لوکوموتیو کوبان vs یونیکس وضعیت جسمانی به منصه ظهور می رسد؟

لوکوموتیو کوبان و یونیکس در تاریخ 13 می برای چهارمین بار به عنوان بخشی از فینال لیگ VTB یونایتد 2022/23 به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در کراسنودار برگزار می شود. او توسط سالن بسکت هال میزبانی خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد لوکوموتیو کوبان در مقابل UNICS

لوکوموتیو کوبان

فصل در حال حاضر به "راه آهن" در دارایی رفته است. هیچکس در ابتدا حتی در نیمه نهایی آنها را انتظار نداشت و حالا جنوبی ها برای کسب مدال طلا در لیگ VTB یونایتد می جنگند. اکنون باید برنده شوید، همانطور که می گویند، اشتها با خوردن آمد. سری اصلی مسابقات در زمین حریف آغاز شد، اما "راه آهن ها" بلافاصله UNICS را از مزیت پارکت خود محروم کردند. سپس کازان در نبرد دوم به عقب برگشت، اما این دیگر حیاتی نیست.

سپس لوکو در اولین مسابقه فینال در قلمرو خود تصادف کرد. در آن نبرد حریف بسیار تهاجمی شروع کرد و تلاش زیادی برای داش خود انجام داد. کراسنودار منتظر شیوع این بیماری بود، برگشت، اما در نهایت بدشانس بود. این احساس وجود دارد که "لوکوموتیوها" اکنون از نظر فیزیک بهتر از رقیب خود هستند.

در عین حال در بازی آخر جنوبی ها در اجرا دچار مشکل شدند. همه در اینجا منتظر آمار تقریباً عالی بودند ، اما تقریباً هیچ چیز در شروع کار انجام نشد ، بعداً آنها توانستند این لحظه را محکم کنند ، اما هنوز این چیزی نیست که به آن شلیک روی حلقه های ضربه ای می گویند. شاید فقط یک روز بد بود. به نظر می رسد در نبرد بعدی لوکوموتیو دوباره سعی خواهد کرد از راه دور پرتاب های زیادی انجام دهد.

UNICS

کازان فصل را قدرتمند و روان پشت سر گذاشت. تا نیمه نهایی همه چیز خوب پیش رفت و در 1/2 کمی نگران کننده شد که زنیت رقیب شد اما یونیکس ناامید نشد. اکنون او با نیروی لوکوموتیو اندازه گیری می شود. این مجموعه در تاتارستان شروع شد، اما باشگاه از سایت خود استفاده نکرد و از هر دو مسابقه فقط یک مسابقه را در آنجا گرفت.

اولین نبرد خارج از خانه در کراسنودار برنده شد. حالا حریف در قالب پارکت بومی سر استارت ندارد. وضعیت مثبت است اما هنوز چیزی قطعی نشده است. مبارزه اصلی در پیش است. در هر صورت منتظر یک بازی دیگر در کازان هستیم.

توجه داشته باشید که تیم در دیدار گذشته خسته به نظر می رسید. کمی استرس دارد. به علاوه، باید تاکید کرد که ماکون دوست داشت در آن نبرد با داوران صحبت کند. همانطور که می دانید، این کار از یک زندگی خوب انجام نمی شود. دیمیتریویچ که قرار بود UNICS را حمل کند، سطح خود را نشان نداد. کازان در بازی خطاهای زیادی داشت که از جمله آنها می توان به نقض قوانین در حمله اشاره کرد. قدرت نداره؟ ممکن است همه اینها بخشی از نقشه حیله گر مربی کازان باشد، اما این وسوسه وجود دارد که باور کنیم حقیقت در ظاهر است.

لوکوموتیو کوبان vs یونیکس

تاریخچه رویارویی

امتیاز در سری فعلی 2:1 است. تاکنون UNICS پیشتاز است. در اوایل فصل، تیم ها چهار بازی کلی دیگر انجام دادند. دو نفر اول آنها (83:75 در خانه و 82:70 خارج از خانه) به دارایی کازان رفتند. علاوه بر این، جنوبی ها انتقام کامل گرفتند (103:70 در جاده و 78:70 در پارکت بومی).

شانس دانلود 1xbet

شرط‌بندی‌ها معتقدند که تیم میزبان مورد علاقه است. شانس 1.72 است. یک برد برای بازدیدکنندگان 2.12 هزینه دارد. مجموع under(163.5) 1.9 قیمت دارد. شرط‌های کل بیش از (163.5) ضربدر 1.9. شانس هندیکپ 1 (-5.5) 2.23 است. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

یونیکس در نبرد اخیر تمام تلاش خود را کرد و پیروز شد. وظیفه خود را انجام داد. اکنون راه‌آهن‌ها که باید برنده شوند، وارد عمل شده‌اند. تیم میزبان از همان ابتدا سرعت را بالا می برد و از آن سوی قوس زیاد شوت می کند. آنها بر روی یک اندام به میدان خواهند رفت و با 1 برد و 1 معلولیت (5.5-) با تاکید بر مجموع حمله (163.5) در صدر قرار خواهند گرفت.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0