زنیت - اورالماش اولین تیم از یکاترینبورگ در لیگ VTB یونایتد

دو تیم زنیت و اورالماش در فصل جدید لیگ بسکتبال VTB یونایتد دیداری مشترک را از دوم اکتبر آغاز خواهند کرد. این دیدار در سن پترزبورگ برگزار خواهد شد. میزبانی آن مجموعه ورزشی سیبور آرنا خواهد بود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد زنیت در مقابل اورالماش

زنیت

در فصل 2022/23، تیم قصد داشت قهرمان لیگ VTB یونایتد شود، اما برنامه ها در نیمه راه به هم ریخت. معلوم شد که UNICS بهتر است. سپس تیم سن پترزبورگ برای کسب مدال برنز با زسکا بحث کرد، اما حریف دوباره شکست ناپذیر بود. در نتیجه، "آبی-سفید-آسمان آبی" هیچ چیز باقی نماند. این ضربه ای به عزت نفس است. در مسابقات قهرمانی جدید باید برای بهبود دستاوردهای خود تلاش کنید.

چندی پیش زنیت قهرمان سوپر جام لیگ VTB یونایتد 2023 شد. در اینجا، در راه رسیدن به جام، او پیاپی: بشیکتاش (72:69)، پاری NN (86:61) و لوکوموتیو-کوبان (85:83) را شکست داد. اولین عنوانم را بعد از تعطیلات دارم و اعتماد به نفسم به دست آمده است.

در تابستان، تیم سن پترزبورگ ترکیب را تکان داد. هفت بازیکن ترک شدند (از جمله کولاگین، فریدزون، هومزلی و هام). پنج بسکتبالیست به جای آنها سوار شدند. در میان تازه واردان، لازم است که برجسته شوند: ژبانوف، هانتر (هر دو UNICS)، کوریچ (بارسلونا) و دوبلویچ (والنسیا). البته نیمکت تیم کوتاه شده اما ترکیب بهتر شده است.

اگر در مورد پنج شروع زنیت برای دیدار آینده صحبت کنیم، ترکیب زیر خود را نشان می دهد: ژبانوف، زوبکوف، کوریچ، فریزر و هانتر. این تیم در سوپرکاپ لیگ VTB United این ترکیب را بازی کرد، به نظر می رسد که همه اینها برای فصل اصلی انجام شده است و نه برای سرگرمی.

اورالماش

این تیم آخرین سوپر لیگ را با سبکی عالی قهرمان کرد. این تیم جایگاه خود را در لیگ VTB یونایتد به دست آورده است، اما دور از واقعیت است که تیم یکاترینبورگ آماده است تا قدرتمندانه وارد یک بخش جدید برای خود شود. تا حدودی اورالماش اسب تیره مسابقات است.

در تعطیلات، اورال ها چهار بازی دوستانه برگزار کردند. آنها ابتدا لوکوموتیو کوبان را شکست دادند (75:74)، سپس مقابل سامسون اسپور ترکیه (75:87) شکست خوردند، سپس ینیسه (77:65) شکست خورد و پس از آن با اتودور 76:80 خطا شد. بد نیست و باز هم مرموز است اگر بخواهیم سطح اورالماش را با استفاده از مثال های واقعی درک کنیم.

در تعطیلات پنج بسکتبالیست از تیم جدا شدند و حالا به جای آن 6 بازیکن جدید از رنگ های باشگاه دفاع خواهند کرد. هیچ ستاره بزرگ شناخته شده ای در بین آنها وجود ندارد، اما ممکن است اورالماش الماس هایی را که از آنها الماس می سازد گرفته باشد.

زنیت - اورالماش

تاریخچه رویارویی

این تیم ها در تاریخ خود دو بار با هم برخورد کردند. این اتفاق در سال 2023 به عنوان بخشی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روسیه در فصل گذشته رخ داد. اورالماش در دی ماه در خانه با نتیجه 64 بر 73 شکست خورد. در ماه فوریه زنیت در سن پترزبورگ بهتر بود (89:82).

شانس دانلود 1xbet

برای شرط‌بندی‌ها هیچ فتنه‌ای در مسابقه وجود ندارد. برای Win 1 فقط 1.07 پرداخت می کنند. شرط‌بندی روی P2 در شرکت شرط‌ساز 1xbet در 8.5 ضرب می‌شود. ضریب کل under(163.5) 1.9 است. برای شکستن این برش، امتیاز 1.9 نیز داده می شود. اگر معلول 1 (-19.5) هستید، می توانید پول خود را 2.17 برابر کنید. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

هیچ دسیسه ای وجود ندارد. تیم سنت پترزبورگ حریف خود را از هم خواهد پاشید و در آخرین آژیر 20 امتیاز یا بیشتر برای او به ارمغان آورد. تصور اینکه اورالماش چه چیزی را نشان خواهد داد سخت است. آیا او می تواند با اضطراب خود کنار بیاید یا عصبی می شود و فراموش می کند که چگونه بسکتبال بازی کند؟ رازهای کامل ما هندیکپ 1 (-19.5) را برای 2.17 می گیریم.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0