آکتوبه مقابل قیصر آیا میزبان به روند شکست ناپذیری خود در مسابقات قهرمانی ادامه خواهد داد؟

در تاریخ 22 ژوئیه، در بازی شانزدهمین دوره لیگ برتر قزاقستان، در ورزشگاه مرکزی (آکتوبه)، باشگاه های آکتوبه و قیصر قدرت خود را می سنجند.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد Aktobe در مقابل Kaisar

آکتوبه

آکتوبه 6 دیدار متوالی در مسابقات قهرمانی کشور شکست نخورده است، در آخرین مرحله این تیم با حداقل امتیاز یک بر صفر شاختار از کاراگاندا را شکست داد. شاگردان آندری کارپوویچ تنها در ابتدای نیمه دوم با تلاش کنسف توانستند حساب باز کنند. از قبل به پایان نزدیکتر، "سرخ سفیدها" در اقلیت باقی ماندند، اما حتی این مانع از حفظ برتری آنها نشد.

آکتوبه با کسب 31 امتیاز با تفاضل گل 28 بر 13 در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

قیصر

قیصر بهترین عملکرد را ندارد، در 10 دیدار اخیر این تیم تنها سه برد کسب کرده است. آخرین دیدار قهرمانی نیز برای گرگ های استپ ناموفق بود، این باشگاه با نتیجه 2 بر 2 در جاده امتیازات را با مکتارال تقسیم کرد. بچه های ویکتور کومیکوف از نظر بازی قانع کننده تر به نظر می رسیدند، اما تیم با اجرا ناامید شد. فقط در نهایت میهمانان موفق شدند از شکست جلوگیری کنند. قهرمان این دیدار به عنوان بخشی از "گرگ های استپی" معلوم شد که پریندتا بود که یک دوبل به ثمر رساند.

قیصر با 20 امتیاز با نسبت گل 18 به 19 در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد.

آکتوبه مقابل قیصر

حقایق آکتوب در مقابل قیصر

  • مجموع گل های زیر 2.5 در 5 بازی از 6 بازی اخیر آکتوبه در مسابقات قهرمانی قزاقستان.
  • آکتوبه در 6 بازی اخیر مسابقات قهرمانی قزاقستان شکست نخورده است.
  • مجموع گل های زیر 2.5 در 4 بازی از 5 بازی اخیر قیصر در مسابقات قهرمانی قزاقستان به ثمر رسیده است.

پیش بینی کل بازی

آکتوبه به تعقیب رهبران ادامه می دهد، تیم اکنون در فرم عالی است. قیصر بی ثبات عمل می کند، در حالی که در خارج از خانه امتیاز بیشتری نسبت به خانه کسب می کند. بچه های کارپوویچ در بازی پیش رو پیروز خواهند شد، "سرخ سفیدها" به دلیل بهترین شرایط و جایگاه های بومی می توانند "گرگ های استپی" را در اختیار بگیرند: پیروزی آکتوبه با هندیکپ - هندیکپ 1 (-1). برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0