کیاسر مقابل توران آیا میزبان به روند شکست ناپذیری خود در مسابقات قهرمانی ادامه خواهد داد؟

در روز 15 ژوئن در یازدهمین دوره لیگ برتر قزاقستان در ورزشگاه گانی موراتبایف (کیزیلوردا) تیم های قیصر و توران به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد کیاسر در مقابل توران

کیاسر

قیصر به طرز محسوسی سطح بازی خود را بهبود بخشیده است. این تیم شش بازی متوالی در مسابقات قهرمانی کشور شکست نخورده است. در آخرین دیدار قهرمانی، شاگردان ویکتور کومیکوف توانستند با نتیجه 2 بر 1 در خانه توبول را شکست دهند و حداکثر نتیجه را به نمایش بگذارند. گرومیکو و نوربکوف برای مهمان گلزنی کردند. کیاسر با کسب 12 امتیاز پس از 9 دیدار با نسبت گل 7 بر 10 در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد. گرومیکو در مسابقه گلزنان استپ وولوز پیشتاز است. بلاروسی تاکنون 3 گل به ثمر رسانده است.

این باشگاه در خاک خود 5 بازی در لیگ برتر انجام داد که 2 برد و یک تساوی به دست آورد و 2 شکست را نیز متحمل شد.

توران

توران، در اولین فصل خود، سطح بازی بسیار متوسطی را نشان می دهد. در هشت بازی اخیر خود، این باشگاه تنها یک پیروزی به دست آورد و در هفت مورد دیگر شکست خورد. در آخرین دیدار لیگ قزاقستان نیز شاگردان الکساندر فامیلتسف ناکام ماندند و در خانه با نتیجه 0 بر 1 مغلوب آکتوبی شدند. توران با کسب 7 امتیاز پس از 9 دیدار با نسبت گل 5 بر 10 در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد. در مسابقه گلزنان آبی و سفید، واکا با 2 گل پیشتاز است.

این باشگاه 4 بازی خارج از خانه در لیگ انجام داد که 2 برد و 2 تساوی به دست آورد.

کیاسر مقابل توران

حقایق کیاسر در مقابل توران

  • کیاسر در 6 بازی اخیر قهرمانی قزاقستان شکست نخورده است.
  • مجموع گل ها در 6 بازی از 7 بازی آخر فصل قیصر کمتر از 2.5 بوده است.
  • توران در 7 بازی از 8 بازی آخر فصل شکست خورد.
  • هر دو تیم در 10 بازی از 11 بازی آخر فصل توران موفق به گلزنی نشدند.

پیش بینی کل بازی

هر دو تیم در انتهای جدول قرار دارند، هرچند که دوره های متفاوتی را طی می کنند. کیاسر با اعتماد به نفس جلو می رود، جایگاه باشگاه با هر بازی بهتر می شود. توران کاملا لنگ شده است، پس از شروع خوب قهرمانی، این تیم بازی به مسابقه می بازد و به انتهای جدول سقوط می کند. با توجه به فرم فعلی تیم ها، فاکتور ورزشگاه خانگی، فکر می کنم "گرگ های استپ" بتوانند با گرفتن سه امتیاز صعود خود را ادامه دهند: برد قیصر. 1xbet را  در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0