آستانه مقابل اورداباسی آیا میهمان به روند شکست ناپذیری خود در مسابقات قهرمانی ادامه خواهد داد؟

16 ژوئن در چارچوب یازدهمین دوره لیگ برتر قزاقستان در ورزشگاه آستانه آرنا (آستانا)، آستانه و اورداباسی به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد آستانه در مقابل اورداباسی

آستانه

آستانه در شرایط سختی قرار دارد، این تیم پنج بازی متوالی از کسب پیروزی ناکام مانده است. در آخرین دیدار مسابقات قهرمانی قزاقستان نیز شاگردان گریگوری بابائیان ناکام ماندند، این باشگاه در جاده آتیراو با حداقل نتیجه 0 بر 1 شکست خورد. آستانه با کسب 12 امتیاز پس از 9 بازی با نسبت گل 10 به 7 در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد. در مسابقه گلزنان زردآبی ها، آستانهوف و توماسوف هر کدام دو گل به ثمر رساندند.

شهروندی ها در خانه خود 4 بازی در لیگ برتر انجام دادند که یک پیروزی و دو تساوی به دست آوردند و یک شکست نیز متحمل شدند.

Ordabasy

Ordabasy خود را به طور کلی بهتر نشان می دهد. این باشگاه در 10 دیدار به 4 برد و تساوی دست یافت و دو شکست را متحمل شد. در آخرین دیدار لیگ برتر قزاقستان نیز شاگردان الکساندر سدنیف عملکرد خوبی داشتند و در خانه ژتیسو را 3 بر 1 شکست دادند. بسدین، ماکارنکو و یاخشیبوف برای میزبان گلزنی کردند. اردوباسی با کسب 16 امتیاز پس از 9 دیدار با نسبت گل 14 به 6 در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد. یخشیبوف با زدن 4 گل در صدر جدول گلزنان "سفید-آبی" قرار دارد.

این باشگاه در مسابقات قهرمانی 4 بازی خارج از خانه انجام داد که برنده و 3 تساوی شد.

آستانه مقابل اورداباسی

حقایق آستانه در مقابل اورداباسی

  • آستانه نمی تواند در 5 بازی آخر فصل پیروز شود.
  • اورداباسی در 9 بازی آخر فصل شکست نخورده است.
  • مجموع گل های زده شده کمتر از 2.5 در 8 بازی از 10 بازی آخر فصل آستانه؛
  • Ordabasy در سال 2024 در جاده ها شکست نخورده است، این سری از 6 مسابقه تشکیل شده است.

پیش بینی کل بازی

آستانه کاملاً از فرم خارج شده است، این تیم در خطر گیر افتادن طولانی مدت در میانه جدول است. اورداباسی، برعکس، با اطمینان در حال حرکت به جلو است، این باشگاه قصد دارد از عنوان قوی ترین کشور دفاع کند. با توجه به فرم و نتایج هفته‌های اخیر باشگاه‌ها، فکر می‌کنم میهمانان بتوانند بدون شکست خارج از خانه به روند خود ادامه دهند: اورداباسی شکست نخواهد خورد – هندیکپ 2(0). برنامه 1xbet را  نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0