زنیت مقابل زسکا دربی دو پایتخت در مرحله برندگان لیگ VTB

مرحله برندگان لیگ VTB یونایتد 2023/24 در تاریخ 1 مارس به حالت تعلیق درآمد. وقفه متعلق به گذشته است. زنیت در اولین روز بهار در سن پترزبورگ به مصاف زسکا مسکو خواهد رفت. این نبرد در زمین پارکت مجموعه ورزشی سیبور آرنا برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد زنیت در مقابل CSKA

زنیت

در آخرین لیگ VTB یونایتد تیم سن پترزبورگ بدون مدال ماند و این نتیجه برای آنها یک ناکامی است. حالا باید روی بهبود کار کنیم. زنیت قهرمانی منظم این دوره از مسابقات را در جایگاه چهارم به پایان رساند. متواضعانه آبی-سفید-آسمانی مرحله برندگان را با پیروزی کوبنده مقابل لوکو آغاز کرد که اکنون در بالاترین سطح جدول قرار دارد. اکنون "کارگران راه آهن" تنها با یک موفقیت از بسکتبالیست های ساحل نوا جلوتر هستند. مسابقه بزرگ در حال انجام است.

زنیت در جلو خوب است و در عقب به خوبی دفاع می کند. بسکتبال کلاسیک کاملاً درست. تیم ارتش تقریباً همین سبک را ترجیح می دهد. رقابت جالبی در حال ظهور است، اما، از نظر عینی، زنیت اکنون در وضعیت بهتری نسبت به تیم ارتش قرار دارد. بچه های سواحل نوا باید نتیجه مثبتی را از این واقعیت بیرون بکشند ، اگرچه حریف در اینجا بدون مبارزه تسلیم نمی شود.

زسکا

باشگاه در حال تغییر است، اما سعی می کند بهترین در لیگ VTB باقی بماند. فصل گذشته اشتباهی رخ داد و او مقام سوم را کسب کرد. حالا می‌خواهم قوی‌تر اجرا کنم. تیم زسکا فصل عادی لیگ VTB یونایتد 2023/24 را در جایگاه اول (22/4) به پایان رساند. در آخرین دیدار اینجا، مسکووی ها مغلوب تیم کازان شدند. سپس آنها با شکست در مرحله برندگان شروع کردند و به پارما نسبتاً متوسط (آخرین موقعیت گروه A) باختند. اکنون زسکا تنها با یک نتیجه مثبت از یونیکس جلوتر است. وضعیت لغزنده می شود، زیرا هیچ شکی در مورد کلاس زنیت وجود ندارد که نبرد با آن نزدیک است.

از طرفی زسکا نیز قهرمانان خود را دارد. خط حمله این تیم در حال حاضر بهترین در این مسابقات است. دفاع او نیز خوب است، اگرچه شماره یک نیست. بله، مسکووی ها دو مسابقه متوالی را باختند، اما این وضعیت آنها را بدتر نکرد. آنها هنوز هم همینطور هستند و مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ VTB یونایتد 2023/24 هستند.

زنیت مقابل زسکا

تاریخچه رویارویی

این تیم ها قبلاً دو بار در فصل جاری لیگ VTB یونایتد (فصل عادی این رقابت ها اخیراً به پایان رسیده است) از یکدیگر عبور کرده اند. هر دوی این دیدارها به سود مسکویی ها بود (80:76 خارج از خانه و 104:89 در خانه در وقت اضافه پس از 82:82). پیش از این، مسکووی ها چهار بار دیگر پشت سر هم دو به دو قوی تر بودند. زنیت آخرین بار در می 2023 بهتر از زسکا بود.

شانس دانلود 1xbet

کتابسازان در زنیت به این مورد اعتقاد دارند. 1xbet پرداخت 1.6 برای پیروزی 1. قیمت برد برای 2 2.35 است. شانس کل کمتر از (160.5) 1.9 است. غلبه بر این مانع امتیاز، پول شما را نیز در 1.9 ضرب می کند. اگر از معلولیت 1 استفاده کنید (-5،5)، می توانید بانک خود را 2.07 برابر کنید. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

دیدار تیم های قدرتمند در اینجا باید فتنه وجود داشته باشد، اما وجود ندارد، زیرا تیم ها اکنون در وضعیت های بسیار متفاوتی هستند. تیم میزبان حریف مشکل ساز خود را در مقابل تماشاگران خودی خواهد شکست و این کار را نسبتاً با اطمینان انجام می دهد. در اینجا ارزش نگاهی دقیق تر به نقص 1 (-5.5) برای 2.07 را دارد.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0