پیش بینی مبارزه MMA ترنس کرافورد در مقابل اسرائیل مادریموف.

قهرمان بلامنازع سابق دو بخش، ستاره آمریکایی ترنس "کورش" کرافورد، به 154 پوند افزایش یافته و برای قهرمانی WBA با دارنده آن، مبارزی ازبکستان، اسرائیل مادریموف، مبارزه خواهد کرد. در این مبارزه که در 3 آگوست در ورزشگاه BMO در لس آنجلس برگزار می شود، کمربند موقت WBO نیز در خطر خواهد بود.  

ترنس کرافورد مقابل اسرائیل مادریموف

ترنس کرافورد

یکی از رهبران "پوند"، فاتح سه دسته (در دسته اول متوسط و وزن او قهرمان بلامنازع بود، در سبک وزن صاحب کمربند WBO)، آمریکایی شکست ناپذیر 36 ساله، ترنس کرافورد، به بخش 154 پوندی منتقل شد و تلاش خواهد کرد. تا عنوان WBA را از نماینده ازبکستان که او نیز شکست نمی دهد، اسرائیل مادریموف را می گیرد (در عین حال می تواند با کمربند موقت WBO دوباره مجموعه را پر کند). 

این جنگنده ستاره برنامه های هیجانی دارد و در صورت پیروزی بر مادریموف انتظار دارد با «مطلق» وزن فوق العاده، مکزیکی سائول «کانلو» آلوارز مبارزه کند. کتابهای چشمگیر کرافورد او را معمولاً در هر مبارزه ای محبوب می کند. ترنس مهارت های همه کاره ای را به نمایش می گذارد که مانع عبور غیرقابل عبور از آندری کلیموف، یوریرکیس گامبوآ، ویکتور پستول، جولیوس ایدونگو، جف هورن، خوزه بناویدز جونیور، ایگیدیوس کاوالیاوسکاس و در آخرین مبارزه، در S.7ro2030، در آخرین مبارزه مبارزه، در 2930، S.7ro203 تبدیل شده است. جونیور، تنها پستول و کلیموف هر 12 راند را پشت سر گذاشتند. مبارزان برجسته ای مانند امیرخان، کل بروک، شاون پورتر نیز با «کورش» در کنار بیایند نتوانستند.

ترنس کرافورد به طور طبیعی چپ دست است، اما جعبه ها در حالت جهانی، ارتفاع 173 سانتی متر، دهانه بازو 188 سانتی متر. از سال 2008 در رینگ حرفه ای مبارزه می کند و دارای رکورد 40-0، 31 KO است. او در نبراسکا زندگی می کند و زیر نظر متخصص مشهور آمریکایی، برایان مک اینتایر، تمرین می کند. 

ترنس کرافورد در مقابل اسرائیل مادریموف

اسرائیل مادریموف

اسرائیل مادریموف، 29 ساله اهل تاشکند، خود را در رینگاتور نشان داد و مدال طلای بازی های آسیایی تابستانی 2018 (تا وزن 75 وزن آم) و قهرمانی آسیا 2017 (تا 69) وزن را به دست آورد. در نوامبر 2018، مادریموف اولین بازی خود را در رینگ حرفه ای در آتلانتیک سیتی انجام داد، جایی که در راند 6 در حد متوسط 1، ولادیمیر هرناندز مکزیکی را با ناک اوت فنی شکست داد. پیش از این در مبارزه دوم، اسرائیل با شکست فرانک روجاس از ونزوئلا با ناک اوت در راند دوم، عنوان اول WBA Inter-Continental را به دست آورد.

مادریموف پس از به ثمر رساندن رکورد 9-0-1 (بازی برگشت با میشل سورو فرانسوی با تساوی به پایان رسید)، برای کمربند خالی 154 پوندی WBA در مسابقات ناک اوت آشوب در ریاض، 2024/03/09 مبارزه کرد. با ماگومد "شیر سیاه" کوربانوف روسی نیز شکست ناپذیر (25-0). اسراییل از دقایق ابتدایی مبارزه برتری داشت و در راند پنجم داور پس از اینکه کوربانوف زانوی خود را گرفت و چند ضربات برجسته را از دست داد، مبارزه را انجام داد. 

اسرائیل مادریموف راست دست، 174 سانتی متر قد، 178 سانتی متر با دهانه بازو 178 سانتی متر است. در ایالات متحده آمریکا با جول دیاز تمرین می کند و با مروج ادی هرن (مچروم بوکس) همکاری می کند. 

پیش بینی ترنس کرافورد در مقابل اسرائیل مادریموف

کرافورد در رده های وزنی به خود ادامه می دهد و بار ثابت خواهد کرد که به دلیل بهره هوشی بوکس، تجربه در مبارزه با حریفان برتر و یافتن استراتژی برنده، قادر است مزیت حریفان خود را در جبران کند. در تمام این مولفه های کلیدی، ترنس سر و بالاتر از مادریموف است که بسیاری از آماتورها را تجربه کرده اند، اما در حرفه ای ها "سبز" است.

نمی توان گفت که اسرائیل طعمه آسانی است - این مرد هنوز قهرمان جهان است (او به موقع برای "تحلیل کلاه" عناوین متعلق به جرمل چارلو رسید)، او در رینگ حرفه ای شکست نخورد، نمی تواند به پیروزی بر نامهای بزرگ می‌بالد، درصد قابل توجهی از پیروزی های حذفی را دارد و بسیار با انگیزه است و فرصتی برای اثبات خود در دوئل با یک ستاره دارد.

مادریموف می‌داند که شکست دادن ترنس‌ها معمولاً ناامیدکننده است، بنابراین باید به دنبال پیروزی در سبک طراحی بود، به خصوص که این ویژگی اوست. کرافورد در مورد قلاب های خطرناک، کار روی زمین و ضدحمله می داند، بنابراین چیزها را نمی توان کرد و همیشه فاصله و ریتم خود را احساس می کند و حریف را با ضربه زدن به کنترل می کند. به محض اتمام این کار و شکی در راه حل آن وجود ندارد، روزهای سختی برای مادریموف فرا می رسد. در دفاع، او از کامل بودن تعداد زیادی دارد و ترنس شروع به سرمایه گذاری سیستم روی ها خواهد کرد، که در نیمه دوم مبارزه منعکس خواهد شد، علیرغم این واقعیت است که می تواند از مبارزان 29 ساله انتظار کاردیوی مناسبی داشته باشد. زمانی که تناژ پانچ ها کار خود را انجام داد، کرافورد مطمئنی برای ضربه زدن به هدف پیدا می کند. برنامه 1xbet را  نصب کنید و روی مورد شرط بندی کنید!

پیش بینی: کرافورد برنده KO/TKO می شود

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0