نیژنی نووگورود - زسکا یک پیروزی دیگر برای «سربازان» یا دسیسه ای در کار است؟

نیژنی نووگورود در 10 ژانویه در یکی از مسابقات قهرمانی عادی لیگ VTB یونایتد 2022/23 میزبان زسکا خواهد بود. این جلسه دور 20 است. این بازی در ورزشگاه Nagorny Arena برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد نیژنی نووگورود در مقابل CSKA

نیژنی نووگورود

با تراز 11/7، این تیم اکنون در رده پنجم لیگ VTB United قرار دارد. جالب است، اما این احساس وجود دارد که این سقف است. بسکتبالیست های نیژنی نووگورود هرگز وارد جمع چهار تیم برتر نخواهند شد. زسکا، یونیکس، زنیت و MBA باشگاه هایی در سطح کاملا متفاوتی هستند.

در هر صورت، NN چیزی برای افتخار کردن دارد. آنها در منطقه پلی آف احساس اطمینان می کنند و اختلاف امتیاز مثبتی دارند. آلن بریون در این فصل در هر بازی کمی کمتر از 17 امتیاز کسب می کند، او با توجه به این شاخص ها در TOP-5 قرار دارد. رابرسون جاستین از نظر پاس گل در هر بازی در رتبه ششم لیگ قرار دارد (حدود 5.5). Baburin Evgeniy بهترین بازیکن بسکتبال مهار مسابقات (2.3).

در عین حال، NN بازیکنان بسکتبال ریباند خوبی ندارد. در بازی مقابل زسکا، این می تواند یک لحظه مرگبار باشد. حریف تک تیراندازهای بزرگی دارد که به ندرت به فرصت های دوم نیاز دارند، اما اگر در مواقع ضروری به آنها داده شود، همه چیز می تواند بسیار غم انگیز تمام شود.

نیژنی نووگورود ده بازی خارج از خانه در لیگ VTB یونایتد 2022/23 انجام داده است. آنها شش برد کسب کردند. نتیجه بهترین نیست، اما بد نیست. تا حدی، اینگونه می توانید کل بازی باشگاه را در حال حاضر توصیف کنید.

زسکا

مسکووی ها آماده بازگشت به تاج و تخت لیگ VTB United هستند. فصل گذشته آنها قهرمان نشدند و به نظر می رسد نتیجه گیری درستی داشته اند. اکنون زسکا با 19 نتیجه مثبت متوالی در مسابقات حضور دارد. "تیم ارتش" تاکنون یک شکست در مسابقات قهرمانی نداشته است. این یک نتیجه باورنکردنی و در حال حاضر یک رکورد در رقابت است. باشگاه در مسیری عالی قرار دارد و ما باید برای پیشرفت بیشتر تلاش کنیم. زسکا بهترین حمله و تفاضل امتیاز قهرمانی و دفاع سوم را دارد.

هر از چند گاهی کادرفنی به بازیکنان اصلی بسکتبال استراحت می دهد اما این موضوع به هیچ وجه روی نتایج تاثیری ندارد. به نظر می رسد که مسکووی ها سر و شانه بالاتر از حریفان خود در مسابقات هستند. آیا بهترین بهترین ها در برابر HH به میدان می روند؟ گفتنش سخت است، اما از نظر عینی خیلی ضروری نیست.

سوئدی با کسب تقریبا 17 امتیاز در هر دیدار، در رده چهارم این جدال در فصل جاری قرار دارد. میلوتینوف در اینجا نهم است (کمی بیش از 15 امتیاز در هر بازی). الکسی همچنین از نظر پاس گل در رتبه دوم قرار دارد (7.4) و نیکولا بهترین بازیکن بسکتبال ریباند فصل (8.7) است. اگر نگاهی کوتاه به رهبران زسکا بیندازید.

نیژنی نووگورود - زسکا

تاریخچه رویارویی

در 14 نوامبر 2022، آخرین نبرد تیم ها رخ داد. این اولین دور فصل جاری VTB بود. این بازی در مسکو برگزار شد و با برتری فوق العاده قدرتمند میزبان با نتیجه 107 بر 63 به پایان رسید. زسکا در یک سری هشت برد متوالی زوج می شود. نیژنی نووگورود برای آخرین بار در می 2021 از "تیم ارتش" قوی تر بود.

شانس دانلود 1xbet

ثبات عملکرد زسکا اعتماد بنگاهداران را جلب کرده است. برد میهمانان در دیدار پیش رو 1.048 قیمت دارد. یک برد برای تیم میزبان 11.5 قیمت گذاری شده است. شانس توتال زیر 167.5 1.91 است. هندیکپ 2 (-20) 2.15 ارزش دارد. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

اکنون زمان احساسات نیست. زسکا کاملاً قابل پیش بینی است که نیژنی نووگورود را با هندیکپ 2 (20-) شکست خواهد داد. هنگامی که آنها توانستند جای خود را پیدا کنند، مردان ارتش سرعت خود را کاهش می دهند تا قدرت خود را برای آینده ذخیره کنند و آن را برای دفاع نه چندان ظریف حریف خود - Total Under (167.5) هدر ندهند.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0