مورفی در رویداد اصلی UFC Fight Night 241 باربوزا را شکست داد

در 18 مه، در لاس وگاس، رویداد UFC Fight Night 241 برگزار شد که کارت آن شامل 12 مبارزه بدون نام ستاره بود - افراد احتمالی فرصتی برای اثبات خود داشتند.

لرون مورفی در مقابل ادسون باربوزا

در رویداد اصلی، این فرصت توسط Leron "Miracle" Murphy انگلیسی (14-0) محقق شد که با عجله به جمع 15 برتر دسته پر وزن می رود. برای اولین بار با ادسون باربوزا (شماره 12 برزیل، 24-12) با مبارز برتر رده بندی روبرو شد، این انگلیسی با اعتماد به نفس تست بلوغ را پشت سر گذاشت و با تصمیم متفق القول (49-46 و دو بار 50-45) برنده شد و ششمین او در یک ردیف در لیگ مورفی یک عملکرد غالب استندآپ انجام داد و در مصاحبه بعد از مبارزه اظهار داشت که او یک مبارز برتر 10 را به عنوان حریف بعدی خود می خواهد و خود را به عنوان یک قهرمان بخش آینده می بیند:

"من اینجا آمدم تا بمیرم. من به جنگ رفتم. سفر بسیار سختی داشتم. سخت کار کردم، راهم را باز کردم و حالا به دنبال عنوان قهرمانی هستم. من ادسون باربوسا افسانه ای را بیرون آوردم، پس سزاوار شناسایی هستم. این سرنوشت من است. من باید اینجا باشم و قهرمان شوم. دانا کجاست؟ من منتظر 50 هزار هستم، قطعا بهترین مبارزه عصر بود. و گوش کن، دفعه بعد یکی از 10 نفر برتر را به من بده، من برای آن آماده هستم، بیا بریم!

رئیس UFC، دانا وایت، این مبارز جاه طلب را شنید و تصمیم گرفت به مورفی، مانند حریفش، جایزه Fight of the Night اهدا کند.

در مسابقه اصلی، چائوس ویلیامز (12-3) وزنه بردار از ایالات متحده آمریکا در دقیقه 2 یک پیروزی زودهنگام به دست آورد. در دور ابتدایی نماینده گویان، کارلستون لیندزی هریس (18-6)، که قبلاً در لیگ فقط به برترین پایان‌دهنده قزاق، شوکت "نوماد" رحمانوف شکست خورده بود، حذف شد.

در کارت مقدماتی یک بومی داغستانی، ابوسوپیان «ابوس» ماگومدوف (آلمان، 26-6-1) در وزن میان‌وز حضور داشت که پس از دو شکست متوالی، دوران حرفه‌ای خود را به مسیر موفقیت‌آمیز بازگرداند و به اتفاق آرا بر ورلی آلوز برزیلی (14-14) پیروز شد. 8). برنامه 1xbet را  نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

مورفی در مقابل باربوزا

نتایج کارت اصلی

  • تمبا گوریمبو (زیمباوه، 12-4) با تصمیم متفق القول (سه بار 30-27) پیروز شد. رامیسا براهیمایا (برزیل، 10-5) - وزن متوسط؛
  • آدریان یانیز (ایالات متحده آمریکا، 17-5) با ناک اوت فنی در راند اول وینیسیوس "پدیده" سالوادور (برزیل، 11-6) - وزن کم وزن.
  • آنجلا "بست" هیل (ایالات متحده آمریکا، 17-14) لوانا پینیرو برزیلی (10-3) در دور دوم - بخش گیوتین خفه شد.

نتایج اولیه کارت

  • تام "قطار بزرگ" نولان (استرالیا، 9-1) با سنجاق (TKO، 1 دور) ویکتور مارتینز (ایالات متحده، 12-6) - سبک وزن؛
  • عمر سی (فرانسه، 10-0) در دور اول جورج توکوس (انگلیس، 9-5) با سابمیشن ("خفه کردن برهنه عقب") به پایان رسید - سبک وزن.
  • ملیسا گاتو (برزیل، 9-2-2) توسط TKO در دور سوم مقابل هموطن خود، تامیرز "تراکتور" ویدال (7-3) به پایان رسید - وزن پرواز زنان.
  • آریانی کارنلوسی (برزیل، 13-2) بر پیرا رودریگز (ونزوئلا، 8-3) پیروز شد، که به دلیل ضربات سر غیرقانونی محروم شد - بخش وزن کاه.
  • هیلی "شوالیه مغولستان" آلاتنگ (چین، 13-9-2) با تصمیم اتفاق آرا کلایدسون رودریگز (برزیل، 8-4) را شکست داد.
  • ونسا "هیولا کوچولو" دموپولوس (ایالات متحده آمریکا، 13-5) با تصمیمی جداگانه بر امیلی دوکوتی (ایالات متحده آمریکا، 12-9) - بخش وزن کاه پیروز شد.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0