رئال مادرید مقابل پاناتینایکوس نبرد رهبران یورولیگ

رئال مادرید اسپانیا در بیست و هفتمین دوره رقابت‌های بسکتبال یورولیگ فصل 2023/24 در تاریخ 29 فوریه در مادرید میزبان پاناتینایکوس یونان خواهد بود. بازی ساعت 22:45 (به وقت مسکو) آغاز می شود. این نبرد در کف پارکت مجموعه ورزشی و تفریحی مرکز ویزنیک برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد رئال مادرید مقابل پاناتینایکوس

رئال مادرید

این باشگاه عنوان قهرمانی یورولیگ 2022/23 را به دست آورد. حالا می خواهد این ترفند را تکرار کند. امروز لوس بلانکوس در جدول رده بندی کلی مسابقات مقام اول را به خود اختصاص داده است. آنها پس از دور 26 رقابت ها تنها 4 نتیجه منفی دارند. همه چیز بسیار زیبا به نظر می رسد، اما همیشه یک مگس در پماد وجود دارد.

رئال در آخرین دیدار قهرمانی مقابل المپیا شکست خورد و اکنون زیر ده تیم برتر قرار دارد. به علاوه، خاطرات این که چگونه مادرید توسط بچه های موناکو از هم پاشیده شد، هنوز تازه است. علاوه بر این، اگر عمیق‌تر بگردیم، شاهد بازی‌های ضعیف رئال در این دوره در مسابقات قهرمانی کشور خواهیم بود. مادرید خطرناک است، اما اکنون می توانیم با آنها مبارزه کنیم. این یک واقعیت است.

رئال مادرید پربازده ترین خط حمله یورولیگ 2023/24 و دفاع بسیار محکمی را دارد. بله، چندی پیش تیم از نظر دفاعی شکست خورد، اما در درازمدت تصویر همچنان مثبت است. در خانه، لوس بلانکوس به سادگی باید بهترین عملکرد خود را در برابر حریفان خود از یونان نشان دهد!

پاناتینایکوس

یونانی ها در حال حاضر در رده سوم جدول خلاصه یورولیگ 2023/24 قرار دارند. بسکتبالیست های پاناتینایکوس در 26 مسابقه این مسابقات 16 پیروزی به دست آوردند. این تیم اخیراً موفقیت ها و شکست های متناوب را تجربه کرده است. این ترتیب به نفع رقبا بود. چندین نفر از آنها قبلاً جدول پائو را پشت سر گذاشته اند. موناکو و ویرتوس هم اکنون 16/10 دارند. المپیاکوس و فنرباغچه هر کدام 15/11 امتیاز دارند. به نظر می رسد که هرگونه اشتباه پاناتینایکوس، تحت شرایط خاص، می تواند تا حد زیادی برنامه مسابقات آن را خراب کند.

اکنون یونانی ها قطعا باید یک نتیجه مثبت بگیرند. تنها مشکل این است که یک بازی خارج از خانه در افق با بهترین تیم مسابقات امروز وجود دارد. حریف در حمله نظم کامل دارد. این سلاح اصلی اوست. در اینجا باید سعی کنیم با بازی از یک دفاع فشرده، آن را به تساوی بکشانیم.

رئال مادرید مقابل پاناتینایکوس

تاریخچه رویارویی

در دسامبر 2023، این باشگاه ها قبلاً در دور سیزدهم یورولیگ فعلی به مصاف هم رفتند. آن نبرد در یونان رخ داد. اسپانیایی ها در آن به موفقیت رسیدند (90:78). در ده بازی آخر این زوج - 9:1 با نتایج مثبت به نفع مادرید. آخرین بار پاناتینایکوس این زوج را در بهار 2022 برد.

شانس دانلود 1xbet

بنگاه‌ها برای ثبات رئال ارزش قائل هستند. 1xbet فقط 1.32 برای برد 1 پیشنهاد می کند. در همان زمان برای Victory 2 در اینجا 3.4 ارائه می شود. شرط‌بندی روی Total Under(163.5) در 1.9 ضرب می‌شود. غلبه بر این سقف امتیاز 1.9 هزینه دارد. هندیکپ 1 (-8,5) 1.96 است. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

رئال فعلی خطرناک است، اما در حال حاضر 100% کامل نیست. یونانی ها سعی خواهند کرد از دفاعی سخت به اسپانیایی ها کمک کنند. این یک واقعیت نیست که این تاکتیک جواب می دهد، اما ممکن است. در هر صورت، چنین ترتیبی، امتیاز کلی مسابقه را نسبتاً متوسط خواهد کرد. در اینجا باید کل زیر (163,5) را برای 1.9 بگیریم.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0