کایرات مقابل مکتارال آیا میزبان بدون کسب عنوان قهرمانی این خط را خواهد شکست؟

در چارچوب یک شانزدهمین دوره لیگ برتر قزاقستان در ورزشگاه آلماتی اورتالیک (آلماتی) تیم های کایرات آلماتی و مکتارال قدرت خود را می سنجند.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد Kairat در مقابل Maktaaral

کایرات

کایرات به عملکرد بی ثبات خود ادامه می دهد، در 5 بازی اخیر قهرمانی قزاقستان این باشگاه تنها 3 پیروزی کسب کرده است. در دور آخر، شانس برای "زرد سیاه ها" مساعد بود، این تیم با حداقل امتیاز 1-0 اوکژتپس را شکست داد. گل پیروزی در نیمه اول به ثمر رسید که نویسنده آن تروفانوف بود. کایرات با 27 امتیاز با تفاضل گل 29 بر 22 در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

شاگردان کریل ککر در زمین خود عملکرد خوبی دارند و پس از 8 دیدار 4 برد و 2 تساوی به دست آورده اند.

مکتارال

مکتارال حرکت برد را از دست داد، این تیم سه دیدار متوالی در مسابقات قهرمانی کشور نمی تواند پیروز شود. در آخرین دیدار قهرمانی نیز «پنبه‌کاران» با تساوی 2 بر 2 مقابل کیاسر در خانه امتیاز از دست دادند. بخش های کایرات نوردولتوف دو بار در این دیدار پیش افتادند، اما حریف قدرت یافت تا خود را نجات دهد. شرامچنکو و کریموف برای میزبان گلزنی کردند.

مکتارال در جدول رده بندی لیگ برتر قزاقستان با کسب 11 امتیاز پس از 16 دیدار با تفاضل گل 15 بر 23 در رده دوازدهم قرار دارد.

کایرات مقابل مکتارال

حقایق کایرات در مقابل مکتارال

  • در 6 بازی از 7 بازی آخر فصل کایرات بیش از 2.5 گل زده شده است.

پیش بینی کل بازی

کایرات با موفقیت های متفاوتی عمل می کند، پس از شروع قدرتمند قهرمانی در دورهای آخر، این تیم به طور منظم شروع به از دست دادن امتیاز کرد. مکتارال در شرایط سختی قرار دارد، تیم در منطقه سقوط قرار دارد، یکی از دلایل آن بازی ضعیف خارج از خانه است. بچه های ککر در بازی پیش رو پیروز می شوند، "زرد و مشکی ها" به دلیل ترکیب خوب و انتخاب بهترین بازیکنان، "پنبه کاران" را در اختیار خواهند گرفت: برد کایرات با هندیکپ - هندیکپ 1 (-1). برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0