یونیکس مقابل لوکوموتیو کوبان آیا کارگران راه آهن به اشتباه قهرمان می شوند؟

یونیکس در تاریخ 16 می در زمین ورزشگاه بسکت هال پایتخت تاتارستان میزبان لوکوموتیو کوبان خواهد بود. این پنجمین بازی از رویارویی این باشگاه ها در فینال لیگ VTB یونایتد 2022/23 است. امتیاز سری فعلی 3 بر 1 به سود کازان است.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد UNICS در مقابل لوکوموتیو-کوبان

یونیکس

کازان در این سری کامل نیست، اما حریف آنها اجازه اشتباهات بیشتری را در بازی می دهد. این تیم نمی تواند از چنین لحظاتی استفاده نکند و در حال حاضر یک قدم با هدف گرامی اش فاصله دارد. در آخرین دیدار با "راه آهن" لابری بسیار خوب بود. او در آن نبرد مثمر ثمر نشد، اما تمام اقداماتش مفیدترین بود. لویی شایسته عنوان یکی از خالقان اصلی آن برد است.

بسکتبالیست های "لوکو" لنگ زدند، باید تا حد امکان حرفه ای در خاک خود کار کنند و قهرمانی به دست بیاید. UNICS باید حریف را بر اساس تجربه حذف کند. همانطور که در سریال مشخص شد، این تیم در این مولفه برتری محسوسی نسبت به حریف دارد.

لوکوموتیو-کوبان

تیم با کلاس مرتب است، اما سؤالاتی در مورد تجربه وجود دارد. لوکو موفق شد به فینال برسد و ستاره زسکا را در 1/2 شکست دهد، اما در رقابت فعلی با یونیکس، همه چیز به راه آهن داده می شود.

به عنوان مثال، در آخرین بازی، لوکوموتیو بازگشت قدرتمندی داشت و 21 امتیاز را به دست آورد. او در پایان بازی توانست به وقت اضافه برسد و سپس دوباره لنگ زد. شرایط مشابه قبلاً اتفاق افتاده است. کراسنودار در سه دیدار اخیر این سری، واقعاً با مشکل اجرایی مواجه شده است. بگذارید این لحظه را به نحوی بتوان در نبردهای خارج از خانه توضیح داد، اما نه در خانه.

به علاوه، این احساس وجود دارد که در رقابت مربیگری، الکساندر سکولیچ از لوکو نسبت به همتای خود از UNICS پایین تر است. ولیمیر پراسوویچ در لحظات مناسب تصمیمات مهم و ضروری را می گیرد.

در اصل، همه چیز را می توان به نوعی توضیح داد. کازان یک باشگاه در سطح یورولیگ است و قبلاً در فینال لیگ VTB یونایتد حضور داشته است. لوکوموتیو در حال نوشتن تاریخ خود است. برای او، هر اتفاقی که می افتد از قبل یک حس و یک دستاورد است. از این رو عصبانیت هایی که با بازیکنان بسکتبال تداخل دارد. در مورد Akuna-Purcell هم باید بگم. او بازیکن مهمی برای تیم است، اما در آخرین بازی زمان کمی را در زمین سپری کرد. هیچ چیزی به طور رسمی گزارش نشده است، اما احتمال دارد که او آسیب دیده باشد.

یونیکس مقابل لوکوموتیو کوبان

تاریخچه رویارویی

امتیاز در سری رقابت های فعلی بین تیم های حاضر در فینال لیگ VTB یونایتد 2022/23 3 بر 1 به نفع UNICS است. پیش از این، باشگاه ها در دوره های قبلی این رقابت ها چهار بار دیگر به میدان رفته اند. در آنجا دو بار یکدیگر را ناراحت کردند. مجموع تا اینجا 5:3 از نظر پیروزی در فصل. کازان پیشتاز است.

شانس دانلود 1xbet

کتابسازان به UNICS اعتقاد دارند. برد برای تیم میزبان 1.4 قیمت گذاری شده است. شانس جنوبی ها 2.95 است. اگر مجموع را کمتر (160.5) بگیرید، می توانید پول خود را 1.73 برابر افزایش دهید. شکستن این سقف 1.99 هزینه دارد. هندیکپ 1 (-5.5) 1.8 ارزش دارد. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

لوکوموتیو لنگ خواهد زد و دوباره اشتباه خواهد کرد. فشار روی تیم فقط افزایش می یابد. UNICS از موقعیت ها استفاده می کند و بی سر و صدا تفاوت را در بازی ایجاد می کند. در نتیجه، آن‌ها با امتیازهای بالا - پیروزی 1 و مجموع بیش از 160.5 - برنده خواهند شد.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0