارد محلی و نووسیبیرسک سیبری خواهد بود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد آوانگارد در مقابل سیبری

آوانگارد

در کل وجود KHL، باشگاه اومسک تنها یک بار نتوانسته است به مرحله جام حذفی راه پیدا کند، که در فصل 2013/14 به شدت شکست خورده است. اگر فقط نتایج جام آوانگارد را در نظر بگیریم، فصل 2020/21 در اینجا متمایز می شود، زمانی که ساکنان اومسک برای اولین بار در تاریخ خود توانستند جام گاگارین را با پشت سر گذاشتن اتوموبیلیست، متالورگ، آک بارس و زسکا به نوبه خود برنده شوند. تکرار موفقیت فصل گذشته امکان پذیر نبود، با شکست دادن آک بارس از کازان در دور اول، ساکنان اومسک در یک دوئل سرسخت هفت مسابقه ای در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب متالورگ مگنیتوگورسک شدند.

باشگاه اومسک فصل عادی را به طور نابرابر سپری کرد و در بخش ابتدایی به طور کامل شکست خورد. شروع ناموفق مسابقات قهرمانی منجر به استعفای طبیعی دیمیتری ریابیکین شد. میخائیل کراوتس برای اصلاح وضعیت منصوب شد که در اصل با این کار کنار آمد. پیشتاز به تدریج شتاب گرفت و تا ژانویه در گروه رهبران کنفرانس شرق قرار گرفت. اومسک می توانست فصل عادی را در رده دوم به پایان برساند، اما شکست در آخرین روز بازی در کازان از آک بارس 2-3 باعث شد این تیم به رده سوم نهایی سقوط کند.

سیبری

باشگاه نووسیبیرسک نمی تواند به موفقیت های ویژه جام ببالد، حداکثر دستاورد نیمه نهایی فصل 2014/15 است که در تقابل پنج مسابقه ای با آک بارس کازان شکست خورد. فصل گذشته، سیبری ها مسیر جام حذفی خود را در پایان دور اول تکمیل کردند و نتوانستند مقاومت شایسته ای در برابر اوفا صلوات یولایف داشته باشند. سیبیر در این سری پس از پنج بازی شکست خورد و تنها یک بار موفق شد اوفا را شکست دهد.

باشگاه نووسیبیرسک می تواند با خیال راحت فصل عادی را به دارایی خود برساند. یک بازی یکنواخت در طول فصل، این بار سیبری ها بدون رکود جدی در بازی انجام دادند، به سیبری اجازه داد تا در طول قهرمانی در صدر جدول رده بندی قرار گیرد. در مقطعی سیبری حتی در شرق پیشتاز بود، اما نتوانست جایگاه اول را حفظ کند. سیبری شانس بسیار خوبی برای حضور در جمع سه تیم برتر کنفرانس شرق داشت، اما دو شکست در پایان فصل عادی در بازی های خانگی با صلوات یولایف و اتوموبیلیست (به ترتیب 1-3 و 0-2 باخت) سیبری ها را به ثمر رساند. چند پله پایین آمد سیبری در نهایت در جایگاه ششم قرار گرفت، هرچند تنها سه امتیاز این تیم را از رتبه دوم جدا کرد.

آوانگارد مقابل سیبری

آمار

تنها باری که آوانگارد و سیبیر در پلی آف به مصاف هم رفتند، فصل 2012/13 بود. آن تقابل نیز در دور اول رخ داد و تا حد ممکن طولانی شد. دو تیم 7 بازی انجام دادند و آوانگارد در بازی سرنوشت ساز با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. در مسابقات قهرمانی جاری، تیم‌ها چهار بار به مصاف یکدیگر رفتند و در هر مسابقه میزبان بدون تغییر پیروز شد. سیبری دو بار در نووسیبیرسک با نتایج 3-2 و 3-1 پیروز شد که آوانگارد با پیروزی های خانگی 2-1 و 3-2 پاسخ داد. جالب اینجاست که سیبیر هشت بازی متوالی نتوانسته آوانگارد را در جاده شکست دهد و آخرین پیروزی خارج از خانه را در سال 2018 کسب کرده است. در مجموع، رقبا 58 بار در KHL، آوانگارد 39 برد، سیبری 19 بار به مصاف هم رفتند.

شانس دانلود 1xbet

متخصصان 1xbet در اولین مسابقه این سری، صاحبان یخ را ترجیح می دهند و ضریب 2.11 را برای آوانگارد قرار می دهند تا در وقت قانونی پیروز شود. شانس موفقیت برای بازیکنان هاکی سیبری به میزان قابل توجهی کمتر است، شانس پیروزی تیم مهمان 3.25 است. شما همچنین می توانید گزینه را با تساوی در زمان معمول در نظر بگیرید، ضریب برای چنین توسعه رویدادها 3.7 است. در مورد عملکرد مورد انتظار، قیمت‌های زیر در اینجا ارائه می‌شوند: کل بیش از (4.5) - 2.14، کل زیر (4.5) - 1.69. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

شما نباید از اولین بازی در یک سری هاکی درخشان انتظار داشته باشید. سیبری به طور سنتی در بازی های خارج از خانه دوم است و از دفاع بازی می کند. آوانگارد نیز چیزهایی را مجبور نخواهد کرد و تمام برگه های برنده را در اولین مسابقه گذاشته است. ما منتظر یک بازی محتاطانه در هر دو طرف هستیم که هر کدام از حریفان در وهله اول سعی کنند اشتباه نکنند. پیش بینی ما Total Under 4.5 با ضریب 1.69 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0