یونیکس مقابل پارما آیا کازان صدرنشینی در جدول دور را حفظ خواهد کرد؟

در 30 مارس، مسابقه بین UNICS محلی و PARMA از پرم در کازان برگزار می شود. این دیدار در زیر گنبد ورزشگاه بسکت هال برگزار خواهد شد. این بازی به عنوان بخشی از دور دوم مرحله برندگان لیگ VTB در فصل 2023/24 برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد UNICS در مقابل PARMA

UNICS

این تیم آخرین قهرمانی را به دست آورد و این بسیار مهم بود. در این فصل، کازان هسته اصلی تیم را حفظ کرده است، این واقعیت به این معنی است که آنها می خواهند از عنوان قهرمانی دفاع کنند. UNICS دور اصلی لیگ VTB 2023/24 را در جایگاه دوم به پایان رساند. سپس در مرحله برندگان موفق شد رهبری را از آن خود کند.

کازان در آخرین دیدار خود در این رقابت ها در خارج از خانه مقابل لوکوموتیو با نتیجه 82 بر 90 شکست خورد. خوشبختانه زسکا که اکنون با یک موفقیت از این تیم عقب است نیز در نبرد خود شکست خورد. بسکتبالیست های تاتارستان در اوج ماندند، اما در اینجا همه چیز در سطح نازک قرار دارد.

در همان بازی مقابل لوکو، یونیکس کار خوبی انجام داد: اریک گرین (24 امتیاز)، جالن رینولدز (19 امتیاز در حمله)، نناد دیمیتریویچ (دبل دابل 12 امتیاز در حمله و 12 پاس گل)، و همچنین لوئیس لابری. (12 امتیاز و 6 ریباند).

نناد دیمیتریویچ در آخرین تیم هفته این مسابقات قرار گرفت. در بازی مقابل زنیت، این مرد 32 امتیاز، پنج ریباند و 9 پاس گل به دست آورد. او در اینجا 38 امتیاز برای کارایی خود در زمین دریافت کرد.

PARMA

باشگاه بدون مشکل به مرحله برندگان لیگ VTB راه یافت. او دور اصلی مسابقات را با فاصله یک برد از تعقیب کننده خود که به گروه B رفت در رده ششم به پایان برد. سپس پارما موفق شد یک موقعیت را از آن خود کند. پرمیان ها می دانند چگونه هر از چندگاهی شگفتی ساز شوند، اما مطمئناً آنها مورد علاقه گروه A نیستند.

این باشگاه در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی، در خارج از خانه مقابل "کارگران راه آهن" کراسنودار با نتیجه 85 بر 89 شکست خورد. . در آن مسابقه، پارما کار بزرگی انجام داد: آیزایا ریس (22 امتیاز، هشت پاس گل، به علاوه سه توپ ربایی)، بی جی جانسون (14 امتیاز در سبد حریف)، سی جی بریس (13 امتیاز جلوتر و 5 پاس گل) و همچنین روسلان. عبدالبصیروف (12 امتیاز).

آیا پرم در بازی مقابل بازیکنان با انگیزه کازان شانسی دارد؟ بیایید بلافاصله بگوییم که پارما مورد علاقه رویارویی اینجا نیست، اما این واقعیت هرگز او را آزار نمی دهد. اگر رهبران تیم خوب بازی کنند، هر اتفاقی ممکن است بیفتد، اما هیچ چیز بیشتر.

یونیکس مقابل پارما

تاریخچه رویارویی

این تیم ها سه بازی مشترک در لیگ فعلی VTB دارند. آنها در مرحله اصلی 1 بر 1 پیروز شدند. یونیکس بازی خود را در اینجا در جاده با نتیجه 87:77 برد، پارما در برگشت در جاده بهتر بود (72:70). دوئل دیگری بین این زوج در دور اول مرحله Winners برگزار شد. پرمیان در زمین خود آن را برد (82:80). در ده بازی آخر این زوج - 8 بر 2 با نتایج مثبت به نفع بسکتبالیست های تاتارستان.

شانس دانلود 1xbet

کتابسازان به کازان اعتقاد دارند. 1xbet فقط 1.22 برای موفقیت UNICS می پردازد. برد پرمیان 3.92 ارزش گذاری شده است. شرط‌ها روی کل زیر (159.5) در 1.87 ضرب می‌شوند. شانس شکستن این نقطه برش 1.94 است. اگر از معلولیت 1 (-8.5) استفاده می کنید، می توانید بانک خود را 1.9 برابر کنید. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

یونیکس امتیاز خوبی می گیرد. پارما در خط دفاعی دست و پنجه نرم می‌کند، به این معنی که آنها تلاش‌های شانس دومی در خط حمله خواهند داشت که به هر شکلی به بازی‌های تهاجمی موفق تبدیل می‌شوند. در چنین مسابقه ای باید مجموع اور (159.5) را 1.94 بگیریم.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0