لوکوموتیو کوبان vs یونیکس نبرد دو رقیب اصلی

در 25 نوامبر 2022، یک جشنواره بزرگ ورزشی در کراسنودار در سالن بسکت هال پیش بینی می شود. UNICS کازان برای بازدید از لوکوموتیو محلی می آید.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد لوکوموتیو کوبان در مقابل UNICS

لوکوموتیو کوبان

بازسازی فهرست تابستانی به خوبی پیش نرفت. این تیم لیگ VTB یونایتد 2022/23 را بسیار نامشخص آغاز کرد. سپس او موفق شد فوراً روی اشتباهات کار کند و در تعقیب بخش برتر پروتکل نهایی مسابقه شرکت کرد. حالا لوکوموتیو کوبان با تعادل 6/5 در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد. وضعیت در حال بازگشت به حالت عادی است، اما هنوز برای آرامش خیلی زود است، زیرا سامارا، پارما و نیژنی نووگورود با کاهش تنها یک نتیجه مثبت عقب هستند.

مارتیوک در پنج نماد نمادین آخرین دور VTB قرار گرفت. آندری سازنده ترین بازیکن او شد. این بسکتبالیست در یک بازی خارج از خانه با مینسک 22 امتیاز به دست آورد، 6 ریباند، 4 قطع توپ و سه پاس گل به شرکای خود داد. رفقای او نیز مقابل بلاروس ها سخت کار کردند: برفورد 21 امتیاز به اضافه 6 پاس منجر به گل، ویلیس به دابل دابل نزدیک بود (14 امتیاز در رینگ حریف و 9 ریباند)، پانیچ 12 پرتاب کرد، شچربنف به همین تعداد بود و او نیز هشت پاس گل داد

UNICS

کازان در ابتدای فصل با شکست زنیت که قهرمان لیگ VTB یونایتد است، جدیت نیت خود را اعلام کرد. علاوه بر این، یونیکس با قدرت همه را پشت سر هم شکست داد تا اینکه زسکا آن را محاصره کرد. در همان زمان، بچه های تاتارستان به سرعت توانستند از این رویداد ناخوشایند دور شوند و به حرکت پیروزمندانه خود ادامه دادند. این تیم در حال حاضر با کسب ده نتیجه مثبت در 11 مسابقه در رده دوم پروتکل نهایی مسابقات قرار دارد.

رینولدز به آخرین تیم هفته راه پیدا کرد، جالن در مجموع در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته است و در مقابل سامارا اولین دابل دبل خود را در مسابقات انجام داد. این مرکز 17 امتیاز را وارد سبد حریف کرد و 10 ریباند به آنها اضافه کرد. موثر و مفید. اگرچه در آن مسابقه قهرمانان زیادی در یونیکس وجود داشت: زایتسف 16 امتیاز را برای حریف ارسال کرد، ماکون 16 امتیاز و پنج پاس دقیق داشت، دیمیتریویچ 13 گل جلو انداخت، ژبانوف - 12، هانتر - 11.

لوکوموتیو کوبان vs یونیکس

تاریخچه رویارویی

در فصل جاری لیگ VTB یونایتد، تیم ها قبلاً موفق به دیدار در قلمرو UNICS شده اند (10/23/22). تیم میزبان در آن دیدار قدرتمندتر بود (83:75). در آخرین تساوی مسابقات، تیم ها ابتدا یک بار در فصل عادی از یکدیگر ناراحت شدند (کارگران راه آهن پس از 85:85 در وقت اضافه بازی خود را با نتیجه 101:94 در خانه بردند و یونیکس در کازان - 96 قدرتمندتر شد. :87). سپس بچه های تاتارستان در چهار دیدار (3:1) سری برای مقام سوم لیگ VTB 2021/22 در برابر همتایان خود از کوبان بردند.

شانس دانلود 1xbet

UNICS فعلی بسیار خوب است و کتابداران می توانند آن را ببینند. آنها بر اساس اعلام شرط‌بندی‌ها، محبوب‌ترین‌ها در این مسابقه هستند. آنها فقط 1.315 برای برد کازان می پردازند. برد تیم میزبان 3.74 قیمت گذاری شده است. شانس توتال زیر 163 1.94 است. شرط‌های کل بیش از 163 در 1.97 ضرب می‌شوند. هندیکپ 2 (-6) 1.7 ارزش دارد. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

UNICS یک مدعی جدی برای عنوان قهرمانی لیگ است و در حال حاضر در مسیر قهرمانی لیگ است، در حالی که VLB تازه شروع به بهبودی از شروع ناامیدکننده فصل کرده است. امشب، طرفین نابرابر هستند. میهمان بدون دسیسه بازی را با برد 2 و هندیکپ 2 (-6) پیروز می شود. هم یونیکس و هم لوکو در تمام فصل از نظر تهاجمی عملکرد خوبی داشته اند، بنابراین انتظار داریم که آنها در نبرد پیش رو امتیاز قوی کسب کنند (Total Over 163).

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0