لوکوموتیو کوبان vs یونیکس همه چیز از اول شروع می شود

در 11 می، سومین بازی از سری نهایی لیگ VTB یونایتد 2022/23 برگزار می شود که در آن لوکوموتیو کوبان و UNICS همه چیز را حل می کنند. این بازی در کراسنودار برگزار می شود. او توسط سالن بسکت هال میزبانی خواهد شد. این سری با نتیجه یک بر یک به جنوب روسیه رفت.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد لوکوموتیو کوبان در مقابل UNICS

لوکوموتیو کوبان

"راه آهن" در فینال احساس راحتی می کند. آنها در اولین مسابقه در جاده ها در نهایت یونیکس را بدون وادیول شکست دادند. در نبرد دوم در کازان نیز کشش های خوبی وجود داشت، اما یک اشتباه رخ داد. انتقال سری به کراسنودار با نتیجه 1:1 برای لوکو کاملا راحت به نظر می رسد. حریف از مزیت پارکت خود محروم می شود، اعتماد به نفس حاصل می شود. بعد، شما باید به سبک خود کار کنید. خانه های حلقه تیراندازی می شود. خیلی باید رفت. در دیدار دوم که در کازان شکست خورد، "لوکوموتیوها" از پشت قوس متوجه شوت های کمی شدند. به نظر می رسد که در کراسنودار آنها در حال حاضر بالا خواهند رفت.

بچه های لوکوموتیو بسکتبال هجومی بازی می کنند. حریف چنین چالشی را می پذیرد. این احساس وجود دارد که در نبردهای بعدی سری از این نظر، چیزی تغییر نخواهد کرد. در دیدار افتتاحیه رقابت با کازان، بهترین های جنوبی ها عبارت بودند از: برفورد (17 امتیاز و پنج ریباند)، آکون پرسل (12 امتیاز در سبد) و هورتون با دابل دابل (11/12). در نبرد بعدی، آنها خود را متمایز کردند: دوباره آکون-پورسل (17 امتیاز در سبد)، دوباره هورتون (14/7) و سفید (10/8).

UNICS

در تئوری، کازان مورد علاقه فینال است. در واقع، سریال در قلمرو آنها با شکستی آغاز شد که در نهایت هیچ شانسی برای فرار وجود نداشت. خوشبختانه در بازی شماره دو در تاتارستان، توانستیم تعادل را در رقابت بازگردانیم، اما همه چیز در آنجا خوب بود. حریف بهتر از حد انتظار ظاهر شد.

قرار بود هر دو بازی خانگی برگزار شود، اما به گونه دیگری رقم خورد. اکنون برنامه ها تنظیم شده اند، در کراسنودار ما نیازی به عملکرد بدتر از آنچه در قلمرو ما بود نداریم. حریف روی مسابقه سوم تمرکز خواهد کرد، این امکان وجود دارد که در اینجا بتوانید به او تسلیم شوید و او را خسته کنید و سپس در نبرد چهارم تیراندازی کنید. این حداقل وظیفه است. شما نباید از قبل عبور کنید و باید سعی کنید حداکثر را از موقعیت خارج کنید.

در بازی افتتاحیه این سری، مکون بهترین بازیکن تهاجمی یونیکس بود. او 16 امتیاز زد. نایت در آن روز 14 امتیاز داشت، او 5 ریباند به آنها اضافه کرد، لابری و هانتر هر دو 11/6 امتیاز داشتند. دیمیتریویچ 13 امتیاز به رینگ حریف آورد و همچنین 5 بار به شرکای خود کمک کرد. در بازی دوم قهرمانان کازان عبارت بودند از: رینولدز (19 امتیاز، 5 ریباند و 7 قطع توپ)، نایت با 17 امتیاز در سبد حریف، لابری با دابل دابل (15 امتیاز در حمله و ده توپ جمع شده در پشت تخته). ، و همچنین دیمیتریویچ، که همچنین 15 را ترسیم کرد.

لوکوموتیو کوبان vs یونیکس

تاریخچه رویارویی

امتیاز این سری 1:1 است. پیش از آن، این باشگاه ها چهار بار دیگر در این فصل به رقابت پرداختند. دو بازی اول آنها در فصل عادی به یونیکس رفت (83:75 در کازان و 82:70 در کراسنودار). یک جفت دیگر از بازی‌هایی که در مرحله Winners' Stage برگزار شد به سود لوکو رفت (103:70 خارج از خانه و 78:70 در خانه). تا اینجای کار در لیگ وی تی بی یونایتد تساوی کامل نیرو داریم.

شانس دانلود 1xbet

بوک سازها در جلسه آتی یک مورد علاقه آشکار نمی بینند. برای پیروزی میزبانان سایت 1.8 می دهند. برد خارج از خانه 2 ارزش دارد. مجموع 1 اوور انفرادی (84.5) 2.23 ارزش دارد. ضریب معلول 1(-5.5) 2.37 است. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

UNICS افتخار را در کازان نجات داد بدون مشکل. در کراسنودار پیش بینی می شود او با مشکلاتی روبرو شود. میزبانان با اطمینان در بازی پیروز خواهند شد - پیروزی 1 و هندیکپ 1 (5.5-) و بسکتبال را با تعصب تهاجمی نشان می دهند. مهمانان سعی می کنند سرعت خود را حفظ کنند، اما کار نمی کنند.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0