پیش بینی مبارزه MMA شراب الدین ماگومدوف مقابل میکال اولکسیچوک

به معنای واقعی کلمه در ماه ژوئن، شراب الدین ماگومدوف با اجرای خود تماشاگران را به وجد آورد، اما به دلیل تغییر حریف، نتوانست پیشرفت هایی را که اخیراً به دست آورده است، نشان دهد. او در UFC در ABC 7 چنین فرصتی خواهد داشت، زیرا با Michal Oleksiejczuk مبارزه خواهد کرد که اگرچه دوران سختی را پشت سر می گذارد، اما آزمون خوبی برای "شارا" خواهد بود، بنابراین، در 3 آگوست خواهد بود. باید سعی کنید چهره خود را از دست ندهید. 

شراب الدین ماگومدوف مقابل میکال اولکسیچوک

شراب الدین ماگومدوف

لهستانی در هر دو دسته میان‌وزن و سنگین وزن رقابت کرد و کار خود را در خانه آغاز کرد. در آنجا او قهرمان سازمان محلی TFL شد و دو بار از کمربند دفاع کرد و سپس به UFC رفت. اولین مبارزه برای او بد شد - او در تست دوپینگ مردود شد و به مدت دو سال از رقابت خارج شد. علاوه بر این، او نتوانست به یک قله موفق تبدیل شود، زیرا او بدون مساوی کردن وضعیت، پیروزی ها را با شکست ها جایگزین کرد. 

نقاط قوت

اولکسیچوک مهاجم خوبی است، با دستان سریع و سنگین، و همچنین حس خوبی برای فاصله. او قلاب های قدرتمندی دارد، تاکید زیادی بر ضربه زدن به بدن دارد و به طور کلی، این مرد قطعاً درک درستی از نحوه بخواباندن حریفان دارد. همچنین ارزش افزودن محافظ با کیفیت بالا در قفسه را دارد. 

نقاط ضعف

میکال 6 بار با سابمیشن شکست خورد و نتوانست با مهارت های خود در زمین شرایط را به نوعی تغییر دهد. دفاع برداشتن در حد متوسط است و جدای از گره زدن حریف در لحظات اولیه، هیچ چیز موثری ارائه نمی دهد. 

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

«گوسار» 29 ساله است و از 5 اجرای آخرش فقط در دو اجرا طعم پیروزی را شناخته است. پس از باخت مقابل کایو بورالیو، میشل پریرا و کوین هالند، او با بازیکنان میان رده ای مانند کودی بروندیج و چیدی نجوکوانی مقابله کرد. مسلماً چشم انداز اولکسیچوک درخشان ترین نیست، اما این باید انگیزه او باشد: برای شکست دادن شکست ناپذیرها و حفظ قرارداد با UFC، چه چیز دیگری نیاز دارید؟ 

شراب الدین ماگومدوف در مقابل میخال اولکسیچوک

میکال اولکسیچوک

اما روسی عالی عمل می کند: او در یک سری 13 پیروزی قرار دارد، قهرمان لیگ های TFC، Arena Global بود و در جایزه بزرگ هدف ما پیروز شد. او قهرمان مسکو در کیک بوکسینگ، پیروز مسابقات SKL در بوکس تایلند و همچنین قهرمان روسیه است. انتظار می رود "شارا" یک پیروزی غالب و قانع کننده در UFC داشته باشد، اما تا کنون، او با مشکلاتی روبرو شده است، به همین دلیل است که دستگاه تبلیغاتی نمی تواند شروع به "قالب کردن" او به یک ستاره تمام عیار کند. 

نقاط قوت

ماگومدوف در ضربه زدن موفق است، ضربات عالی را بر روی تمام سطوح می زند، با حریفان با دئول برقی خود می رسد و می داند که چگونه در هنگام بازی به عنوان شماره اول حملات را توسعه دهد. او خلاقیت زیادی دارد، اما همه ستایش ها به جایی ختم می شود که مبارزه شروع می شود. 

نقاط ضعف

برای شراب الدین دشوار است که به کار در تور و زمین با همه مظاهر آن نزدیک شود. او تاکنون مجبور به مبارزه با کشتی گیران برتر این بخش نشده است و قبلاً نشان داده است که واقعاً نمی داند چگونه مهارت های خود را در زمین بسنجد. و از نظر لزوم رعایت فاصله برای ضربات خوب، یکسری کاستی ها نیز وجود دارد. 

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

«شارا» 30 ساله است و در حال حاضر از 13 نفر هیچکس نتوانسته او را شکست دهد. او در یو اف سی آنتونیو تروکولی و برونو سیلوا را شکست داد و فقط حالا با فردی روبرو می شود که قبلا وزن خاصی در لیگ داشت. ماگومدوف زمان زیادی برای یادگیری چیزهای جدید دارد، او چشم اندازهای خوبی دارد و این مبارزه، همچنین در یک اطلاعیه کوتاه، فرصتی برای اعلام قصد خود برای ورود به رتبه بندی است. 

تحلیل تطبیقی

Oleksiychuk از نظر قد از همتای خود پایین تر است ، اما از نظر دامنه کمی جلوتر است - فقط 2.5 سانتی متر. بار دیگر، بازی‌سازها تلاش کردند و دو مهاجم را گرد هم آوردند، بنابراین مبارزه نوید جذابی را می‌دهد، زیرا هر دو بالاترین شاخص‌های پیروزی اولیه را دارند. البته از نظر فنی، شراب الدین بسیار جالب تر به نظر می رسد، به خصوص به دلیل حرکت پا.

او مشت های برجسته تری می زند، اما دفاع با کیفیت پایین تری دارد، که به یک قطبی پربار اجازه می دهد تا با پتک هایش به او برسد و موقعیت های خطرناکی ایجاد کند (3.69). با این حال، از نظر بازی جلوتر از منحنی، ماگومدوف می تواند از او سبقت بگیرد، و در اینجا، همان لحظاتی وجود خواهد داشت که میشال به سادگی نمی تواند مقدار اطلاعاتی را که به او "پرواز" می کند، به شکل یک ترکیب ترکیبی پردازش کند. ضربات و ضربات جانبی (1.30).

اگر "هوسار" تصمیم بگیرد روی نقاط ضعف "Bullet Balls" فشار بیاورد، می تواند او را در دروازه نگه دارد و سعی کند بدون رفتن به فاصله او را خسته کند. اما از این جنبه، او آنقدر خوب نیست که در یک مبارزه کامل پیروز شود. احتمال اینکه شاهد یک سری درگیری ها در فاصله متوسط نزدیک باشیم بسیار بیشتر است و در اینجا، یک ضربه ناک اوت از هر طرف می تواند به مبارزه پایان دهد (زیر (2.5) برای راندهای تکمیل شده - 1.60). 

پیش بینی شراب الدین ماگومدوف در مقابل میکال اولکسیچوک

چه چیزی می تواند بهتر از درگیری کارگران شوک باشد؟ برای اکثر طرفداران، این شکل از رویارویی ها مطلوب ترین است. و در اینجا شاهد دو مکتب کاملاً متفاوت اعتصاب خواهیم بود که هر کدام در نوع خود مؤثر هستند. با این وجود ، شراب الدین از نظر کیفیت سرعت و خود ایده کمی جلوتر است - قطب ساده تر است ، اما در اینجا نباید دست کم گرفت. شرط‌بندی اینکه مبارزه زودتر از موعد به پایان می‌رسد یکی از جذاب‌ترین موارد است، و این دقیقاً در موردی است که بهتر است کل راندها را انتخاب کنید و از طرف مورد علاقه شارژ نکنید. برنامه 1xbet را  نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی: مجموع کمتر از (2.5) بر اساس راند/پایان زودهنگام مبارزه.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0