نیژنی نووگورود مقابل زنیت نبرد تیم ها با شخصیت آهنین

نیژنی نووگورود و زنیت در تاریخ 13 فوریه در یکی از دیدارهای مرحله برندگان لیگ VTB یونایتد 2022/23 به مصاف هم خواهند رفت. این نبرد در سایت مجموعه ورزشی ناگورنی برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد نیژنی نووگورود در مقابل زنیت

نیژنی نووگورود

در مسابقات قهرمانی عادی لیگ VTB یونایتد 2022/23، این تیم در سایه زسکا، یونیکس، زنیت و MBA قرار داشت، اما در مرحله پایانی دور رفت، تیم نیژنی نووگورود با شکست مستکبر تازه وارد اعلام خود را اعلام کرد. این فصل با نتیجه 88:55 در رده چهارم (13/9) قرار گرفت. علاوه بر این، در مرحله برندگان، نیژنی نووگورود به "ارتش" فوق الذکر و کازان شکست خورد، اما لوکو را که از خاکستر برخاسته بود شکست داد. در مجموع، بسکتبالیست های HH اکنون با توجه به معیارهای اضافی، در رده چهارم جدول قرار دارند و بالاتر از "راه آهن" هستند.

اهداف تیم در مرحله برنده چیست؟ ما باید همیشه و همه جا برای بیشتر تلاش کنیم، اما، از نظر عینی، در اینجا باید برای خط چهارم/پنجم بجنگیم. در این زمینه، تا کنون همه چیز رو به راه است. با زنیت نیژنی نووگورود سعی خواهد کرد برای پیروزی بازی کند، اما بسیار بسیار دشوار خواهد بود. کلاس حریف فوق العاده بالاست.

زنیت

این باشگاه در فصل عادی لیگ VTB یونایتد 2022/23 با تراز 16/6 (مقام سوم) به پایان رسید. متأسفانه، چند دیدار افراطی در آن دور از دست رفت. در مرحله برنده ها آبی-سفید-آبی ها با شکست مقابل لوکو شروع کردند. سه اشتباه متوالی این تقریباً یک حکم است، اما تیم سنت پترزبورگ موفق شد که ابتدا MBA و سپس زسکا را شکست دهد. پیروزی بر "سربازان" چیز خاصی است. این اولین شکست مسکووی ها در این فصل است.

اکنون زنیت به مبارزه برای عنوان قهرمانی بازگشته است و او به عنوان یکی از برگزیدگان مسابقات شناخته می شود. پاسکوال یک نابغه مربیگری است. او توانست به اندازه کافی همراه با بخش های خود بر همه مشکلات غلبه کند. تیم سواحل نوا به احتمال زیاد در رده سوم در مرحله برندگان به پایان خواهد رسید، اما شما باید تلاش کنید تا UNICS را در جدول به دست آورید که با چهار نتیجه مثبت برتری دارد. اگر سنت پترزبورگ چنین تمایلی داشته باشد، دیگر نمی توانید ببازید.

کاراسف و فریزر وارد تیم نمادین شدید تور شدند. آنها مقابل زسکا خوب بودند. سرگئی در آن شب 11 امتیاز به دست آورد و چهار ریباند نیز به آنها اضافه کرد. ترنت 15 امتیاز را وارد رینگ حریف کرد و سه پاس گل را به شرکای خود تقسیم کرد. توجه داشته باشید که این اولین بازی آمریکایی برای زنیت بود.

نیژنی نووگورود مقابل زنیت

تاریخچه رویارویی

سن پترزبورگ در مرحله اصلی لیگ VTB یونایتد 2022/23 دو بار نیژنی نووگورود را شکست داد. آنها ابتدا در نوامبر گذشته (76:66) در خانه و سپس در همان ماه در جاده (72:67) این کار را انجام دادند. زنیت در یک سری از هفت پیروزی متوالی زوج است. بسکتبالیست های نیژنی نووگورود برای آخرین بار در اکتبر 2019 از آبی-سفید-آبی ها قوی تر بودند.

شانس دانلود 1xbet

زنیت مورد علاقه این زوج است و بحث در اینجا بیهوده است. بوک میکرها حاضرند فقط 1.28 برای پیروزی او بدهند. موفقیت نیژنی نووگورود 3.65 برآورد شده است. مجموع زیر (156.5) 1.97 ارزش گذاری شده است. شانس شکستن این سقف 1.78 است. شرط‌های هندیکپ 2 (9.5-) در 2.07 ضرب می‌شوند. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

زنیت در طول مسابقات اضافه می کند. تا مرحله پلی آف، او در فرمی باورنکردنی خواهد بود. اگر در مورد وضعیت اینجا و اکنون صحبت کنیم، سنت پترزبورگ قدرت زیادی دارد تا در پایان نیژنی نووگورود را بدون هیچ دسیسه ای شکست دهد - ناهار 2 و معلولیت 2 (-9.5). این دیدار تیمی همانند فصل عادی برگزار خواهد شد. شما نباید انتظار یک امتیاز بزرگ در جدول امتیاز داشته باشید - مجموع کمتر (156.5).

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0