منچستر سیتی مقابل اینتر پیش بینی با شانس 2.35

در 18 سپتامبر، در چارچوب دور اول لیگ قهرمانان اروپا، دیداری بین منچسترسیتی انگلیس و اینتر ایتالیا برگزار می شود. این دیدار در ورزشگاه اتحاد آرنا (منچستر) برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد منچسترسیتی در مقابل اینتر

منچستر سیتی

قهرمان انگلیس در شرایط مطلوبی به بازی های لیگ قهرمانان اروپا نزدیک می شود، این تیم در چهار بازی در تمامی سطوح شرکت کرد و چهار پیروزی را در آنها جشن گرفت. شایان ذکر است که منچسترسیتی تنها در بازی اول با مشکلاتی روبرو شد، زمانی که این باشگاه تنها در ضربات پنالتی موفق شد منچستریونایتد را با نتیجه 2 بر 1 در نبرد برای سوپرکاپ انگلیس به پایان برساند. بعداً شاگردان جوزپ گواردیولا بی عیب و نقص عمل کردند و در یک نفس از حریفان خود در لیگ برتر گذشتند. در آخرین بازی لیگ، سیتی در خارج از خانه 3 بر 1 از وستهام قدرتمندتر بود.

اینتر

اینتر قهرمان فعلی ایتالیا و در واقع قوی ترین تیم این کشور است. شاگردان سیمونه اینزاگی با کسب دو پیروزی و یک تساوی در سه دوره سری آ، همچنان جایگاه بالای خود را در رقابت‌های جدید به اثبات می‌رسانند. تنها اشتباه "مارها" در دور اول قهرمانی رخ داد، این تیم به تساوی رسید. جنوا 2:2. سپس «سیاه‌آبی‌ها» با شکست 2 بر 0 لچه و پس از آن 4 بر 0 آتالانتا اثری از آتالانتا باقی نگذاشتند.

منچستر سیتی مقابل اینتر

پیش بینی کل بازی

تکرار فینال اخیر لیگ قهرمانان اروپا. فکر می کنم منچسترسیتی و اینتر به طور جدی برای قهرمانی در این فصل مبارزه خواهند کرد. هر دو تیم متعادل هستند، هماهنگ هستند، با حداقل تغییرات در ترکیب اصلی، آنها در حمله عالی بازی می کنند، اطمینان از دروازه خود را فراموش نمی کنند. فکر می کنم در دیدار پیش رو تیم ها ریسک نخواهند کرد و برخلاف انتظار اکثر هواداران، شاهد گل های زیادی نخواهیم بود. 1xbet شانس زیادی برای فوتبال کم امتیاز ارائه می دهد که باید به آن توجه کنید: مجموع زیر 2.5 - 2.35. 1xbet را  در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0