یونیکس مقابل زسکا تمرین آخر؟

یونیکس کازان در تاریخ 15 فوریه در بازی مرحله برنده لیگ VTB یونایتد 2022/23 میزبان زسکا مسکو خواهد بود. این بازی در زیر گنبد مجموعه ورزشی بسکت هال در پایتخت تاتارستان برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد UNICS در مقابل CSKA

یونیکس

کازان در مسابقات قهرمانی عادی لیگ VTB یونایتد 2022/23 فقط به "سربازان" شکست خورد. آنجا مقام دوم را به خود اختصاص دادند. سپس تیم مرحله برندگان را با موفقیت آغاز کرد. در لحظه ای که زسکا به طور غیرمنتظره ای با زنیت برخورد کرد، یونیکس فرصتی برای نزدیک شدن به مسکووی ها پیدا کرد، اما آنها نیز موفق شدند به لوکو شکست بخورند. کازان همچنان با دو نتیجه مثبت از "ارتش" عقب است. ما به یک برد رو در رو نیاز داریم. سخت خواهد بود، اما باید تلاش کنیم، زیرا با احتمال زیاد یونیکس و زسکا در فینال مسابقات به مصاف هم خواهند رفت. شما باید یاد بگیرید که بر محبوبیت ها ضربه بزنید.

در فصل عادی لیگ VTB یونایتد 2022/23، کازان موفق شد مشکلات زیادی را برای "تیم ارتش" در خاک خود ایجاد کند و آن بازی را به وقت اضافه منتقل کند و حالا حریفش کمی از سرعت خود کاسته است. باید از این موضوع نهایت استفاده را ببرید. UNICS اجراکنندگانی دارد که می‌توانند لحظاتی را هم به تنهایی و هم با هم کار کنند. اگر این بچه ها یک بازی داشته باشند، پس همه چیز می تواند درست شود.

زسکا

اخیراً "سربازها" در اولین بازی خود در این فصل شکست خوردند، اما این به هیچ وجه به این معنی نیست که آنها تسلیم شده اند. زسکا زنیت را دست کم گرفت و به خاطر سستی اش مجازات شد. حالا بسکتبالیست های پایتخت از لحاظ ورزشی عصبانی هستند و آماده اند تا همه را از سر راه خود بردارند.

در نبرد با پترزبورگ ها چه گذشت؟ اجرا نشد. زنیت تک تیراندازهای مسکوئی ها را بست و این راه موفقیت بود. این لحظه به ویژه در پرتاب از پشت قوس قوی بود. اگر "آبی-سفید-آبی" موفق شد سلاح اصلی مسکوئی ها را خنثی کند، UNICS می تواند همین کار را انجام دهد. شایان ذکر است که اگر این همسویی توسط کازان انجام شود، این را به خاطر بسپاریم و یک برنامه پشتیبان داشته باشیم.

زسکا در هر یک از پست ها به اندازه کافی ستاره دارد، اما ایده های جدیدی مورد نیاز است. حریفان به تدریج یاد می گیرند خود را با باشگاه وفق دهند. وقت آن است که آنها را غافلگیر کنید و اعتماد به نفس کامل را به دست آورید.

یونیکس مقابل زسکا

تاریخچه رویارویی

این تیم ها در حال حاضر دو بازی کلی از مرحله اصلی لیگ VTB United دارند. آنها در اکتبر و دسامبر 2022 برگزار شدند. در هر دوی آنها، موفقیت در سمت "ارتش" بود. آنها در پاییز در خانه متقاعدتر بودند (92:79) و در زمستان در زمین حریف (95:93 در وقت اضافه پس از 84:84). در ده نبرد شدید جفت -7:3 با توجه به نتایج مثبت به نفع مسکووی ها.

شانس دانلود 1xbet

زسکا پایدار و قدرتمند است. آنها مورد علاقه بوکی ها هستند. فقط 1.33 برای برد مسکویی داده می شود. موفقیت کازان 3.3 قیمت دارد. شانس کل زیر (174.5) 1.78 است. آنها 1.97 برای تجاوز از سقف نقطه پرداخت خواهند کرد. یک برد توسط UNICS در نیمه اول 2.94 قیمت دارد. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

تیم‌ها می‌توانند گل بزنند، و در این رویارویی دقیقاً این کار را انجام می‌دهند، با مجموع بیشتر (174.5) تماشاگران را به وجد می‌آورند. در نهایت، چتزپاه یونیکس بر زسکا (پیروزی 1) پیروز خواهد شد، روند قاطع این تیم در نیمه اول و حریف خود را غافلگیر کرد (2.94). "مردان ارتش دومین بازی خود را در لیگ VTB یونایتد 2022/23 به طرز هیجان انگیزی خواهند شکست.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0