زسکا مقابل اژدر مبارزه برای نقره همچنان ادامه دارد

هفته آخر مسابقات قهرمانی عادی KHL برای تیم ارتش پایتخت با دیدار خانگی برابر نیژنی نووگورود اژدر آغاز می شود. دیدار تیم های گروه برتر کنفرانس غرب 20 فوریه در مسکو و در یخ زسکا آرنا برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد CSKA در مقابل اژدر

زسکا

دارندگان فعلی جام گاگارین، تیم ارتش پایتخت، همچنان برای کسب مقام دوم نهایی در کنفرانس، با از دست دادن تمام شانس های خود برای رسیدن به هم تیمی های پیشرو از سن پترزبورگ، به مبارزه ادامه می دهند. تیم ارتش با شروع نه بهترین شروع در مسابقات قهرمانی به طرز محسوسی سرنگون شد ، که بلافاصله بخشهای سرگئی فدوروف را به وسط جدول رده بندی پرتاب کرد. در خط استوای قهرمانی، تیم ارتش سرعت معمول خود را افزایش داد، اما نتوانست به رقبای ابدی SKA برسد. با این وجود، تیم ارتش با تمرکز بر مبارزه برای نقره مجازی به گروه رهبران بازگشت. اکنون زسکا 86 امتیازی شده و در رده چهارم کنونی غرب قرار دارد. رقبای مستقیم یاروسلاول لوکوموتیو و نیژنی نووگورود اژدر به ترتیب 88 و 87 امتیاز دارند در حالی که راه آهن دو بازی بیشتر انجام داده است.

برخی نگرانی ها شکل فعلی ارتش است. پس از یک کشش قدرتمند در اواسط قهرمانی، باشگاه پایتخت تا حدودی کاهش یافت و تنها در ده روز گذشته سه شکست را متحمل شد. علاوه بر این، دو بار تیم ارتش روی یخ خانگی شکست خورد (5-6 به باریس و 1-4 به لوکوموتیو)، که در سال های اخیر با زسکا چندان اتفاق نیفتاده است. یک شکست دیگر در دیدار خارج از خانه مقابل صلوات یولایف رقم خورد که تیم یوفا با نتیجه 2-1 پیروز شد. در بازی های باقی مانده از مسابقات قهرمانی عادی، تیم ارتش باید تنها با لوکوموتیو و اژدر بازی کند که نتایج این دیدارها تا حد زیادی در نبرد برای مقام دوم تعیین کننده خواهد بود.

اژدر

تیم Avtozavodsk باید به عنوان افشاگر اصلی قهرمانی فعلی شناخته شود. یکی از جوان‌ترین تیم‌های KHL، به رهبری یک مربی تازه‌کار، بدون ستاره‌های درخشان در فهرست - هیچ پیش‌نیاز ویژه‌ای برای پیشرفت کیفی پس از پایان رتبه نهم سال گذشته و عدم حضور در پلی‌آف وجود نداشت. باشگاه نیژنی نووگورود شکاکان را شرمنده کرد. در طول فصل، اتوموبیلتس در میان بهترین تیم‌های کنفرانس غرب قرار داشت و هر گونه مشکلی را برای صعود به پلی آف مدت‌ها قبل از پایان فصل عادی از بین برد. در حال حاضر اژدرها در جدول رده بندی یک امتیاز از تیم ارتش فاصله دارند.

تیم اژدر در ماه فوریه 6 بازی انجام داد و در 4 بازی پیروز شد. بار دیگر شایان ذکر است که حمله اژدرها، در چهار بازی برد، آوتوودسی 17 توپ پرتاب کرد، پنج بار دفاع سیبری و صلوات یولایف را شلیک کرد، چهار پوک در دروازه اسپارتاک مسکو بود. تیم اژدر با 190 گل کمتر از SKA سن پترزبورگ، از نظر تعداد گلزنی در لیگ دوم شد.

زسکا مقابل اژدر

آمار

یک واقعیت غیرمنتظره، تیم ارتش در سه فصل اخیر به طور مداوم در مسابقات خانگی به تیم اژدر شکست خورده است. فصل جاری نیز از این قاعده مستثنی نبود، در 7 دسامبر، تورپدو با اطمینان از تیم ارتش در مسکو پیشی گرفت و با نتیجه 4-2 پیروز شد. آخرین باری که تیم ارتش در خانه به پیروزی رسید در مارس 2020 و در اولین دور پلی آف جام گاگارین بود. این در حالی است که آمار کلی دیدارهای رودرروی این تیم ها همچنان به نفع باشگاه ارتش است. از 43 بازی انجام شده، زسکا 29 بازی را برد و نیژنی نووگورود را با 14 پیروزی ترک کرد.

شانس دانلود 1xbet

علیرغم ناکامی‌های اخیر در بازی‌های خانگی، این کتاب‌ساز همچنان به باشگاه ارتش اعتقاد دارد و شانس پیروزی زسکا را 1.82 می‌کند. پیروزی احتمالی تورپدو را می توان با 3.85، ضریب مشابه 4.1 و تساوی در پایان وقت قانونی گرفت. در مورد عملکرد کلی تیم‌ها، 1xbet قیمت‌های زیر را ارائه می‌کند: مجموع بیش از (4.5) - 1.59، مجموع زیر (4.5) - 2.31. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

در خطر جایگاه دوم کنفرانس است که مزیت خاصی در دور اول پلی آف می دهد. هر دو تیم به برد نیاز دارند، بنابراین نیازی به صحبت در مورد بی انگیزگی نیست. علیرغم تعدادی از بازی های نادرست در بازی های اخیر، زسکا همچنان مورد علاقه بازی های آینده است. تیم ارتش برای شکست های اخیر خانگی خود باید در مقابل هواداران خود را بازسازی کند، بنابراین بازی با رقیب مستقیم فرصت خوبی برای این کار است. پیش بینی ما این است که زسکا در وقت معمول با ضریب 1.82 برنده شود.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0