ینیسی مقابل زسکا آیا تیم ارتش آماده است تا با شکست خود در مسکو لطف کند؟

در 7 آوریل، ینیسی در بازی دور دوم مرحله برندگان لیگ VTB United میزبان زسکا خواهد بود. این بازی در کراسنویارسک برگزار خواهد شد. میزبانی آن مجموعه ورزشی آرنا شمال خواهد بود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد Yenisei در مقابل CSKA

Yenisei

این تیم در دور اصلی لیگ VTB 2023/24 پنجم شد و با 16 موفقیت و 10 خطا به پایان رسید. سپس او تنها یک پیروزی پشت سر ستاره سن پترزبورگ زنیت بود. در ادامه گروه A، تیم کراسنویارسک نتوانست مقاومت کند و به رده آخر جدول دور برگشت. اکنون آنها در اینجا با تراز 17/16 ششم هستند. Enisey تاکنون تنها یک نتیجه مثبت در مرحله Winners Stage داشته است. این اتفاق در رقابت با زسکا در مسکو رخ داد. این کاملاً دلیلی برای غرور است.

در آخرین دیدار قهرمانی، انیسی در خانه به شدت مقابل زنیت شکست خورد، اما در آن دیدار یک اتفاق خوب بود. به عنوان مثال، افراد تیم کراسنویارسک کار بزرگی انجام دادند. بازیکنان زیر باید در اینجا مورد تمجید قرار گیرند: خاویر راتن میز (23 امتیاز)، جرمیا مارتین (19 امتیاز تهاجمی و 6 پاس منجر به گل) و بو بیچ (18 امتیاز تهاجمی و هفت ریباند).

اشاره ویژه به Rathen-Mays. او تاکنون 103 پرتاب سه امتیازی دقیق در این فصل دارد. او در این اندیکاتور به رکورد الکسی شوید رسید. حالا باید یک دستگاه جدید نصب کنیم، فکر می کنم در بازی با تیم ارتش قطعا این اتفاق می افتد.

CSKA

عنوان، ثروتمندترین، قدرتمندترین و غیره باشگاه در روسیه با اطمینان از قهرمانی منظم لیگ VTB 2023/24 غلبه کرد و مقام اول را در آنجا کسب کرد. این تیم از 22 بازی دور رفت تنها دو بازی را باخت. سپس اوضاع کمی از کنترل خارج شد. یونیکس در جدول زمانی که آنها خود را در نوعی بحران طولانی یافتند از مسکووی ها جلوتر بود. حالا زسکا به خود آمده و تیم کازان تسلیم شده است. در حال حاضر، تیم ارتش دوباره اول است (25/9)، اما بچه های تاتارستان در این نزدیکی هستند (25/10).

بسکتبالیست های پایتخت در آخرین دیدار خود در این مسابقات، کراسنودار لوکوموتیو را شکست دادند. در آن بازی، مسکووی ها عملکرد خوبی داشتند: ملو تریمبل (22 امتیاز، هفت ریباند، پنج پاس منجر به گل و چهار قطع توپ)، اولیویه هانلان (16 امتیاز در حمله)، ایوان اوخوف (ده امتیاز در حمله و شش ریباند روی تخته) و همچنین تونی جکیری (6/5). مهارت های تیم در نظم کامل است. نکته اصلی در اینجا این است که وضعیت روانی طبیعی است.

ینیسی مقابل زسکا

تاریخچه رویارویی

این تیم ها سه بازی مشترک در فصل جاری لیگ VTB دارند. در فصل عادی، مسکووی ها دو بار قوی تر بودند (73:64 در خانه و 80:75 خارج از خانه). در دیداری که در پایتخت برگزار شد میهمانان در مرحله برندگان با نتیجه 74 بر 65 موفق تر بودند. در ده بازی آخر این زوج – 8 بر 2 با نتایج مثبت به نفع "تیم ارتش".

شانس دانلود 1xbet

به گفته بنگاه‌داران، مسکووی‌ها محبوب‌ترین افراد این نبرد هستند. برای Victory 2 در 1xbet فقط 1.4 می دهند. Victory 1 در اینجا 2.95 قیمت دارد. شرط‌ها روی کل زیر (166.5) در 1.9 ضرب می‌شوند. برای فراتر رفتن از این نوار عملکرد نیز 1.9 می پردازند. شانس هندیکپ 2 (-5.5) 1.85 است. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

باشگاه ها موظفند با بسکتبال عالی و سازنده مردم را خوشحال کنند. هر طرف مجهز و با انگیزه بالاست. ما منتظر یک امتیاز نسبتاً بزرگ در جدول امتیازات در آژیر نهایی هستیم و روی کل اوور (166.5) برای 1.9 شرط می‌بندیم.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0