لوکوموتیو کوبان مقابل پارما دعوای غیر قابل پیش بینی؟

لوکوموتیو-کوبان در 5 اکتبر به عنوان بخشی از فصل عادی لیگ یونایتد VTB 2023/24 میزبان پارما خواهد بود. زیر گنبد ورزشگاه بسکت هال در کراسنودار برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد لوکوموتیو-کوبان در مقابل پارما

لوکوموتیو-کوبان

شروع رسمی فصل مبهم بود. تیم "راه آهن" در اولین بازی خود در لیگ VTB یونایتد با شکست سنگینی مقابل UNICS در جاده (73:91) شکست خورد، اما هیچ نشانه ای از مشکل وجود نداشت. در سوپرکاپ لیگ VTB یونایتد 2023، که روز گذشته به پایان رسید، لوکو با سبکی عالی به فینال رسید و در آنجا عالی به نظر می رسید، اگرچه به زنیت باخت.

در دیدار مقابل کازان به نظر می رسید این تیم جایگزین شود. تیم کراسنودار این مبارزه را با ترکیب زیر آغاز کرد: یمچنکو، مورگان، وایت، اوزینسکی، شربنف. نمی توان گفت جنوبی ها در این مسابقه شکست خوردند اما متوسط بازی کردند. تنها کسی که در اینجا ستایش می کند اوکارو وایت است که 18 امتیاز و پنج ریباند به دست آورد. بقیه تنبل به نظر می رسیدند. بسکتبالیست های حریف از روی نیمکت به بازی پیوستند. لوکو این را نداشت.

این احساس وجود دارد که "لوکوموتیوها" در شروع بازی های رسمی خوابیده اند. شکی نیست که آنها ترکیب فوق العاده ای دارند که استادان درجه یک را در خود جای داده اند، اما در بازی با یونیکس بود که آنها آماده نبودند. این یک واقعیت نیست که آنها قبل از پنجم اکتبر بهبود می یابند، اگرچه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

پارما

این تیم در فصل جدید لیگ VTB یونایتد تنها در دیدار مقابل لوکو حضور دارد که پیش از این توانسته با تیم کازان گرم شود، اگرچه چندان موفق نبود، اما در هر صورت این یک بازی رسمی بود.

وضعیت فعلی PARMA چگونه است؟ این تیم در ماه های آگوست و سپتامبر پنج بازی دوستانه انجام داد. در آنها دو بار به زسکا، یک بار به یونیکس و سامارا باخت و اورالماش را شکست داد. برای تعطیلات، همه اینها طبیعی است، اما همه دوست دارند برنده شوند، به این معنی که دلیلی وجود دارد که فرض کنیم اکنون تیم پرم در فرم ایده آل نیست.

در تعطیلات تابستانی، باشگاه ده بسکتبالیست را به طور همزمان آزاد کرد. در همین مدت او با شش بازیکن جدید قرارداد امضا کرد. جالب اینجاست که استانیسلاو ایلنیتسکی از UNICS به تیم می آید. به علاوه، جالب است که ببینیم بی جی جانسون چه چیزی را نشان خواهد داد. از بتیس اسپانیا گرفته شده است. در آخرین مسابقات قهرمانی اسپانیا، این مرد 31 بازی انجام داد و در هر یک از آنها به طور متوسط 25+ دقیقه را در زمین سپری کرد. به نظر می رسد که این بازیکن جدیدی برای هسته پارما است، درست مانند ایلنیتسکی که در بالا ذکر شد.

لوکوموتیو کوبان مقابل پارما

تاریخچه رویارویی

هشت نبرد شدید تیم ها به نفع "کارگران راه آهن" بود. این همچنین شامل چهار مسابقه بین تیم‌های فصل آخر لیگ VTB United (یک زوج از مرحله اول و دو مسابقه از دور برندگان) می‌شود. پارما آخرین بار در پایان سال 2020 از لوکوموتیو قوی تر بود.

شانس دانلود 1xbet

فینالیست فصل گذشته لیگ VTB یونایتد مورد علاقه شرط‌بندان است. برای پیروزی "کارگران راه آهن" آنها فقط 1.16 می دهند. شرط های موفقیت Perm در 1xbet در 5.25 ضرب می شود. ضریب بیش از کل (167.5) 1.8 است. برای شکستن این نوار عملکرد آنها 1.9 می پردازند. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

لوکو هنوز در حال گرم کردن است. به نظر می رسد که PARMA نمی تواند فوراً همه چیز را در جاده روشن کند. ما منتظر مبارزه، مبارزه، مبارزه بیشتر و امتیاز نسبتاً کمی در مسابقه هستیم. در اینجا می توانید کل (167.5) را برای 1.8 بگیرید.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0