زنیت مقابل پارما شانسی برای ساکنان سن پترزبورگ برای ایجاد یک معجزه بسکتبال؟

در 14 آوریل، مسابقه ای بین زنیت محلی و پرم پارما در سن پترزبورگ برگزار می شود. تیم ها مرحله برندگان لیگ VTB یونایتد 2023/24 را با یک نبرد مشترک کامل خواهند کرد. میزبانی آن مجموعه ورزشی و تفریحی سیبور آرنا خواهد بود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد زنیت در مقابل PARMA

زنیت

آبی-سفید-آبی ها در مسابقات اصلی لیگ VTB متوسط به نظر می رسیدند. در آنجا آنها پس از لوکوموتیو، یونیکس و زسکا در جایگاه چهارم قرار گرفتند. سپس در وینرز استیج از "کارگران راه آهن" پیش افتادند و توانستند به بازیکنان مسکو و کازان نزدیک شوند. دومی در دیدار نهایی دور با یکدیگر بازی می کنند. اگر زنیت پارما را شکست دهد، در گروه A دوم خواهد شد. همه اینها علیرغم عملکرد نسبتاً متوسطش در طول فصل اتفاق خواهد افتاد.

این درست است، اما در بعضی جاها بچه های ساحل نوا می توانند خوب باشند. به عنوان مثال، آخرین بازی این باشگاه در مسابقات قهرمانی مقابل کراسنودار را به یاد بیاوریم که در خارج از خانه پیروز شد. در آن مسابقه، آبی-سفید-آبی ها برجسته شدند: ترنت فریزر (21 امتیاز)، کایل کوریچ (18 امتیاز در حمله)، توماس ارتل (16 امتیاز در حلقه حریف)، سرگئی کاراسف (14 امتیاز و پنج قطع توپ). ) و وینس هانتر (11 امتیاز جلوتر).

یادآوری می کنیم که زنیت پیش از این سه بازی متوالی دیگر در لیگ VTB 2023/24 انجام داده بود. به نظر می رسد که باشگاه در حال رسیدن به شرایط عالی برای پلی آف است. تصادف یا نقشه حیله گرانه؟ پاسخی وجود ندارد، اما این واقعیت کاملاً خشنود است.

همچنین به یاد می آوریم که قبلا توماس ارتل به پنج تیم آخر مسابقات پرید. این لژیونر به خاطر دستاوردهایش در بازی برد مقابل یونیکس، جایی در آنجا اعطا شد. در آنجا این بازیکن فرانسوی 23 امتیاز، سه ریباند، 4 پاس منجر به گل و 26 امتیاز کارآمدی در زمین داشت.

پارما

این تیم، بدون شانس، به گروه A لیگ فعلی VTB (از رتبه ششم جدول، جلوتر از تیمی که تنها با یک موفقیت به دور بازنده ها رفت)، وارد گروه A شد، اما تفاوت های ظریف به مرور زمان فراموش شد. از آنجایی که PARMA با غیرت در مرحله برندگان شروع کرد. ابتدا پرمیان زسکا و سپس یونیکس و سپس همان تیم را برای دومین بار شکست دادند. تحقیر فالوورها باحال بود و حیف که این تیم در تمام مبارزات راند چنین شارژ انرژی نداشت.

اکنون PARMA پنجمین جدول مرحله برندگان است. او نمی تواند از اینجا فرار کند. در پلی آف لیگ VTB سفر خود را با رقابت با لوکوموتیو آغاز خواهد کرد. مشکل خواهد بود. آیا پرمینی ها اکنون باید تمام تلاش خود را در نبرد با زنیت به کار گیرند که چیزی را حل نمی کند؟ در اینجا می توانید قبل از سریال با "کارگران راه آهن" استراحت کنید یا در اینجا می توانید سعی کنید تا حد مجاز شتاب کنید. برنامه های مربیگری ناشناخته است.

پارما در آخرین بازی خود در این تورنمنت با اطمینان در خانه ینیسی را شکست داد. در آن مسابقه، تیم پرم کار بزرگی انجام داد: بی جی جانسون (24 امتیاز، به اضافه 5 ریباند)، الکساندر پلاتونوف (20 امتیاز جلوتر و 7 پاس منجر به گل)، ریچارد سولومون (15 امتیاز در حمله و شش ریباند جمع آوری شده روی تخته)، آیزایا ریس (13 امتیاز و 8 پاس منجر به گل)، سی جی بریس (11 امتیاز به سبد حریف، 6 ریباند و 5 پاس منجر به گل).

زنیت مقابل پارما

تاریخچه رویارویی

تا اینجای فصل 3 بر 0 از نظر موفقیت به سود تیم سن پترزبورگ. آنها ابتدا دو بازی را در فصل عادی در اینجا انجام دادند (78:54 در خانه و 84:79 خارج از خانه در وقت اضافه پس از 72:72). به علاوه، بچه های پایتخت فرهنگی قبلاً در مرحله فعلی برندگان (83:73 دور) پرم را شکست داده اند. پیش از این زنیت در اینجا سه نتیجه مثبت دیگر کسب کرده بود. پارما آخرین بار در ژانویه 2022 بهتر از بلوگرانا بود.

شانس دانلود 1xbet

1xbet به زنیت اعتقاد دارد. برای پیروزی 1 آنها آماده هستند فقط 1.18 بدهند. Victory 2 در اینجا 4.85 قیمت دارد. شرط‌بندی روی Total Under(163.5) در 1.9 ضرب می‌شود. عبور از این سقف نقطه نیز 1.9 برآورد شده است. شانس هندیکپ 1 (11.5) 1.96 است. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

پارما اینجا 100% نمی دهد و با زنیت با انگیزه می جنگد. ما اینجا منتظر یک پیروزی قدرتمند برای تیم میزبان هستیم. ما روی هندیکپ 1 (-11.5) برای 1.96 شرط می بندیم.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0