سوئد مقابل اسلواکی آیا سوئدی ها می توانند مرحله گروهی را در رتبه اول به پایان برسانند؟

بازی های گروه B با دیدار تیم های ملی سوئد و اسلواکی به پایان می رسد. این دیدار در 21 می در استراوا، روی یخ ورزشگاه محلی Ostrava Arena برگزار خواهد شد. 

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد سوئد مقابل اسلواکی

سوئد

تیم سوئد مصمم است به طور جدی برای کسب طلا در مسابقات قهرمانی جهان رقابت کند و از این طریق یک سری از ناکامی های خود را در این مسابقات شکست دهد. یکی از قهرمان ترین تیم های روی کره زمین، و سوئدی ها 11 پیروزی در مسابقات جهانی دارند، چهار تورنمنت گذشته نتوانسته اند مرحله یک چهارم نهایی را پشت سر بگذارند. جدی بودن نیات سوئدی ها این واقعیت را نشان می دهد که این بار 18 بازیکن هاکی از NHL به محل تیم ملی رسیدند، از جمله ستارگانی مانند هدمن، کارلسون و داهلین.

تا اینجای کار، این استراتژی تشکیل یک تیم به ثمر نشسته است. سوئدی ها با کسب 5 پیروزی در 5 بازی انجام شده، حریفان خود را در این گروه پشت سر می گذارند. تیم های آمریکا در نوبت 5-2، لهستان 5-1، آلمان 6-1، قزاقستان 3-1 و لتونی 7-2 مغلوب شدند. سوئدی ها در حال حاضر 26 گل به ثمر رسانده اند که دومین نتیجه در این مسابقات است. تنها تیم آلمانی گل های بیشتری به ثمر رساند، 28 گل، اما ژرمن ها در این مسابقه بیشتر بازی کردند. بهترین گلزن تیم ملی سوئد تاکنون مارکوس یوهانسون مهاجم مینه سوتا است که 9 امتیاز برای عملکرد کسب کرده است.

اسلواکی

مانند تیم ملی سوئد، اسلواکی ها نیز باید خود را در مقابل هواداران خود به دلیل ناکامی یک سال پیش که شاگردان کریگ رمزی نتوانستند از سد مرحله گروهی عبور کنند، بازسازی کنند. اسلواکی ها به معنای واقعی کلمه دو امتیاز با رتبه چهارم فاصله داشتند که در نهایت توسط همسایگان آنها از جمهوری چک بدست آمد. در میان اسلواکی ها، شایان ذکر است که سه بازیکن جوان هاکی از NHL که آینده هاکی اسلواکی نامیده می شوند. اینها مدافعان مارتین فهرواری و شیمون نمک و همچنین یوراج اسلافکوفسکی مهاجم مونترال هستند. در این بین بهترین تیم ملی اسلواکی لیبور هوداچک مهاجم 33 ساله است که در حال حاضر 9 امتیاز برای عملکرد (5+4) دارد.

در مورد جایگاه مسابقات، اسلواکی ها اکنون با 11 امتیاز در رده سوم گروه B قرار دارند. رقبای اصلی اسلواکی ها تیم های ملی آمریکا و لتونی هستند که به ترتیب با یک و چهار امتیاز عقب هستند. اسلواکی ها پیش از این به مصاف آمریکایی ها رفته اند و در یک دیدار دراماتیک با نتیجه 5 بر 4 پیروز شدند و گل پیروزی در وقت اضافه به ثمر رسید. اسلواکی ها همچنین با یک شکست 4 بر 6 از تیم ملی آلمان مقابل تیم های ملی قزاقستان 6 بر 2، لهستان 4 بر صفر و فرانسه 4 بر 2 پیروز شده اند.

سوئد مقابل اسلواکی

آمار

در سه بازی رسمی اخیر رودرروی این تیم ها، سوئدی ها سه برابر قدرتمندتر بودند و هرگز اجازه ندادند اسلواکی ها بیش از یک گل در هر بازی بزنند. IT2M (1.5). در مورد رابطه بین این تیم ها در مسابقات جهانی، آخرین باری که اسلواکی ها سوئدی ها را شکست دادند، در سال 2006 بود، از آن زمان تیم سوئد پنج بازی متوالی را برد.

شانس دانلود 1xbet

سوئدی‌ها در این مسابقه به‌عنوان مدعی آشکار هستند. شرط‌بندی 1xbet شانس 1.5 را برای برنده شدن اسکاندیناویایی‌ها در وقت معمولی می‌دهد. برای مقایسه، پیروزی احتمالی اسلواکی ها با ضریب 5.4 ارائه شده است. ضریب مشابه 5.5 برای تساوی در وقت اصلی مسابقه. از نظر عملکرد کلی تیم‌ها، بنک‌ساز قیمت‌های زیر را ارائه می‌کند: مجموع بیش از (5.5) – 1.89، مجموع کمتر (5.5) – 1.91. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

هر دو تیم در مرحله گروهی عملکرد بسیار خوبی داشتند، در درجه اول از نظر بازی هجومی. میانگین عملکرد تیم ملی سوئد در سطح پنج گل در هر بازی است. برای اسلواکی ها این رقم خیلی کمتر نیست - 4.6 گل در هر مسابقه. سوئدی ها عملا رتبه اول نهایی گروه را برای خود تضمین کردند، بنابراین فشار روحی زیادی روی بازیکنان هاکی وارد نخواهد شد. ما منتظر هاکی باز هستیم، با گل های زیادی که زده شده است. پیش بینی ما مجموع بیش از 5.5 با ضریب 1.89 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0