توبول مقابل کایرات آیا میزبان سری شکست های قهرمانی را خواهد شکست؟

تیم های توبول و کایرات آلماتی روز 15 ژوئن در چارچوب یازدهمین دوره لیگ برتر قزاقستان در ورزشگاه مرکزی (کوستانای) به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد توبول در مقابل کایرات

Tobol

Tobol در حال حاضر در حال کاهش است. در پنج بازی اخیر این تیم تنها یک پیروزی به دست آورد. در آخرین دیدار مسابقات قهرمانی قزاقستان نیز شاگردان میلیچ کورچیچ مرتکب اشتباه شدند و در خانه با نتیجه 1 بر 2 مغلوب کیاسر شدند. چسنوکوف زننده تنها گل زرد-سبزها بود. توبول با کسب 12 امتیاز پس از 9 دیدار با نسبت گل 11 بر 9 در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد. در مسابقه گلزنان، کوپر با 2 گل در خزانه خود پیشتاز است.

زرد-سبزها در خاک خود 5 بازی در لیگ انجام دادند که سه برد و یک تساوی به دست آوردند و تنها یک شکست را متحمل شدند.

کایرات

کایرات خیلی قانع‌کننده‌تر خود را نشان می‌دهد، این تیم برای چهار دیدار متوالی شکست ناپذیر است. در آخرین دیدار لیگ برتر قزاقستان، شاگردان الکساندر کرژاکوف با نتیجه 4 بر 2 در خانه شاختار کاراگاندا را شکست دادند. سادی بکوف، یولدوشف، زاریا و سانتانا گل های میزبان را به ثمر رساندند. کایرات با کسب 18 امتیاز پس از 10 دیدار با نسبت گل 13 بر 9 در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد. پائولو در مسابقه گلزنان سیاه و زردها رهبری می کند. برزیلی سه گل زد.

تیم آلماتی در بازی رفت، پنج بازی در لیگ انجام داد که دو برد و تساوی به دست آورد و یک شکست نیز متحمل شد.

توبول مقابل کایرات

حقایق توبول در مقابل کایرات

  • توبول در 4 بازی از 5 بازی آخر فصل شکست خورد.
  • کایرات در 4 بازی آخر فصل شکست نخورده است.
  • مجموع گل های زده شده کمتر از 2.5 در 7 بازی از 8 بازی آخر فصل توبول؛
  • هر دو تیم در 6 بازی از 7 بازی اخیر توبول گل نزده اند.

پیش بینی کل بازی

توبول باید هر چه زودتر به خود بیاید وگرنه این تیم در میانه های لیگ باقی می ماند. کایرات در هفته های اخیر عملکرد بسیار متقاعد کننده تری داشته است، این باشگاه قصد دارد برای عنوان قهرمانی بجنگد و جاه طلبی های خود را با بازی تایید می کند. با توجه به بحران میزبان، پسران کرژاکوف شانس خوبی برای کسب سه امتیاز در راه دارند و در ادامه رقابت قهرمانی: کایرات پیروز می شود. برنامه 1xbet را  نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0