زسکا مقابل لوکوموتیو کوبان مسابقه تیم های برتر بسکتبال روسیه

در تاریخ 16 دسامبر، زسکا مسکو در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی عادی لیگ VTB یونایتد 2022/23 میزبان کراسنودار لوکوموتیو کوبان خواهد بود. این بازی در زمین مجموعه ورزشی Krylatskoye در مسکو برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد زسکا در مقابل لوکوموتیو-کوبان

بازی های زسکا

16 در لیگ VTB یونایتد فصل 2022/23 پشت سر گذاشت. هیچ شکستی وجود ندارد. یک سری برد شگفت انگیز و یک مقام اول شایسته در جدول قهرمانی. "زسکا" در هر دیدار بسیار خوب است. این احساس وجود دارد که آنها سر و شانه بالاتر از همه رقبای خود هستند (به جز، شاید، UNICS). از سوی دیگر، دیر یا زود مسکووی ها بی جهت آرام می شوند و تلو تلو می خورد. این تنها چیزی است که حریفان می توانند به آن امیدوار باشند.

ما در این دوره یک تقویم راحت از مسکوئی ها را یادداشت می کنیم. در دور پانزدهم آنها یک سفر سبک به مینسک داشتند که در آن شوید و میلوتینوف استراحت کردند. در ادامه این تیم بدون مشکل سامارا را از مسیر خود خارج کرد و اکنون مسکووی ها با کراسنودار نبرد دارند. اگرچه "سربازان" قبل از دیدار آتی نسبت به حریف خود استراحت کمتری دارند. زسکا موظف است بهترین بازیکنان بسکتبال خود را برای دوئل با "کارگران راه آهن" قرار دهد.

لوکوموتیو-کوبان

این تیم شروع سختی در لیگ VTB 2022/23 داشت، اما به تدریج توانست شرایط را تثبیت کند. راه آهن در حال حاضر با 9 برد و 7 باخت در رده پنجم قرار دارد. نتایج مثبت بیشتری نسبت به اشتباهات وجود دارد و تا حدی باید این واقعیت را خوشحال کرد.

اگرچه چیزی برای فکر کردن وجود دارد. کوبانی ها در آخرین دیدار مغلوب MBA شدند و شانس خاصی برای پیروزی در این نبرد نداشتند. به نظر می رسد که لوکوی فعلی از نظر سطح از تیم نه چندان برتر سوپرلیگ قبلی عقب است. در تابستان، کراسنودار فهرستی را به روز کرد و شاید در این بازسازی اشتباهاتی انجام داد.

در دیدار باخت فوق الذکر در "لوکوموتیوها" خود را به خوبی نشان دادند: برفورد (16 امتیاز و شش ریباند)، ویلیس (9/15)، مارتیوک (15 امتیاز در رینگ حریف)، کویتکوفسکی (10). لوکو به خاطر اشتباهاتش شکست خورد. اجرای ناموفق از دست دادن در پرتاب های آزاد در اینجا به خصوص توهین آمیز به نظر می رسد. مربی این واقعیت را با ترکیب بسیار جوان تیمش توضیح داد.

زسکا مقابل لوکوموتیو کوبان

تاریخچه رویارویی

در آخرین فصل عادی لیگ VTB یونایتد، زسکا دو بار لوکو را شکست داد. سپس "تیم ارتش" در مرحله نیمه نهایی (3 بر 1) "راه آهن" را در مرحله پلی آف مسابقات حذف کرد. در این فصل تیم ها قبلاً در لیگ VTB 22/23 از هم جدا شده اند. این بازی در کراسنودار برگزار شد و با برد بزرگ میهمان (84 بر 64) به پایان رسید. در ده مسابقه افراطی به صورت دو نفره - 8:2 در نتایج مثبت به نفع مسکووی ها.

شانس دانلود 1xbet

زسکا بهترین تیم لیگ VTB یونایتد در این فصل است. شرکت‌های شرط‌بندی این را می‌دانند و مردان ارتش را در هر یک از دیدارهای خود مورد علاقه خود می‌دانند. شانس 1.075 برای پیروزی 1 است. یک برد برای Railwaymen 10 است. در مجموع کمتر از 168.5 با 2.02 قیمت گذاری شده است. شانس این امتیاز 1.74 است. اگر یک معلول 1 (14.5-) بگیرید، می توانید پول خود را 1.75 برابر کنید. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

مردان ارتش با اطمینان رداسکین ها را با برد 1 و هندیکپ 1 (-14.5) شکست خواهند داد. هر دو تیم تیراندازهای فوق العاده ای در اختیار دارند که حضور فعالی در این بازی خواهند داشت. امتیاز کل مسابقه نسبتا بالا خواهد بود (مجموع بیش از 168.5).

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0