لوکوموتیو کوبان - زنیت مسابقه برای مقام سوم گروه A لیگ VTB

در 9 آوریل، کراسنودار میزبان بازی مرحله دوم Winners Stage لیگ بسکتبال VTB United برای فصل 2023/24 است که در آن تیم های محلی لوکوموتیو-کوبان و زنیت از سن پترزبورگ به تنهایی به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در زمین مجموعه ورزشی و تفریحی تالار بسکت برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد لوکوموتیو-کوبان در مقابل زنیت

لوکوموتیو-کوبان

کراسنودار ترکیبی عالی دارد که می تواند برای بالاترین گل های مسابقات بجنگد. در آخرین لیگ VTB این تیم به فینال رسید. اکنون او مایل است دستاوردهای سال گذشته خود را بهبود بخشد.

تیم "راه آهن" فصل عادی لیگ یونایتد 2023/24 را در جایگاه سوم (19/7) به پایان رساند. سپس باشگاه افت جزئی را تجربه کرد و جلوی زنیت در جدول را از دست داد. اکنون تیم کوبان در رده چهارم (23/11) با یک برد پشت سر زنیت و دو با پشت سر زسکا و یونیکس قرار دارد.

"لوکوموتیوها" آخرین بازی خود را در این مسابقات در خارج از خانه مقابل پارما انجام دادند. آنها پیروز به خانه بازگشتند. در آن مسابقه، جنوبی ها برجسته شدند: پاتریک میلر (15 امتیاز در حمله)، دوون آکون-پورسل (15 امتیاز در سبد حریف و هفت ریباند)، آندری مارتیوک، جیلن برفورد (هر دو 11 امتیاز) به اضافه موریس ندور ( 10/5). کمی خودخواهانه، اما کار بزرگ از سوی رهبران.

پیش از این، DeVon Akun-Purcell آخرین تیم هفته در ماه مارس بود. در آن دوره، جنوبی ها UNICS را شکستند. لژیونر در این دیدار 25 امتیاز، 5 ریباند، تقسیم 4 پاس گل و 34 امتیاز برای کارایی در زمین به دست آورد.

زنیت

ترکیب تیم سن پترزبورگ رشک برانگیز است. روی کاغذ همه چیز خوب به نظر می رسد، اما یادمان باشد که سال گذشته تیم بدون مدال ماند و این نگران کننده است. البته برنامه برای تورنمنت فعلی TOP 3 است، اما بهتر است جام را بگیریم.

این باشگاه در فصل عادی لیگ قهرمانی فعلی VTB (17/9) در رده چهارم قرار گرفت. خوب. سپس به جمع سه تیم برتر مسابقات قهرمانی (24/10) صعود کرد. لوکو از پشت پرس می کند (23/11). UNICS و CSKA در پروتکل نهایی بالاتر هستند و یک نتیجه مثبت بیشتر دارند.

زنیت در آخرین بازی خود در این تورنمنت یونیکس را شکست داد. در آن نبرد، تیم سن پترزبورگ کار بزرگی انجام داد: توماس ارتل (23 امتیاز)، ترنت فریزر (18 امتیاز در حمله)، وینس هانتر (17 امتیاز در سبد حریف)، کایل کوریک (15 امتیاز). توجه داشته باشیم که در آن نبرد تیم سن پترزبورگ روی مهارت رهبران تمرکز کرد. دقیقاً بسکتبال تیمی نبود، اما هدف محقق شد، یعنی انتقاد نابجاست.

لوکوموتیو کوبان - زنیت

تاریخچه رویارویی

این تیم ها تاکنون سه بار در فصل جاری لیگ VTB به مصاف هم رفته اند. دو بازی در فصل عادی به سود "کارگران راه آهن" بود (69:67 در خانه و 93:73 خارج از خانه). نبرد دور اول مرحله Winners توسط "آبی-سفید-آبی" در سن پترزبورگ با نتیجه 106:67 برگزار شد. در ده دیدار اخیر این زوج – 6 بر 4 از نظر موفقیت به نفع زنیت.

شانس دانلود 1xbet

بوک‌سازها در این رقابت محبوبیت مشخصی نمی‌بینند. برای پیروزی 1 در 1xbet آنها 1.8 می دهند، در حالی که پیروزی 2 در اینجا ارزش 2 دارد. شرط‌ها روی کل زیر (170.5) در 1.9 ضرب می‌شوند. با غلبه بر این نوار امتیاز، پول شما 1.9 برابر افزایش می یابد. قیمت معلول 1 (-2,5) 1.96 است. هندیکپ 2 (-2.5) با 2.37 ارائه می شود. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

مسابقه ای از تیم های بزرگ با تعداد زیادی از رهبران ماهر. معلوم نیست این مبارزه چگونه به پایان خواهد رسید، اما مطمئناً بسیار سازنده خواهد بود. در اینجا همه با تاکید بر حمله و تلاش برای پیروزی کار خواهند کرد. ما در اینجا روی مجموع اوور (170.5) برای 1.9 شرط می‌بندیم.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0