یونیکس مقابل نیژنی نووگورود آیا در این مسابقه همه چیز از پیش تعیین شده است؟

یونیکس در هفدهمین دوره لیگ VTB یونایتد 2022/23 در تاریخ 18 دسامبر به مصاف نیژنی نووگورود خواهد رفت. این دیدار در زمین ورزشگاه بسکت هال پایتخت تاتارستان برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد UNICS در مقابل نیژنی نووگورود

UNICS

تیم متوقف نمی شود و به جلو عجله می کند. او نمی خواهد از زسکا عقب بماند. متأسفانه یونیکس تاکنون دو بار در این فصل از زسکا شکست خورده است، اما این باشگاه در این فصل شکست دیگری نداشته است. در حال حاضر کازان با تراز 14 بر 2 در رده دوم جدول قهرمانی قرار دارد. به هر حال، تیم تاتارستان قبلاً چند بازی در مسابقات مقابل زنیت (قهرمان فعلی) انجام داده است و در هر دو مورد یونیکس قوی‌تر بود. این یک دلیل برای غرور و یک برنامه برای اهداف بزرگ در لیگ VTB 2022/23 است.

یکی از دیدارهای فوق برای کازان افراطی بود. در آن جالن رینولدز با 26 امتیاز و 6 ریباند به پربازده ترین بازیکن بسکتبال تبدیل شد. نناد دیمیتریویچ یک دابل دابل متوسط با 11 امتیاز در سبد و ده پاس گل دارد. لویی لابری تقریباً به یک مجموعه مشابه (ده امتیاز و نه ریباند) رسید. بهترین گلزن لیگ VTB یونایتد 2022/23 (ماکون داریل) به دلیل مصدومیت این نبرد را از دست داد. این امکان وجود دارد که او با HH نیز بازی نکند، زیرا این امر به ویژه مورد نیاز نیست.

نیژنی نووگورود

اکنون باشگاه در منطقه پلی آف قرار دارد، اما با توجه به سطح فعلی مسابقات و تعداد تیم های حاضر در آن، باید تلاش زیادی کنید تا زیر 8 تیم برتر قرار بگیرید. در حال حاضر HH با 9 برد در 16 مسابقه در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد. سه دیدار متوالی این تیم بدون شکست است. در عین حال، این سری از موفقیت ها را نباید دست کم گرفت، زیرا در اینجا رقبا تیم هایی بودند که در رده های نهم، دهم و آخر قرار گرفتند.

سطح نیژنی نووگورود چنین است. آنها بهتر از خارجی ها هستند، اما در مسابقات با رهبران رقابت ها چیزی برای گرفتن ندارند. بیایید به اولین بازی مقابل یونیکس در این فصل برگردیم. جرمین لاو-رابرتس در ادامه تقریبا 23 دقیقه را در زمین سپری کرد و در این مدت تنها ده امتیاز کسب کرد. سایر بسکتبالیست های HH موفقیت های کمتری داشتند.

اگر در مورد آخرین بازی باشگاه مقابل ینیسی صحبت می کنیم، همه چیز اینجا روشن تر است. دراگان آپیچ بیشترین بازدهی را داشت. او 19 امتیاز، ایوان استربکوف - 12، الکساندر چادوف و اوگنی بابورین هر کدام 11 امتیاز به دست آوردند. نیکولا ربیک از روی نیمکت بیرون آمد و حریف 9 امتیازی را به رینگ فرستاد. به نظر می رسد که برای بچه ها از HH که با آنها بازی کنند تفاوت زیادی وجود دارد.

یونیکس مقابل نیژنی نووگورود

تاریخچه رویارویی

در 13 اکتبر 2022، تیم ها قبلاً در مسابقات قهرمانی عادی لیگ VTB یونایتد در فصل جاری از هم عبور کردند. آن نبرد در نیژنی نووگورود رخ داد. میهمان در آن با نتیجه 75 بر 57 قدرتمندتر بود. پیش از این، کازان شش مسابقه دیگر را به صورت دو نفره انجام داد. بسکتبالیست های HH برای آخرین بار در ابتدای سال 2019 یونیکس را شکست دادند.

شانس دانلود 1xbet

یونیکس محبوبیت برای برنده شدن است. برای پیروزی تیم میزبان، شرط‌بندی‌ها فقط 1.06 پرداخت می‌کنند. برای برنده شدن نیژنی نووگورود، آنها مایلند به آنها 9.9 بدهند. شانس توتال زیر 155.5 1.84 است. اگر این قطع را بردارید، می توانید پول خود را در 1.9 ضرب کنید. برای یک معلول 1 (-15) آنها 1.7 می پردازند. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

هیچ دسیسه ای وجود ندارد UNICS از هر نظر بهتر از نیژنی نووگورود است، به علاوه حمایت تماشاگران خانگی و شما یک برد بزرگ برای تیم میزبان کسب کرده اید - پیروزی 1 و هندیکپ 1 (15-). کازان، حالا که پیروزی را در دستان خود دارد، کار سختی را برای خوشحالی هوادارانش آغاز خواهد کرد، گل‌های سنگینی به ثمر می‌رساند و اهمیت چندانی به بازی تدافعی نمی‌دهد. امتیاز نهایی بازی نسبتاً بالا خواهد بود - مجموع بیش از 155.5.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0