MBA مقابل لوکوموتیو کوبان بازی همسایگان جدول در لیگ VTB یونایتد

در تاریخ 12 دسامبر، در مسکو، IBA و Lokomotiv-Kuban در مرحله یک شانزدهم لیگ VTB یونایتد، اوضاع را به هم خواهند زد. این بازی در مجموعه ورزشی "Krylatskoye" (مسکو) برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد MBA در مقابل لوکوموتیو-کوبان

MBA

تازه کار مسابقات ده برد در 15 مسابقه دارد. نتیجه خیلی باحاله در حال حاضر این رتبه چهارم جدول لیگ VTB یونایتد 2022/23 است. نمی توان گفت بچه های MBA کامل هستند، اما خوب، کاربلد، پرتلاش، با انگیزه و . هستند و حتی بازیکنان خارجی در باشگاه حضور ندارند. به نظر می رسد که بسکتبال روسیه زنده است، اما این یک داستان کاملا متفاوت است.

بله، مسکووی ها در این فصل به زسکا، یونیکس، زنیت، اتودور و پارما باختند. رقابت با سه تیم اول که ذکر شد را می توان به تفاوت کلاسی زیاد نسبت داد. اگر در مورد آتش سوزی های نادرست از پرم و ساراتوف صحبت کنیم، آنها ممکن است در پس زمینه خستگی اتفاق بیفتند. در آن دوره ها، MBA دوره های سختی در تقویم داشت. به طور کلی باید گفت که باشگاه پایتخت افتتاحیه فصل در VTB 2022/23 شد. همه باید با این تیم حساب کنند. او را نمی توان دست کم گرفت.

لوکوموتیو-کوبان

در شروع فصل، باشگاه به طور غیرعادی ضعیف به نظر می رسید. ممکن است که یک تجدید بزرگ ترکیب در اینجا نقش داشته باشد. هر چه بود، اما "راه آهن" به تدریج توانست وضعیت را اصلاح کند. حالا آنها با تراز 9/6 در رده پنجم جدول لیگ VTB یونایتد قرار دارند. تا اینجای کار برای چنین تیمی در این سطح متوسط است، اما شتاب می گیرد و این مهمترین چیز است، زیرا جاده توسط پیاده روی تسلط خواهد یافت.

آندری مارتیوک وارد پنج نفر برتر نمادین تور شد. او در آخرین بازی 12 امتیاز، 7 ریباند، 3 پاس منجر به گل، 3 توپ ربایی و 2 بلاک به دست آورد. آمار زیبا و متنوع. لازم به ذکر است که این اولین بار نیست که آندری در تیم منتخب هفته قرار می گیرد. این پسر واقعاً خوب است و بسکتبال سطح بالایی را به طور مداوم نشان می دهد. همچنین لازم به تاکید است که لوکو علاوه بر او، بازیکنان با کیفیت تری نیز دارد.

MBA مقابل لوکوموتیو کوبان

تاریخچه رویارویی

در 3 اکتبر 2022، تیم ها در اولین دور فصل جاری لیگ VTB یونایتد یک مسابقه انجام دادند. این تنها دیدار دو تیم تا این لحظه بود. او در کراسنودار گذشت. بسکتبالیست های پایتخت در این مسابقه (86:73) و در سه بخش بازی (23:19؛ 18:13؛ 24:19 و 22:23) به موفقیت دست یافتند.

پیش بینی کل بازی

بسکتبالیست های IBA به خودشان ایمان دارند و از هیچکس نمی ترسند. "لوکو هنوز به سطح بالای سابق خود نرسیده است. میزبان بدون ترس در این نبرد پیش خواهند رفت و سعی خواهند کرد در زمین شماره یک باشند. در نهایت آنها در نبردی داغ پیروز خواهند شد (پیروزی 1) که ادامه خواهد داشت. تقریباً تا آژیر پایانی - هندیکپ 1 (-3) هر دو تیم به دلیل تمایل زیاد به پیروزی، اشتباهات غیرضروری زیادی مرتکب خواهند شد که با پایین آوردن نسبتاً پایین، بر روی امتیاز کلی مسابقه تأثیر می گذارد. 1xbet app را نصب کنید برنامه و شرط بندی بر روی مورد علاقه!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0