لوکوموتیو کوبان مقابل یونیکس آیا ساکنان کازان ریتم مثبت خود را از دست خواهند داد؟

ورزشگاه بسکت هال در کراسنودار در تاریخ 26 مارس میزبان مسابقه بین لوکوموتیو محلی و UNICS از کازان خواهد بود. این بازی به عنوان بخشی از دور دوم مرحله Winners لیگ VTB United فصل 2023/24 برگزار خواهد شد.

پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های تخصصی ما در مورد Lokomotiv-Kuban در مقابل UNICS

تیم راه آهن لوکوموتیو-کوبان

قهرمانی اصلی مسابقات را در جایگاه سوم (19/7) به پایان رساند. در پایان دور، آنها یک سری از سه نتیجه مثبت را پشت سر هم به دست آوردند. علاوه بر این، در مرحله برندگان، کار برای "لوکوموتیوهای بخار" دشوارتر شد. اکنون آنها در اینجا در جدول رده بندی کلی دور با تراز 21/10 جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده اند. این تیم تنها بر اساس معیارهای اضافی از زنیت عقب است.

در جدیدترین بازی این مسابقات، لوکو در خانه پارما را شکست داد. در این مسابقه بازیکنان کراسنودار مستحق تمجید بودند: جیلن برفورد (19 امتیاز)، اوکارو وایت (15 امتیاز در حمله، هفت ریباند و سه قطع توپ)، دوون آکون-پورسل (12 امتیاز در حمله) و ولادیسلاو یمچنکو (11 امتیاز). سه قطع توپ و یک جفت شوت بلاک شده).

UNICS

تیم کازان فصل عادی لیگ VTB 2023/24 را بدون مشکل پشت سر گذاشت. در آنجا آنها در رده دوم (20/6) به پایان رسیدند و در نهایت چهار بازی متوالی را با پیروزی پشت سر گذاشتند و در آخرین بازی حتی زسکا را که در دور اول بود شکست دادند.

در ادامه مرحله برندگان، UNICS موفق شد به صدر رقابت کلی راه پیدا کند. حالا بازیکنان کازان با تراز 25/7 در اینجا اول هستند. خیلی باحاله ولی بچه های ارتش خوابن. آنها فقط یک نتیجه مثبت در قهرمانی عقب هستند. بسکتبالیست های تاتارستان اکنون کاملا اوضاع را در دست دارند. آنها فقط باید اینجا از خود دفاع کنند.

یونیکس در آخرین بازی لیگ VTB موفق شد زنیت را در خانه با نتیجه 91 بر 90 شکست دهد. شانسی بود، اما به قول خودشان، آنهایی که خوش شانس هستند، خوش شانس هستند. در آن دیدار، بازیکنان کازان به طور ویژه برجسته شدند: نناد دیمیتریویچ (32 امتیاز، 5 ریباند و 9 پاس منجر به گل)، جالن رینولدز (23 امتیاز در حمله، به اضافه 10 گل جمع شده روی تخته)، لوئیس لابری (16 امتیاز در حلقه حریف). ) و اریک گرین که 11 امتیاز وارد سبد حریف کرد.

همچنین لازم به یادآوری است که لوئیس لابری در آخرین تیم هفته مسابقات حضور پیدا کرد. او به خاطر دستاوردهای شخصی خود در نبرد علیه ینیسی به آنجا رسید. او در آن مسابقه 8 امتیاز، 11 ریباند، 3 پاس منجر به گل و 25 امتیاز ثابت برای کارایی در زمین کسب کرد.

لوکوموتیو کوبان مقابل یونیکس

تاریخچه رویارویی

این تیم ها تاکنون سه بار در این فصل لیگ VTB با یکدیگر برخورد کرده اند. در ابتدا آنها دو بار در فصل عادی مسابقات شرکت کردند. در اینجا آنها 1:1 در برد بودند. تیم کازان بازی خود را در اینجا با نتیجه 91 بر 73 در خانه به پایان رساند و تیم کراسنودار در زمین خود بهتر بود - 82:75. بازی در مرحله برندگان در تاتارستان برگزار شد. در آن با نتیجه 80 بر 76 تیم میزبان بهتر بود. در ده دیدار آخر این زوج – ۶ بر ۴ با نتایج مثبت به نفع یونیکس.

شانس دانلود 1xbet

شرط‌بندان اعتقاد چندانی به قهرمان این دوره از مسابقات ندارند. آنها 1.78 برای پیروزی 1 می دهند. پیروزی 2 در 1xbet در 2.04 قیمت گذاری شده است. شانس کل زیر (162.5) 1.9 است. شکستن این نقطه برش، پول شما را نیز در 1.9 ضرب می کند. اگر از معلولیت 1 استفاده کنید (-5،5)، می توانید بانک خود را 2.45 برابر افزایش دهید. قیمت هندیکپ 2 (-5.5) 3.14 است. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

راه آهن خوب است اما تیم کازان الان بهتر است. تیم میزبان در حال حاضر چیزی که بتواند یونیکس را متوقف کند ندارد. ما روی پیروزی مطمئن مهمان شرط می بندیم (هندیکپ 2(-5.5) برای 3.14).

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0