آتلانتا - اینتر میامی پیش بینی با ضریب 2.50

آتلانتا و اینتر میامی در یک بازی فصل عادی MLS به مصاف هم خواهند رفت. این مسابقه در 19 سپتامبر برگزار خواهد شد. این مسابقه در مرسدس بنز آرنا (آتلانتا) برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد آتلانتا در مقابل اینتر میامی

آتلانتا

آتلانتا در حال حاضر در شرایط سختی قرار دارد و از پنج بازی اخیر خود تنها یک برد کسب کرده است. در آخرین بازی لیگ، شاگردان راب والنتینو با شکست 0 بر 2 در خانه نشویل بدون امتیاز ماندند. آتلانتا با کسب 31 امتیاز پس از 28 بازی با تفاضل گل منفی 36 بر 40 در رده دهم جدول رده بندی کنفرانس شرق قرار دارد. خطر این است که تیم بدون منطقه پلی آف باقی بماند. در مسابقه گلزنان، "پنج راه راه" توسط لوبژانیدزه 6+6 و ریوس 6+3 هدایت می شوند. این باشگاه در خانه خود 14 بازی در لیگ انجام داده است که 5 بار پیروز شده، 3 بار مساوی کرده و 6 بار شکست خورده است.


اینتر میامی

شاگردان جراردو مارتینو سطح بازی بسیار خوبی از خود به نمایش می گذارند و در MLS این تیم به طور مداوم در پنجمین بازی متوالی به موفقیت دست یافته است. در آخرین دیدار، اینتر بهترین بازی خود را به نمایش گذاشت و مقاومت فیلادلفیا یونیون را در خانه 3 بر 1 شکست. مسی (دبل) و سوارز برای میزبان گلزنی کردند. میامی با کسب 62 امتیاز پس از 28 بازی با نسبت گل 65 به 41 در رده اول جدول رده بندی کنفرانس قرار دارد. در مسابقه گلزنان سوارز 6+17 و مسی 15+14 برای «حواصیل» پیشتاز هستند. این تیم در 13 بازی خارج از خانه در MLS شرکت کرد که 9 بار پیروز شد و 2 بار مساوی کرد و تنها دو بار شکست خورد.


آتلانتا مقابل اینتر میامی

پیش بینی کل بازی

آتلانتا متناوب بازی خوب را با ناکامی در دورهای آخر انجام داده است، که در مورد ورود به پلی آف تردید ایجاد می کند. اما اینتر در شرایط مطلوبی قرار دارد، همه رهبران در فرم خوبی هستند و سطح و کلاس خود را نشان می دهند. با توجه به فرم های مختلف تیم ها، بحران میزبان و پیشرفت عالی میهمانان، فکر می کنم بچه های مارتینو به روند بردهای خود ادامه دهند. 1xbet یک ضریب ثابت برای این نتیجه ارائه می دهد: پیروزی اینتر میامی - 2.50. برنامه 1xbet را  نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0