زنیت مقابل لوکوموتیو کوبان آیا کراسنودار می تواند فرم سابق خود را بازگرداند؟

زنیت و لوکوموتیو کوبان رابطه بسکتبالی خود را در زمین پارکت مجموعه ورزشی سیبور آرنا در سن پترزبورگ کشف خواهند کرد. این بازی در تاریخ 11 ژانویه برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد زنیت در مقابل لوکوموتیو-کوبان

Zenit

The Peterites سومین مسابقات است. آنها در 19 بازی 15 برد کسب کرده اند. نتیجه بسیار خوب است، اما آنها قهرمانان فعلی هستند و می خواهند از عنوان قهرمانی دفاع کنند. تا اینجا همه نشانه ها حاکی از آن است که این کار تا حد امکان دشوار خواهد بود. زنیت دو بار مقابل یونیکس، زسکا و اتودور شکست خورده است. تقریباً همه چیز را می توان در اینجا توضیح داد، اما نه نتیجه منفی مقابل ساراتوف در خانه. تیم نوا از بازسازی تابستانی خود به طور کامل بهبود نیافته است.

از سوی دیگر، 99 درصد احتمال قهرمانی زسکا در فصل عادی وجود دارد. بنابراین نیازی به تمرکز زیاد روی آن هدف نیست. زنیت به عنوان دوم نیاز دارد. آنها باید با سرعت خودشان کار کنند و از قبل به بازی های پلی آف فکر کنند. در آنجا بسکتبال بسیار متفاوت خواهد بود. در حالت ایده آل، ما باید از مکان دوم به آنجا برویم. این مکان در حال حاضر توسط UNICS اشغال شده است، که همچنین به این راحتی تسلیم نمی شود. در هر صورت، آنها باید بدون مشکل به جلو حرکت کنند و از گلزنان انتظار اشتباه داشته باشند. چالش برای آینده قابل پیش بینی ساده است: در هر بازی پیروز شوید. این باشگاه در یک سری شش برد متوالی خانگی است.

لوکوموتیو-کوبان

اکنون "راه آهن" در جدول خلاصه لیگ VTB یونایتد 2022/23 در رده ششم قرار دارد. آنها در 19 دیدار 9 پیروزی کسب کرده اند. به طور متوسط، همه از لوکو انتظار بیشتری دارند، اما به نظر می رسد او قدرت ندارد. این امکان وجود دارد که همان بسکتبالیست ها در خارج از فصل برای جایگزینی کسانی که رفتند قرارداد نبندند.

کراسنودار در چهار دیدار اخیر این رقابت ها تنها یک نتیجه مثبت کسب کرده است. در بخش فوق الذکر، جنوبی ها به زسکا (این را می توان بخشید)، MBA (با اکراه، این همسویی با یک تازه وارد جسور نیز مجاز است) و نیژنی نووگورود (این نتیجه شهرت جنوبی ها را به شدت تضعیف می کند) باختند. در حال حاضر، شایعاتی وجود دارد که مردم کوبان برای مدت بسیار طولانی به سطح قبلی خود خواهند رسید.

زنیت مقابل لوکوموتیو کوبان

تاریخچه رویارویی

در تاریخ 16 نوامبر 2022، تیم‌ها در اولین دور فصل جاری VTB با یکدیگر رقابت کردند. این دیدار در کراسنودار برگزار شد. سن پترزبورگ این پیروزی را به خانه برد (68:62). در ده نبرد شدید تیم ها - 6:4 با توجه به نتایج مثبت به نفع زنیت.

شانس دانلود 1xbet

"لوکو در این فصل اندکی افت کرده است و این واقعیت از سوی بنگاه‌داران بی‌توجه نمانده است. زنیت مورد علاقه‌های بی‌صلاحیت است. فقط 1.096 برای پیروزی 1 داده می‌شود. شرط‌بندی بر روی برد 2 در 7.6 ضرب می‌شود. شانس کل Under (163.5) است. 1.85. اگر Total Over (163.5) را بگیرید، می توانید پات خود را 1.91 برابر کنید. Handicap 1 (-15) 1.95 ارزش دارد. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

زنیت از همه نظر برتر از لوکو است. علاوه بر این، جنوبی ها بهترین دوران خود را سپری نمی کنند و باخت غیرضروری اخیر را می توان به راحتی به شانس حریف و دست کم گرفتن قدرت تیمشان سپرد. پاسکواله کلمات مناسبی را پیدا می کند تا مردانش را در چارچوب ذهنی مناسب برای راه آهن قرار دهد. تیم میزبان بهترین بازیکنان خود را روی تخته قرار می دهد و با هندیکپ 1 (15-) پیروز می شود. زنیت کاملاً تدافعی بازی خواهد کرد و این در مجموع امتیاز - مجموع کمتر (163.5) تأثیر خواهد داشت.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0